HasseBasse
OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
- Ble medlem
- 29.10.2016
- Antall liker
- 24.288
- Sted
- Hjortshøj, Danmark.
- Torget vurderinger
- 2
Nei da.En moderne Tuktuk? men dama var fin
mvh
Ja, enig i at kalesjen kledde kjøretøyet.En merkelig bil med vakkert tilbehør
Vis vedlegget 941689
Front som en Tesla, bakpart fra en Citroen GS og en rødfarge som ville fått Enzo Ferrari til å spy...Det var ikke så pent på den tiden .GM EV-1 var så stygg og dårlig at nesten alle bilene ble trukket tilbake og destruert.
Vis vedlegget 941769
GMs siste land-yacht før SUVene overtok, fritt etter husken...
I "gamle dager" ( 70 tallet? ) hadde Tekinkens Verd ( meget bra svensk biltidning ) en kronikør som fikk siste siden å boltre seg på.Berte ?!!! Og du snakker om krenking. Jeg ser en vakker kvinne i bakgrunnen, men er hun tilbehøret?
Mini moke tror jeg den het.
Sånn blir det når feministene får bestemme.Frankensteinbilen…
Vis vedlegget 942854
Ford Galaxy Wagon tidlig 60talls modell!merkelig nok i mine øyne, men det er vel en standardmodell
Vis vedlegget 942884
Vis vedlegget 942885
Kunne trenge nye fjærer bak...?Ford Galaxy Wagon tidlig 60talls modell!
All stock.
Kanskje ikke helt all stock, tøff om den har adjustable air ride!Kunne trenge nye fjærer bak...?
De der dekkene og felgene er dæggern døtte ikke stock.Ford Galaxy Wagon tidlig 60talls modell!
All stock.
Den gangen var lykken å ha råd til en slik bil, og råd til å sende guttungen til uni, så han ikke ble drafta til Nam.merkelig nok i mine øyne, men det er vel en standardmodell
Vis vedlegget 942884
Vis vedlegget 942885
Herlig lite spontant Amcar treff i Freksta'merkelig nok i mine øyne, men det er vel en standardmodell
Vis vedlegget 942884
Vis vedlegget 942885