Det har ikke skjedd noe spennende hos meg heller på årevis.Her er det lite nytt på hifi-fronten. Men det spilles musikk hele tiden - kanskje man er fornøyd med tingenes tilstand..?
Nå snurrer denne, da konserten deres her er flyttet til 2023…
Ja, tror du har rett der.Det har ikke skjedd noe spennende hos meg heller på årevis.
Jeg velger å tolke det som ett sunnhetstegn så lenge anlegget brukes ofte og det stadig handles nye plater. Ihvertfall inntil galskapen setter inn på nytt
Bra valgEg har snurret Bowie siden post #1123
Håper Feral Roots var en av demBra valg
Jeg spilte Rival Sons tidligere og endte opp med å bestille tre plater til med dem - kommer på tirsdag
Den er i samlinga allerede. Ankom dagen den kom utHåper Feral Roots var en av dem
Fantastisk skiveAvslutter kvelden med denne..
Vis vedlegget 783435
Har snakket litt med min faste platepusher -Head Down er planlagt gjenutgitt på vinyl i nær fremtid. Bare å smøre seg med tålmodighet, kjøpe noen venteplater og glede seg til sen kommerOK - så ble det faktisk litt streaming i dag…
Vis vedlegget 783449
Vi får se etterhvert hva det blirLitt klasse A som du nevner er kansje ikke dumt. Kansje du skulle bli den eneste i England som har MI?
Angrer ikke på valget her.. proac synger virkelig med en pondus jeg ikke har klart å få fram fra annen elektronikkVi får se etterhvert hva det blir
Den er bare å glede seg til. Spiller Rival Sons her ofte, tror jeg har vært å sett dem 5 gang på Rockefeller/ScentrumSceneDa får vi lytte til litt tidlig Rival Sons i kveld. Nå mangler bare Head Down, som visstnok er i produksjon snart i følge dealer’n min…
Vis vedlegget 784672
Den måtte ha noen dråper bensin rett i forgasseren, munn til munn og en hjertestarter. Da ble det liv og røre…Var den tungstartet?
Blir aldri gammel! Men er kanskje ikke fullt så ung lengre. Men får kose meg med musikken mens jeg fremdeles husker hvordan platespilleren fungererKan da jaggu være gammel og håpefull med god musikksmak også der har du et par nydelige timer foran deg