Going wild on a Saturday night….
Vedlegg
-
156.7 KB Visninger: 38
Ja, vi lever livet herVasking av plater, det er det som er livet
Heldig du som bor sentraltDa har jeg tre konserter som jeg kan se fram til i 2024
Vis vedlegget 970232
Vis vedlegget 970233
Vis vedlegget 970234
Dette blir bra.Da har jeg tre konserter som jeg kan se fram til i 2024
Vis vedlegget 970232
Vis vedlegget 970233
Vis vedlegget 970234
Ja - men vi må til Birmingham for å se og høre ToolHeldig du som bor sentralt
DM var populær når jeg var ung, men hadde ikke noe interesse. Så vant jeg billett for å se dem i 2001. Det forandret alt. Har nå alt de har gitt ut, og er blodfanDette blir bra.
Ikke helt sikker på Depeche Mode.
«Svigerson» (i anførsel til han gjør min datter til en ærbar kvinne) lærte meg å sette pris på Tool.
Jeg stoler på døtrene når det gjelder Taylor Swift.
Men konsert blir nesten alltid bra.
Det er ofte litt slik.DM var populær når jeg var ung, men hadde ikke noe interesse. Så vant jeg billett for å se dem i 2001. Det forandret alt. Har nå alt de har gitt ut, og er blodfan
Så dem i Juli, og skal igjen i Januar
Jeg har 2 erfaringer med cricket.I andre cricket- nyheter:
Australia er verdensmestre i en-dagers cricket. Herlig!!!
Og ble enda bedre med at de slo India i India i en stadion oppkalt etter Modi med Modi tilstede. Som den store populisten han er, prøvde han å bruke verdenscupen og en Indisk seier som en plattform for egen politisk vinning…
Vis vedlegget 971218
Der er kjernen av cricket. Lite drag på damene og masse drikke (viktig å holde væskebalansen - den andre balansen er ikke så nøye)Jeg har 2 erfaringer med cricket.
1. På Club 7. Snakket med ei dame til hun spurte om jeg skulle bli med hjem.
Tema: Cricket. Ingen anelse om hvor jeg tok det fra.
Tror ikke jeg visste stort om cricket. Var ikke noen racer på de damegreiene heller.
2. England på tidlig 90-tall. Bodde på en landsens pub. Ble tauet med på en "Village fêtes" hvor tydeligvis cricket var en del av greia.
Ble parkert i en gammeldags fluktstol hvor jeg ble servert drikke til beina ikke fungerte lengre.
Begge tilfeller hadde muligens mer med alkohol enn cricket å gjøre ...
Eg er sånn anglofil og tenkjer at dersom eg skulle funne ein sport å følgja på fjernsyn, hadde det vore cricket.Jeg har 2 erfaringer med cricket.
Husk at cricket er en ekte gentleman's sport - det spilles ikke når det regner, er tungt skydekke eller mørkt. Så mye "fritid" i denne sportenEg er sånn anglofil og tenkjer at dersom eg skulle funne ein sport å følgja på fjernsyn, hadde det vore cricket.
Har også filosofert over moglegheitene for å få starta eit lokalt cricketlag (så snart eg har forstått reglane), men det er eigentleg mest for å kunne leggja meg ut med dei tunge lagidrettene (fotball, handball og volleyball) i bygda.
Eg skal vedgå at dette er ei alvorleg hindring for ambisjonane om eit cricketlag i ei fjordbygd på Nordvestlandet.Husk at cricket er en ekte gentleman's sport - det spilles ikke når det regner, er tungt skydekke eller mørkt. Så mye "fritid" i denne sporten
... og her vart nok kista spikra att, gitt.Det vanskligste med å sette opp et lag i Norge, er kanskje det å skaffe skjenkebevilgning. Min sønn spilte litt når han var 8-10 år. Han startet trening klokka 10 på søndager. Da var cricketklubben allerede i gang med ølsalget...
Kan jo alltids prøveEg skal vedgå at dette er ei alvorleg hindring for ambisjonane om eit cricketlag i ei fjordbygd på Nordvestlandet.
... og her vart nok kista spikra att, gitt.
Er en herlig butikk å vandre rundt i. De har mye fortreffelig hifi fra 60-, 70-, -80 tallet i tillegg til mye nyttDer var det mye coolt. Spesielt disse Grundig høyttalerne
Her må eg berre spørja, og avsløra meg som den udanna idioten eg er: kva er det som står framfor Tannoy'ane her (med semi-transparent frontstoff?) og ser ut som ein litt shabby fetter av, tja, Arden?Litt fritid på en fredags morgen krever en tur til den lokale pusheren…
Vis vedlegget 972545
Skal gjøre det. Også verdt å sende en email til info@audiogold.co.uk. De har mye rart og mange kontakterMangler en slik "Plinth" som på bilde 2, til en DP-3000 (de fleste er nesten de samme).
Om du finner en rimelig billig på brukten derovre, må du gjerne si fra.
Utseende betyder mindre, da den likevel skal pusses og "costumizeres"
Det vet jeg ærlig talt ikke. Skal sjekke hvis de er der neste gang jeg er innomUfatteleg mykje fint.
Her må eg berre spørja, og avsløra meg som den udanna idioten eg er: kva er det som står framfor Tannoy'ane her (med semi-transparent frontstoff?) og ser ut som ein litt shabby fetter av, tja, Arden?
Satt akkurat og så igjennem hjemmesiden deres. Noen helt stive priser dér daSkal gjøre det. Også verdt å sende en email til info@audiogold.co.uk. De har mye rart og mange kontakter
Det å huske, er at de gir garanti og hatt service på alt de selgerSatt akkurat og så igjennem hjemmesiden deres. Noen helt stive priser dér da
Eks. Beomaster 900 til 750£
Herhjemme kan jeg finne de første 5 fullt funksjonerende til en hundrings.... Så bli´r nok ikke hos Audiogold
Hah. Fann det ut med sånn ny teknologi som heiter "google picture search": Det var Tannoy Lancaster, visstnokDet vet jeg ærlig talt ikke. Skal sjekke hvis de er der neste gang jeg er innom
De liker Tannoy, så er sikkert korrektHah. Fann det ut med sånn ny teknologi som heiter "google picture search": Det var Tannoy Lancaster, visstnok
Oj, Arise og Chaos AD var blant favorittplatene mine tidleg på 1990-talet. Slutta å følgja med på dei om lag då Roots kom, men det hadde lite med sjølve bandet å gjera. Nesten mest overraska over at dei har halde på fram til no.Enda et gammelt favoritt-band leverer inn tøflene - har platene og konsertminnene fremdeles…
Vis vedlegget 976453