motoren
Æresmedlem
Har ikke funnet Bowie enda og tviler på at jeg noen gang gjør det men en vet aldri
mvh
mvh
Har ikke funnet Bowie enda og tviler på at jeg noen gang gjør det men en vet aldri
mvh
Man skal lide for kunsten - så bare å kjøre på med Bowie maratonFår vel lide meg igjennom litt bowie å teste da
Da blir jeg aldri 40 something......Bowie var ikke noe annet enn China Girl for meg til jeg var passert 40. Nå har jeg "alt" han har gitt ut på CD og vinylmengden øker stadig. Lyset i mitt er noen år yngre, og har nylig begynt å like musikken hans - så kanskje det er en alder ting
Perfect Strangers ble spilt til døde i min omgangskrets. Den er nok ikke blandt deres største øyeblikk. Men betyr lite når jeg har mange gode minner knyttet til den plata.Ny forsterker får gamle plater til å låte enda bedre (beklager til de som sier at dette ikke er beste Purple har gitt ut, men er soundtracket til min ungdomstid)
Vis vedlegget 791710
Helt enig! Husker vi sang og rocket med til denne, House Of Blue Light, tidlig Metallica, Motley Crue osv på hjemme alene festerPerfect Strangers ble spilt til døde i min omgangskrets. Den er nok ikke blandt deres største øyeblikk. Men betyr lite når jeg har mange gode minner knyttet til den plata.
Nedskalerer litt i størrelse nå. Må ha plass til flere platerNice!
Den er er jo en vellydende sveitserkniv i følge han Internett. Gratulerer!
Det er aldri feil med mer musikk! Veldig rett prioritering. Blir det pussing på Ellam til helgen?Nedskalerer litt i størrelse nå. Må ha plass til flere plater
Han er han Valentino, og han Ottone og de.Nice!
Den er jo en virkelig vellydende sveitserkniv i følge han Internett.
Er bare lakkering av bunnplatene igjen, men sliter med været. To stormer etter hverandre på veiDet er aldri feil med mer musikk! Veldig rett prioritering. Blir det pussing på Ellam til helgen?
Takker. Har tre MusicCast apparater allerede, så får se hvordan denne klarer seg i sammenlikningHan er han Valentino, og han Ottone og de.
Har den integrerte WXA50, fantastisk mye kvalitet og funksjonalitet for pengene.
Gratulerer med knallkjøp.
Har nå klart å få farge på disse. Bare å montere dem i helgaEr bare lakkering av bunnplatene igjen, men sliter med været. To stormer etter hverandre på vei
Den lever, under nytt eierskap. De har en super-store i Birmingham og en del mindre rundt om kring i landet. Og har grei nettbutikk - har kjøpt en del derfraDu som bor der du bor, noe forsåvidt jeg også gjør, men lever fortsatt butikken HMV?
Sjefen i huset er like glad i vinyl som jeg er. Hun bruker til og med oppsettet på rommet til eldste avkom på dagtid. Har aktive høyttalere og andre Technics spilleren der. Eldste avkom har og noe vinyl nå, så det er håpMed så mye god musikk innkommende er det kanskje like greit med en storm eller to? "Beklager kjære, jeg må dessverre sitte inne og høre på musikk grunnet været".Kjenner at jeg må dra den litt oftere.
Nice! Bilder er påkrevd!Har nå klart å få farge på disse. Bare å montere dem i helga
Skal ta noen på søndag. I morgen er arbeid / storm dag og lørdag er det fullt hus med gjester (hvis huset klarer seg gjennom stormen..Nice! Bilder er påkrevd!
Trodde ikke du bodde i Nord-Norge? Mild bris altså?
Må ha tatt med meg litt vær når jeg var hjemme sistTrodde ikke du bodde i Nord-Norge? Mild bris altså?
Lagt til handlelista.Denne plata er bare utrolig bra!!
Produksjon er bra, og låtvalg er perfekt i mine ører
Vis vedlegget 792763
Ouch!Da er vi klar!!!
Vis vedlegget 792392
Har opplevd det samme. Har venner og kollegaer i begge leirer, så er forsiktig når i Glasgow. Men de som jeg kjenner tar dette med litt humor - og en enighet om at B/ G bare var best på torsdagOuch!
Har vært i Glasgow noen ganger, og havnet uforvarende på puber i Celtic-land. Der gjaldt det å passe kjeften.
Har flere gode venner fra Rangers-land, og er evig fascinert av entusiasmen og lidenskapen der. Litt skremt og, må jeg tilstå.
Ah - må spille litt BigBang i morgenGrei avslutning++. Akkurat nå på norsk tv2 er det Øystein Greni som utfolder seg med venner, veldig bra og en naturlig måte å avslutte kvelden på Kanskje ta en Beth Harth etter det?