Musikkmannen
Musikk i fokus
C3050 er etter min mening den peneste av disse.
Det kommer vel an på om TS er ute etter en forsterker han vil se inni eller om han er ute etter nostalgi og musikkmagi?For oss som har sett innsiden av den "gamle" A-1, ville jeg uansett løtp skrikende vekk.
For meg gjelder det det meste britiske fra den tiden.
Skulle jeg gått for en av de retroene, ville det helt klart bli NAD´en
Leste kommentarer fra folk som har hatt den originale, og som «gledet» seg til å kunne steike egg på forsterkeren igjenFor oss som har sett innsiden av den "gamle" A-1, ville jeg uansett løtp skrikende vekk.
For meg gjelder det det meste britiske fra den tiden.
Skulle jeg gått for en av de retroene, ville det helt klart bli NAD´en
Den er pen - og har muligheter for steeaming etc - virker gjennomtenktC3050 er etter min mening den peneste av disse.
Og mulighet for å steike egg i stuaDet kommer vel an på om TS er ute etter en forsterker han vil se inni eller om han er ute etter nostalgi og musikkmagi?
Hehe... vinn vinn da. Var mer ute etter den generelle kommentaren.Og mulighet for å steike egg i stua
Har ikke testet den originale selv, men sies at den på den varme siden
Dette er jo bare krangel uten hold i virkeligheten.Det kommer vel an på om TS er ute etter en forsterker han vil se inni eller om han er ute etter nostalgi og musikkmagi?
Korrekt! Og jeg er nok en av de som mangler litt dekning på toppen og har en litt kranglevoren ryggrad nåDet gjør visst publikum også! Mye grått hår og flint
Australia ble verdensmester i test cricket I forrige uke. De vant over India^ Unngår vanlegvis sport, særleg lagsport, men har ein ambisjon om å la meg engasjera av cricket ein eller annan gong.
Trudde det var Pakistan, India og Sri Lanka som herja mest på landslagsnivå?
Begynner Slash å ligne litt på Jeremy Clarkson?Glastonbury Festival på TV og Guns n Roses er headliner. Gud hjelpe meg hvor dårlig Axl synger nå. På tide for ham å dra på permanent ferie snart…? Slash er top notch som alltid!
Vis vedlegget 930497
Og Axl er "captain slow"?Begynner Slash å ligne litt på Jeremy Clarkson?
He-he. Kanskje det? Måtte google litt bilder. Og da kom jeg over denne artikkelen:Og Axl er "captain slow"?
Yep! Og Axl ser mer og mer ut som Meat LoafBegynner Slash å ligne litt på Jeremy Clarkson?
KorrektBerwick Street.
Ja.Chris isaak?
Look.. i killed a flip flopI andre nyheter…
Vis vedlegget 931656
Ifølge bikkja var hun ikke involvert i noe som kunne ha skadet sandalen. Hun sier hun sov, og at sandalen falt på henne. Tror noen trenger advokat….Look.. i killed a flip flop
Pen, liten sak! Ser fram til lytteinntrykk!Kjenner at jeg må teste ut denne. Streamer med Cyrus lyd og BluOs OS…
Vis vedlegget 932451
Cyrus Stream XR