Da hadde man stua for seg selv. Jeg har fått noen kjøpt meg noen LP´er her i dag. Det er mange år siden sist jeg gjorde det. Utvalget var ikke så mye å skryte av, men en godbit var det jo. Det vi har med Kari Bremnes på 180 grams vinyl var den ene. I sommer kom jeg over Toto´s siste utgivelse 40 Trips Around The Sun i 180 gram. Samleren har våknet i meg. Husets datter ble glad over nyheten og erklærte at det ble mye mer artig å kjøpe julegave til meg fremover. 180 gram foretrekkes sa jeg.
Det er sikkert noen som lurer på lyden. Reloop Turn5, Clearaudio Virtuoso og Primare R32 er ingen dårlig kombinasjon kan jeg melde. Man får også litt trim når man må fram til anlegget for å snu, bytte eller spille LP´ene. Inntrykk får jeg ta senere, nå må ting modnes litt her. Men foreløpig virker det som Primare R32 trenger noe oppvarming for å lyde på sitt beste. Jeg Har lyst å prøve en RIAA fra Rega etter hvert, men det er opp og fram. Kombinasjonen slik den er nå fungerer meget godt. Synd Hegel ikke lager en egen RIAA, for det kunne blitt interessant.