Mens noen spratt til himmels ....

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    297
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Mbare skrev:
    Takk for hyggelige tilbakemeldinger!
    Helt glemt det jeg. :-[
    Takk for tilbakemelding til deg og Mbare. ;D
    At man kan ha det fint og trives sammen, til tross for forskjellige preferanser og prioritringer, er faktisk noe av det jeg synes er mest morrro når en treffer andre med samma sykdom. 8) ;D ;D

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    BHO skrev:
    At man kan ha det fint og trives sammen, til tross for forskjellige preferanser og prioritringer, er faktisk noe av det jeg synes er mest morrro når en treffer andre med samma sykdom. 8) ;D ;D
    Bingo :)

/jan

Mbare

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Antall liker
    11
    Ser mer for meg en slags variant av steining som en duell mellom meg og RolfOzzy - han kan hive rør etter meg, mens jeg hiver transistorer etter han. Eh. Vent litt. Da er jeg dømt til å tape. Stryk det. Vi kan slåss med høyttalerkabler! Mine er aktive og har et kult, blått lys som kommer til å blende han! Hell yeah! Nei, vent litt - han har solid-core så da har han et 3 meter langt sverd som gjør at jeg ikke kommer nært nok til å blende han. Stryk det og, da. Vi kan duellere med... æh... drit i det. Ideen suger. Kan vi ikke bare alle være venner og holde hender og synge i lag? 8)

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.080
    Torget vurderinger
    2
    Mbare skrev:
    Ser mer for meg en slags variant av steining som en duell mellom meg og RolfOzzy - han kan hive rør etter meg, mens jeg hiver transistorer etter han. Eh. Vent litt. Da er jeg dømt til å tape. Stryk det. Vi kan slåss med høyttalerkabler! Mine er aktive og har et kult, blått lys som kommer til å blende han! Hell yeah! Nei, vent litt - han har solid-core så da har han et 3 meter langt sverd som gjør at jeg ikke kommer nært nok til å blende han. Stryk det og, da. Vi kan duellere med... æh... drit i det. Ideen suger. Kan vi ikke bare alle være venner og holde hender og synge i lag? 8)
    Kan vi vel.
    Les side 9 i tråden din du så er det nok ikke så galt. ;)

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    297
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Det ER en god undertone i det meste fra østfoldmafians skriblerier. Herlig.... :) selv om de sikkert aldri blir enige. ;D ;D

Mbare

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Antall liker
    11
    BHO skrev:
    Det ER en god undertone i det meste fra østfoldmafians skriblerier. Herlig.... :) selv om de sikkert aldri blir enige. ;D ;D
    Hadde vi alle vært enige og alle hadde sittet på nøyaktig det samme anlegget som hørtes omtrent helt kliss likt ut, hadde det jo ikke vært mye poeng med slike road-trips som denne tråden begynte med. Uenigheter er bra og sunt, jeg skulle bare ønske at disse Klipsch-gutta snart skjønte at apekister er ut og pannekake-HT er in. Men det kommer nok. ;)

BHO

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Antall liker
    297
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Mbare skrev:
    BHO skrev:
    Hadde vi alle vært enige og alle hadde sittet på nøyaktig det samme anlegget som hørtes omtrent helt kliss likt ut, hadde det jo ikke vært mye poeng med slike road-trips som denne tråden begynte med. Uenigheter er bra og sunt, jeg skulle bare ønske at disse Klipsch-gutta snart skjønte at apekister er ut og pannekake-HT er in. Men det kommer nok. ;)
    Tørkestativ er ut, det trudde jeg du hadde fått med deg. ;D Det finnes forøvrig tørketromler å få kjøpt nå til dags. ;)

R

RoDa

Gjest
    Mbare skrev:
    Uenigheter er bra og sunt, jeg skulle bare ønske at disse Klipsch-gutta snart skjønte at apekister er ut og pannekake-HT er in. Men det kommer nok. ;)
    Hey!! Klipsch er ikke apekister, det er en avart av TUT-talere. :D

R

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Ja,ja gutter, dere har virkelig hatt det moro skjønner jeg! :D
    Utrolig morsom tråd med mange flotte bilder.

Da kan jeg kanskje samle en gjeng vestfoldinger for å se om vi kan oppføre oss likedan, eller hva sier du BHO??? :-\

Til Gago:Det er IKKE samme versjon på de to platene, det fortalte jeg deg når vi hadde treff hos deg. ;) Kjøp deg Couldn't stand the weather! 8)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    JanOlav skrev:
    Vist fan :)

Nesten som å kjøre tur med ungene, " framme snart....jeg må på do....langt igjen....." osv ;D

/jan

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    JanR skrev:
    JanOlav skrev:
    Vist fan :)

Nesten som å kjøre tur med ungene, " framme snart....jeg må på do....langt igjen....." osv ;D

/jan
    ;D ;D ;D

Forskjellen er vel at ungene kan du få til å sitte stille med å kjøpe en is til de. ;)

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    27.584
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    RoDa skrev:
    Mbare skrev:
    Uenigheter er bra og sunt, jeg skulle bare ønske at disse Klipsch-gutta snart skjønte at apekister er ut og pannekake-HT er in. Men det kommer nok. ;)
    Hey!! Klipsch er ikke apekister, det er en avart av TUT-talere. :D

R
    Noen av dem er apekister med tuttaler på toppen, sånn lizzom-Klipsch. ;D

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    33.390
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    JanOlav skrev:
    Forskjellen er vel at ungene kan du få til å sitte stille med å kjøpe en is til de. ;)
    Det tenkte du ikke på Jan! Hadde vel gått like bra med denne gjengen her det? ;D ;D

Strøken reisetråd guttær, gremmes over at det ikke passet denne gangen. :-\

::)

Morten

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn