Sangmessig vasker hun jo gulvet med resten av gjengen, teknisk og bra. Kanskje det beste å sende av sted - vinner ikke, men helt fint. Sterk vokal når modulasjonen kommer og ut.Kaja Rode – Feel Again
Også denne låten syns jeg har tapt seg litt siden forrige gang.
Ja, det er et parti der litt mot slutten der hun virkelig briljerer. Men samtidig syns jeg at hun ikke traff helt tonen enkelte steder.Sangmessig vasker hun jo gulvet med resten av gjengen, teknisk og bra. Kanskje det beste å sende av sted - vinner ikke, men helt fint. Sterk vokal når modulasjonen kommer og ut.
Helt på linje med deg der, det blir vrient.Rein Alexander – Eyes Wide Open
Dette blir kanskje til syvende og sist en duell mellom Rein Aleksander og Blåsermafiaen? Men jeg skulle fremdeles ønske at han heller fremførte fjorårets moralske vinnerlåt.
Synes Rein er oppskrytt - intetsigende og kjedelig. Teatralsk skuespill og uten noe budskap å få med seg. Han klarte vel ikke selv å forklare hva sangen egentlig handlet om.Rein Alexander – Eyes Wide Open
Dette blir kanskje til syvende og sist en duell mellom Rein Aleksander og Blåsermafiaen? Men jeg skulle fremdeles ønske at han heller fremførte fjorårets moralske vinnerlåt.
Naahhh...alt for krampaktig "gammel rocker"Håper Jørn vinner, tinn ruler
Ja, og det er et par stykker til fra Telemark. De får heller ikke min stemme.Du er fra Telemark Pink
stem
Synger Jørn egentlig? Lipsyncen ser jo helt krasj ut?hehe, Stem på Jørn
Det er enten playback eller de på gitar som har rå stemmer. Bare se på munnen, han kan aldri uttale ordene i setningene som høres når han blir filmet.Han har jo rå stemme, beklager har ikke hørt da
Da blir de med som obligatorisk testmateriale neste gang Audiophile.no skal teste kabler?Mine topp 4:
- Blåsemafian – Let Loose
- Rein Alexander – Eyes Wide Open
- Atle Pettersen – World On Fire
- Keyno – Monument
Den lista er allerede definert. https://tidal.com/browse/playlist/e161f457-157b-4b84-95aa-7c9c71906126Da blir de med som obligatorisk testmateriale neste gang Audiophile.no skal teste kabler?
Nettopp - folk vil ha ekte greier.En ekte låt fra et ekte menneske. Flott, Andreas.