Mid-fi i et lite hus nord i London

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• t-roten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    823
    Sted
    London
    Er et fantastisk uttrykk. Er jo samboer med en finsk dame og «fasiten» sier at uttrykket også kan brukes om man er to (samboere/ektefeller), men ikke flere. Er vel som å ha en hjemmealenefest alene. 😊
    Da skal kjerringa få sitte sammen med meg - må bare sørge for at det er nok fludium i skapet for en lang kveld 😂

t-roten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    823
    Sted
    London
    Hadde helt glemt hvor mye jeg liker dette opptaket av Peter Gabriel. Fikk en gratis nedlasting av 7 låter fra denne konserten fra B&W for mange år siden i en periode hvor de promoterte hi-res filer. Disse er i 24/48 og har blitt preparert av Peter selv i Real World Studios.
    DD31597B-1F01-41B2-8719-0F777B030132.png

Mongo

Medlem
    Ble medlem
    25.03.2008
    Antall liker
    20
    Snille naboer altså! Har en datter, PhD stipendiat ved Kings college, som jeg ikke har sett på 8 mnd. pga C19. Hun har en haug brukte vinyl som jeg hadde tenkte hente i høstferien!

t-roten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    823
    Sted
    London
    Snille naboer altså! Har en datter, PhD stipendiat ved Kings college, som jeg ikke har sett på 8 mnd. pga C19. Hun har en haug brukte vinyl som jeg hadde tenkte hente i høstferien!
    Når naboen drar til på pianoet, så er det fritt fram for elektrifisert verktøy her 😂
    Har godt forhold til naboene, og vi får alle lov å bråke litt i helgene
    C19 har truffet hardt her. Har ikke vært på kontoret siden jeg selv hadde svineriet i mars. Og siste er at kontoret er stengt frem til januar - eller enda lengre hvis påkrevd
    Får håpe du kan komme over snart

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    4.932
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Du har jo tatt i for mye med fresen.. er jo hull tvers igjennom 😂😂

t-roten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    823
    Sted
    London
    Litt nytt har ankommet av vinylplater og sølvplater. Må ha litt musikk mens jeg planlegger ommøblering for å få plass til begge platespillerne (og kanskje en dedikert CD spiller hadde vært noe....
    6B37759E-06AF-4EC0-BF63-B940525480E8.jpeg

Einstein

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.12.2014
    Antall liker
    535
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    2
    Har CD’er i bøtter og spann nede i kjelleren og har tenkt på spiller selv. Men så er det jo et spørsmål om det er lurt, i den grad noe er lurt i denne hobbyen. Har jo kjøpt en god DAC/streamer og 95% av musikken min -ihvertfall- finner jeg på nett, uansett. En CD-spiller bør jo være bedre enn DAC/streamer og der er jeg litt tvilende.... Mulig det for meg er mer fonuftig å finne et godt lagringsmedie for det jeg har. Men skjønner godt det fysiske med å eie musikk.

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    4.932
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Har kjøpt CD spiller flere gang.. og solgt hver gang.. 😂

Stort sett kjøpt for å spille den ene Tool platen jeg har på CD.. men nå er de jo endelig på streaming så da ser jeg ikke vitsen lengre :)

t-roten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    823
    Sted
    London
    Tror CD spiller er mer nostalgisk for meg. Har hatt en siden 80-tallet, og har masse CDer rett ved anlegget. Men når noe skal spilles leter jeg i CD hylla for deretter og streame plata fra NAS...😀

t-roten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    823
    Sted
    London
    Da prøver vi oss på en løsning for stereobenk som kan leve i stua med andre møbler, en kvinne med veto og tre unger som bruker stua til alt mulig...
    DCBFFED1-8307-4309-8DE1-406AB7A477FF.jpeg

t-roten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    823
    Sted
    London
    Krise i heimen! Okkupanter har inntatt prosjekt stereo-benk og nekter å flytte seg. Lederen er en gammel kjenning av lokal myndighet, og kjent for sin stahet og kampvilje. Tror forhandlinger med tilhørende sjokolade er påkrevet senere i dag....
    3E9DD689-A2EC-4A75-9013-E8F84E298462.jpeg

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    4.932
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    10
    Har hatt tilfelle av okkupanter her også.. samtlige bamser i huset(og det er jaggu ikke få) har hatt leir på gulvet framfor benken i flere uker..

Og med en 2åring som leder i sin beste Kim Jung un alder(trass) så ble okkupasjonen lang med langvarige forhandlinger.. 😂😂

Einstein

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.12.2014
    Antall liker
    535
    Sted
    Tromsø
    Torget vurderinger
    2
    Det ser bra ut. Hvordan har du tenkt om hvordan du plasserer ting? Er det etter funksjon, eller annet?

t-roten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    30.09.2015
    Antall liker
    823
    Sted
    London
    Ikke så mange baktanker med plassering 😂
    Platespillere på topp, og ting med display går så høyt som mulig. Ellers er det kabel-lengder og et forsøk på å unngå for mye kabelsalat

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn