Leit mange dubletter her, hvis det virkelig er slik at han bare samler.Denne samlinga her må jo være verdt sin vekt i gull.
Vis vedlegget 940924
New Member Here, Addicted to Tapes and Cassette Decks and a collector of Over 6.000 Blank Tapes. 🤘🤘www.facebook.com
De ser ut som de ikke har vært åpnet. Ubrukte så må dett være noe for en hver MC-entusiast. TDK, Maxell, Sony, Denon og Fuji ser ut til å være favorittene.Leit mange dubletter her, hvis det virkelig er slik at han bare samler.
Virker sånn ja..På tide med nye høyttalere..?
Ukentlige nyhetsbrev fra AP inneholder ulike aksjetipsJeg lurte forresten på om kjerringa hadde lyst til å bli statsråd her i mellom slagene. Hun lurte på hvorfor, så da sa jeg bare at noen stilige solbriller hadde sikkert vært greit. Og litt innsideinformasjon kunne jo også være kjekt å få så jeg kan få litt drahjelp til aksjehandelen min. Så får vi se da, hva det blir til.
Uansett mest for småsparere i størrelsen mellom 15.000 og 70.000 kroner. Men her er det muligheter, jeg kan f.eks. bo hjemme på gutterommet hos mor, og få masse støtte, eller hun kunne jo det, eller jeg kan drive aktiv lobbyering der hjemme på vegne av halve næringslivet -tenk på hvor spennende søndagsmiddagene kunne blitt.Ukentlige nyhetsbrev fra AP inneholder ulike aksjetips
Ja, samtidig kan du leie ut leiligheten din noen få 100 meter fra Stortinget å få en pendlerleilighet dekket pluss aksjetipsKan en leie ut parkeringsplassen en får under Stortinget...? Spør for en venn...
Søndagsmiddagen blir jo snart lite spennende.. kjøttfrisøndagUansett mest for småsparere i størrelsen mellom 15.000 og 70.000 kroner. Men her er det muligheter, jeg kan f.eks. bo hjemme på gutterommet hos mor, og få masse støtte, eller hun kunne jo det, eller jeg kan drive aktiv lobbyering der hjemme på vegne av halve næringslivet -tenk på hvor spennende søndagsmiddagene kunne blitt.
Man "får" den jo ikke -man får en bruksrett så lenge man, la oss si, klarer å bli gjenvalgt..!Kan en leie ut parkeringsplassen en får under Stortinget...? Spør for en venn...