Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.577
Puh.....
Ganske pinlig, men hva kan man vente når Plumbo meets Rudberg. Død og pine.Landeveiens Helter – Alt det der
Sorry, men dette holder ikke helt, til tross for et morsomt gjensyn med Dag Ingebrigtsen
Ganske utrolig at de er med, hva er kriteriene? Finnes det i det hele tatt kvalitetskontroll på dette? Og vil det si at noen er utelatt fordi de blir ansett som dårligere enn dette? Akkurat DET ville jeg hørt.... når Plumbo meets Rudberg. Død og pine.
Jeg er ikke så veldig glad i den liksom-joikingen som tydeligvis er in nå.Marianne Penta & Mikkel Gaup – Pages
Uheldig åpning av Marianne. Kom sterkere tilbake i refrenget med begge som sang. Mikkel åpenbart mye bedre enn Marianne, i en ganske bra låt. Men også Marianne kom seg etter hvert.
Er ikke helt enig i at det er liksomjoiking, selv om joik er brukt i utradisjonelle sammenhenger.Jeg er ikke så veldig glad i den liksom-joikingen som tydeligvis er in nå.
Ja, der var`n^ Ligner på Hvis verden ?
Ellers var "Eyes Wide Shut" som kjent en film av Stanley CubrickMen likevel, hvilken autoritet.
Undres hvilken James Bond-film låten havner i?
Kan man oversette teksten sånn helt uten videre?Stavangerkameratene – Who I Am
Fremdeles er fremførelsen bare midt på treet, selv om låten kanskje vokste på å få engelsk tekst?!?
Sånn midt i løpet? Ja, tror det - det har vært gjort tidligere, men riktignok fra den norske til den internasjonale finalen.Kan man oversette teksten sånn helt uten videre?