Vermin skrev:Morsom tråd gutter ;D
Ser dritfett ut på loftet til BHO, der skulle jeg gjerne vært og inspisert ulike saker![]()
Tar det neste gang du er innom hvis det passer for Birger.
/jan
|
Vermin skrev:Morsom tråd gutter ;D
Ser dritfett ut på loftet til BHO, der skulle jeg gjerne vært og inspisert ulike saker![]()
Viss ikke får han legge ut nøkkel ;DJanR skrev:Vermin skrev:Morsom tråd gutter ;D
/jan
;D ;DVermin skrev:Viss ikke får han legge ut nøkkel ;DJanR skrev:Vermin skrev:Morsom tråd gutter ;D
/jan
Det forklarer jo Mbares nærvær!! Om ikke annet så var dere stort sett rene og pene i tøyet da ;DJanR skrev:Sprøyte gal mao ;D
/jan
Takk.Gago skrev:harru sett på makan, her var det mye gøyalt!
bravo, gutta.
Hifi-vett-regel nr1: alltid ha med som kan kurere evt. nevroseraair skrev:Det forklarer jo Mbares nærvær!! Om ikke annet så var dere stort sett rene og pene i tøyet da ;DJanR skrev:Sprøyte gal mao ;D
/jan
Ville jeg nok omformulert den til:Hifi-vett-regel nr1: alltid ha med som kan kurere evt. nevroser
Jeg begynner å se for meg et bugnende privatmarked, jeg. Mange pengesterke og smått desperate menn - gruppeterapi på 7-8 stk. av gangen, en tusenlapp hver må de klare å avse. 10-12 timer minimum, da har jeg tjent minimum 70 000. Hvorfor i helvete sliter jeg i det offentlige med folk som har problemer, når jeg heller kan jobbe med audiofile som bare har luksusproblemer? ;DHifi-vett-regel nr1: alltid ha med som kan kurere vurdere evt. nevroser
Texas Flood har ikke Tin Pan Alley på i orginalversjonen av albumet i alle fall.Gago skrev:jeg har svr-lp som heter texas flood.
låter allright.
er det samme versjon av tin pan alley på disse to skivene?
Ja, den SRV låt bra, helt klart!!BHO skrev:Bare for å ha det nevnt.....jeg har ikke mange LP`r (om noen :) som kan hamle opp med den lyden som denna SRV skiva serverer på mitt anlegg.
Toppene er noe tiltet, men seff....det går ann å tilte mer.
Dac skulle vært oppjustert en del, men dette har jeg latt bero da den om ikke lenge blir relativt mye ombygd i stede. 8)
LaScala er en villere skapning.....men i mine ører fører det også med seg enkelte bakdeler i forhold til K-horn.
Det beste hadde seff vært og hatt stort nok hus og begge deler. ;D ;D
Ryktene sier at han i dag skal høre på flere horn og i morra eksotisk membranmateriale!rolfozzy skrev:Er litt i tvil når det gjelder nettopp Mbare. Lurer på om ikke han har malt seg inn i et hjørne når det gjelder MG og Hegel. Men er stakkaren fornøyd så....men jeg lurer på det, så mye forskjellig som skal prøves før han går til rota av problemet. ;D
Ta godt i mot han når han kommer. Han trenger oppmuntring, og evalueringsrapporten etter han har vært på besøk og hørt eksotisk membranmateriale skal bli spennende. Ikke alle som har membraner som er lagd av taiwanske forhuder.RoDa skrev:Ryktene sier at han i dag skal høre på flere horn og i morra eksotisk membranmateriale!rolfozzy skrev:Er litt i tvil når det gjelder nettopp Mbare. Lurer på om ikke han har malt seg inn i et hjørne når det gjelder MG og Hegel. Men er stakkaren fornøyd så....men jeg lurer på det, så mye forskjellig som skal prøves før han går til rota av problemet. ;D
R
rolfozzy skrev:Ikke alle som har membraner som er lagd av taiwanske forhuder.
Skal vi ha en liten opptelling, RolfOzzy, om hvem som har bytta mest komponenter de siste åra? ;D Jeg syns trappa ned til gruva ser mer slitt ut for hver gang jeg kommer dt, etter at enda en komponent er kommet, bært ned og noe annet er bært opp igjen. Jeg? Har ikke bytta en eneste komponent på nærmere 1 år og før det satt jeg stort sett på det samme anlegget i nærmere 2 år, jeg. 8) Og du mener at jeg har malt meg inn i et hjørne? :rolfozzy skrev:Vi har nok hele gjengen funnet hver vår vei til gromlyden som vi ønsker hjemme, og det er jaggu det viktigste. Er litt i tvil når det gjelder nettopp Mbare. Lurer på om ikke han har malt seg inn i et hjørne når det gjelder MG og Hegel. Men er stakkaren fornøyd så....men jeg lurer på det, så mye forskjellig som skal prøves før han går til rota av problemet. ;D
Så så jenter ;DMbare skrev:Skal avgårde til Gago i dag å høre på hans anlegg, i morra RoDa. Så her blir det tre rimelig vilt forskjellige anlegg på under ei uke. Jeg gleder meg, jeg.
Jeg forklarte det jeg mente alt for dårlig forstår jeg. Skal vi ta det en gang til ?Mbare skrev:Skal vi ha en liten opptelling, RolfOzzy, om hvem som har bytta mest komponenter de siste åra? ;D Jeg syns trappa ned til gruva ser mer slitt ut for hver gang jeg kommer dt, etter at enda en komponent er kommet, bært ned og noe annet er bært opp igjen. Jeg? Har ikke bytta en eneste komponent på nærmere 1 år og før det satt jeg stort sett på det samme anlegget i nærmere 2 år, jeg. 8) Og du mener at jeg har malt meg inn i et hjørne? :rolfozzy skrev:Vi har nok hele gjengen funnet hver vår vei til gromlyden som vi ønsker hjemme, og det er jaggu det viktigste. Er litt i tvil når det gjelder nettopp Mbare. Lurer på om ikke han har malt seg inn i et hjørne når det gjelder MG og Hegel. Men er stakkaren fornøyd så....men jeg lurer på det, så mye forskjellig som skal prøves før han går til rota av problemet. ;D??? ;D
Skal avgårde til Gago i dag å høre på hans anlegg, i morra RoDa. Så her blir det tre rimelig vilt forskjellige anlegg på under ei uke. Jeg gleder meg, jeg.
Enig, gjør opp på den gamle måten ;DGago skrev:gutter.
gjør opp som menn.
rozzy tar en heresy i hendene, mbare tar en maggie.
deretter denger dere høyttalerne hardt mot hverandre, gjentatte ganger.
den høyttaleren som funker etterpå, er best.
Hvis han får sig på senga er du sjanseløs, men før det klabber du han groggy med heresyrolfozzy skrev:Å nei, nei og atter nei.
De følsomme Heresy har ikke noe og stille opp med hvis Mbare begynner og veive rundt seg med jernsenga.