Har du kjøpt den som har ekstern VBUS kobling?Så deilig med et innlegg uten dritt, lykke til. Men det er vel ikke lenge til det kommer noe.Venter på en usb kabel som skal være fantastisk bra iflg mange som har testet den. Stiller med åpent sinn og har ikke noen forventning den ene eller andre veien. Det viktigste er å prøve selv i eget anlegg istedenfor å synse i øst og vest.
Hva heter kabelen?
Curious heter kabelen.
Nada=nullHar du kjøpt den som har ekstern VBUS kobling?Så deilig med et innlegg uten dritt, lykke til. Men det er vel ikke lenge til det kommer noe.Venter på en usb kabel som skal være fantastisk bra iflg mange som har testet den. Stiller med åpent sinn og har ikke noen forventning den ene eller andre veien. Det viktigste er å prøve selv i eget anlegg istedenfor å synse i øst og vest.
Hva heter kabelen?
Curious heter kabelen.
Og bare glem de besserwisserene her inne som ikke har nada peiling på dette.
Kos deg med kabelbytte og eventuelt den forskjellen du opplever.Hvis du virkelig er nysgjerrig på om det virker til det bedre, så la kona slå terning og valget for hvem du hører på. Ti gjentagelser og 9 treff bør verifisere forskjell.Venter på en usb kabel som skal være fantastisk bra iflg mange som har testet den. Stiller med åpent sinn og har ikke noen forventning den ene eller andre veien. Det viktigste er å prøve selv i eget anlegg istedenfor å synse i øst og vest.
Når jeg tester så lar jeg det spille en god stund, gjerne over flere dager uten å våre fokusert hele tiden. Av erfaring så trer forskjellen (hvis det skulle være noen) frem, enten den ene eller andre veien. Korte bytter nytter ikke for min del når vi snakker om små forskjeller som kabler ofte utgjør.
Hadde jo vært morsomt om du prøvde å sammenlikne USB med i2s, siden dette jo også er en mulighet på DDDAC; men da snakker vi om å bytte mer enn bare en kabel ...Distinctive@
Ja, det stemmer. Har egen 5v psu til waveio usb/i2s kortet med galvanisk skille. Blir spennende å teste uansett. Dessuten er det 30 dagers returrett. Nettverkskabler blir ikke aktuellt å teste for min del foreløpig da all musikken ligger internt i Aurender, streamer minimalt.
Den er grei, men det låter i allefall mye bedre nå, enn uten disse remediene og det er det jeg er ute etter.Kjent stoff, men det som ikke nevnes er at renderer buffrer mottatte data og da er det mest kritiske mhp. timing kvaliteten på utklokkingen fra dette bufferet. Da vil ikke jitter i overføringen mellom kilde og renderer være kritisk.
Fra en teknisk synsvinkel er den "forklaringen" ufortynnet BS. Produktet er en "audiofil" switch, og de påberoper seg bedre klokkekrystall og mindre jitter på pakkestrømmen ut. Flott det, men dette er et bufret grensesnitt, og de sier ingen ting om at bufferen i mottakeren eliminerer jitter i datastrømmen. Det eneste jitteret som betyr noe for lydkvaliteten er den tidsvariasjonen som eksisterer i datastrømmen i det øyeblikk den D/A-konverteres. Et datapunkt der som er forskjøvet litt i tid konverteres til analog (uharmonisk) forvrengning på samme måte som om sampleverdien er feil. Forskjellen er bare om datapunktet er forskjøvet horisontalt eller vertikalt i forhold til den bølgeformen som skal gjenskapes.Her er en forklaring på hvorfor Sotm mener att det er forkjell på nettverks signalet til audio streaming
[...]
Enig man skal høre forskellene over tid og med forskelligt musikmateriale som man kender. Her spiller dagsformen også en rolle.Hvis du virkelig er nysgjerrig på om det virker til det bedre, så la kona slå terning og valget for hvem du hører på. Ti gjentagelser og 9 treff bør verifisere forskjell.Venter på en usb kabel som skal være fantastisk bra iflg mange som har testet den. Stiller med åpent sinn og har ikke noen forventning den ene eller andre veien. Det viktigste er å prøve selv i eget anlegg istedenfor å synse i øst og vest.
Når jeg tester så lar jeg det spille en god stund, gjerne over flere dager uten å våre fokusert hele tiden. Av erfaring så trer forskjellen (hvis det skulle være noen) frem, enten den ene eller andre veien. Korte bytter nytter ikke for min del når vi snakker om små forskjeller som kabler ofte utgjør.
Hvis det finnes en forskjell hører en det med en gang, trenger ikke uker og månderJa det er absolut en mulighed. Jeg kan ihvertfald ikke bedømme et kabel pronto.
Jepp, usedvanlig fryktelig irriterende....Faen å mye dritt enkelte går på...
