Ellam er nesten helt ferdig. Har hatt litt tid til å tenke design etc. I tillegg må jeg pusse, polere og lakkere ute - og været har ikke vært det besteSpennende! Gleder meg til fortsettelsen! Håper ikke Ellam ryker på bukta.
Den funker! Testet litt i går, og var merkbar reduksjon i statisk elektrisitetFin tråd du har her! Må følge med!
Funker den Antistat pistolen? Sliter med statisme (?) selv.. Noen dager værre enn andre..
For å gi litt mer feedback. Hadde en plate som løftet filtduken av spilleren når jeg løftet opp plata. Etter en behandling på begge sider, rørte ikke duken seg i det hele tatt når jeg løftet opp plata.Den funker! Testet litt i går, og var merkbar reduksjon i statisk elektrisitet
Jeg bruker den også med stort hellFor å gi litt mer feedback. Hadde en plate som løftet filtduken av spilleren når jeg løftet opp plata. Etter en behandling på begge sider, rørte ikke duken seg i det hele tatt når jeg løftet opp plata.
Kjipern. Prosjekt armbord strandet her også grunnet været. Ble heller prosjekt "redd drivhus" da døra blåste opp og noen takplater forsvant. Heldigvis bare 25m/sek i kastene og fokksnø. Snart kjenner jeg tærne mine igjen, fingrene er alt falt av. Dette innlegget er skrevet med haka.
Godt å høre at jeg ikke var alene om å ha abstinenser og mørke tanker i går kveld…Nei når sentralen var nede gikk ølet i vasken, anlegget ble helt koblet av strømnettet å jeg la meg i fosterstilling.... burde vært regler å grenser for hva som kan tillates skje en fredag kveld. Fruen ville plutselig snakke å greier
Alltid rom for forbedringnada? Å jeg som trodde dette var en tråd av høy standard?
Vin og internett er mektig kombinasjon. Leveranse på mandagForventer forbedringer ja....
Den Pearl jam må jeg skaffe mangler i samlingenDa Afcon finalen er et stort gjesp, så får vi sette på denne igjen.
Vis vedlegget 788937
Og @T-1— har akkurat fått epost om at Leonard Cohen kommer på døra i morgen en gang
Har hatt den siden onsdag, og allerede spilt mange ganger. AnbefalesDen Pearl jam må jeg skaffe mangler i samlingen
Han er ikke her heller.. Fyller heller på med litt Myles og MarkEtter en tur ut med fruen for wine and dine, så måtte denne på spilleren igjen. Ser at det er en del Leonard Cohen som blir spilt i kveld i diverse velmøblerte hjem, og da slo det meg at jeg har nada av han i samlinga. Må nok rettes på…
Vis vedlegget 788619
Skal teste Leonard nå, og gi tilbakemelding på hva jeg synesHan er ikke her heller.. Fyller heller på med litt Myles og Mark
Det var ei fin samling, både i hyllene og på toppenKveldens kos er ryddig og alfabetisering av CD samlingen. Kom oss forbi Bowie…
Vis vedlegget 788965 Vis vedlegget 788966
Neida, mannen er ikke fæl, men ikke helt der jeg er i smakSkal teste Leonard nå, og gi tilbakemelding på hva jeg synes
Er litt svak for Star Wars Lego settDet var ei fin samling, både i hyllene og på toppen