Tja, en god del har i allefall snurpet inn pengesekken sin eller sydd litt ekstra på madrassen for pengene sitter ikke like løst hos folk nå... Merker det godt i bobilbransjen der folk er betydelig mer restriktive enn tidligere.Åpnet skattekista for å se om jeg har lagret mye til dårligere tider, med renteøkninger, mer boligskatt og bompenger (hå, fy fa.... no ska de jæ.... få høre det!!!) Uansett, her var jo litt av hvert.
Vis vedlegget 803716
Nei, dette er jo kjøpt over flere år, og mye av det betydelig lavere priset enn nå. Jeg tror vi må belage oss på litt tøffere tider. På den andre siden, folk kanskje kjøper litt billigere, dyre ting i stedet.Tja, en god del har i allefall snurpet inn pengesekken sin eller sydd litt ekstra på madrassen for pengene sitter ikke like løst hos folk nå... Merker det godt i bobilbransjen der folk er betydelig mer restriktive enn tidligere.
Ja, det regner jeg med. Kommer Luksusfellen noen gang hit, så har aldri den kassa eksistert! Bare så dere vet det.Skal dere ha byggevarer til sommerens prosjekt - få bestilt før 1 april. Da smeller det til grundige prisøkninger...
Johan-Kr
Hardy er det lenge siden jeg har smakt/hatt.