Siden disse kyndige har messet "sannheten ?" i de over ti årene jeg har vert på hfs kan vel formidlingsevne,Faen å mye dritt enkelte går på, her får de forklaret i detalj fra kyndige folk med god formidlingsevne hvordan ting henger i sammen. Men jaggu sluker de agn, snøre og hele båten hvis en eller annen HighEnd nisseprodusent serverer dem svada og vil ha en trillebår penger for løsninger til ikke eksisterende problemer.
Det er en interessant parallell her til mine egne erfaringer med subjektiv lydopplevelse etter DIY-prosjekter. Når jeg setter på strømmen for første gang sitter jeg mer eller mindre med skuldrene oppunder ørene og ser og lukter etter røyk fra forsterkeri eller høyttalere. Etter hvert som den magiske røyken ikke ser ut til å slippe ut av transistorene, begynner jeg å lytte. Til å begynne med sitter nok skuldrene fortsatt litt høyt mens jeg lytter etter symptomer på at noe har blitt veldig, veldig galt, som grov forvrengning, ubalanse mellom kanaler, økt støygulv, eller lignende. Over noe tid synker skuldrene til slutt på plass og jeg kan begynne å lytte til musikken og nyte både innholdet og gjengivelseskvaliteten. Etter noen dager eller uker kan jeg konstatere at "joda, det der ble ikke så verst, det."Når jeg tester så lar jeg det spille en god stund, gjerne over flere dager uten å våre fokusert hele tiden. Av erfaring så trer forskjellen (hvis det skulle være noen) frem, enten den ene eller andre veien. Korte bytter nytter ikke for min del når vi snakker om små forskjeller som kabler ofte utgjør.
Å forstå i detalj hvordan denne overføringen fungerer kan man ikke ta for gitt.Faen å mye dritt enkelte går på, her får de forklaret i detalj fra kyndige folk med god formidlingsevne hvordan ting henger i sammen. Men jaggu sluker de agn, snøre og hele båten hvis en eller annen HighEnd nisseprodusent serverer dem svada og vil ha en trillebår penger for løsninger til ikke eksisterende problemer.
Jeg er ikke sikker på hva som er verst; om et firma som SOtM bevisst forsøker å lure folk, eller om de virkelig ikke forstår bæret av hvordan Ethernet og TCP/IP fungerer.Å tro at leverandører forstår dette (bevisst eller ubevisst) er heller ikke gitt, uten at dette er noen unnskyldning.
Det er en interessant parallell her til mine egne erfaringer med subjektiv lydopplevelse etter DIY-prosjekter. Når jeg setter på strømmen for første gang sitter jeg mer eller mindre med skuldrene oppunder ørene og ser og lukter etter røyk fra forsterkeri eller høyttalere. Etter hvert som den magiske røyken ikke ser ut til å slippe ut av transistorene, begynner jeg å lytte. Til å begynne med sitter nok skuldrene fortsatt litt høyt mens jeg lytter etter symptomer på at noe har blitt veldig, veldig galt, som grov forvrengning, ubalanse mellom kanaler, økt støygulv, eller lignende. Over noe tid synker skuldrene til slutt på plass og jeg kan begynne å lytte til musikken og nyte både innholdet og gjengivelseskvaliteten. Etter noen dager eller uker kan jeg konstatere at "joda, det der ble ikke så verst, det."Når jeg tester så lar jeg det spille en god stund, gjerne over flere dager uten å våre fokusert hele tiden. Av erfaring så trer forskjellen (hvis det skulle være noen) frem, enten den ene eller andre veien. Korte bytter nytter ikke for min del når vi snakker om små forskjeller som kabler ofte utgjør.
Jeg mistenker at dette er den samme tidskonstanten som ved "innspilling" av f eks kabler eller behovet for lang tids testing for å kunne høre visse typer forskjeller. Jeg ville ihvertfall vært litt anspent de første minuttene hvis jeg hadde blåst en månedslønn på ledninger, med eller uten godkjennelse fra bedre halvdel, og koblet dem til for første gang for å høre etter en eller annen forskjell. Den tidskonstanten sitter ikke i teknikken, for å si det slik.
Nu skrattade Jag så högt att halva Intensivvårdsavdelningen vaknade! ;DNoen kaller det "fighting windmills" men det er vel mer som dette...
3000NOK/stk caA free LAN port is a noise source
Free LAN ports such as hubs, routers, NAS and network players are sources of noise.
Also, since all the network devices are generating noises from the equipment themselves and gigantic noise from the AC adapter of the power source, etc., the influence is serious even more serious noise jumps into the LAN port. By installing RLT-1 in the free LAN port, operation of the free LAN port is stopped, noise jumping and noise amplification disappears, the result is stable operation of network equipment itself, sound quality such as reduction of distortion and improvement of S / N ratio It dramatically improves.