Jeg er veldig fornøyd, og nå kommer VU meter og trolig romkorreksjon som oppdatering
Ny tråd - muligens med VU meterPerfekt navn på ny tråd...
"t-roten is not forgotten" - chapter two
Hmmm - tror dette kan bli bra
Jeg er veldig fornøyd, og nå kommer VU meter og trolig romkorreksjon som oppdatering
Ny tråd - muligens med VU meterPerfekt navn på ny tråd...
"t-roten is not forgotten" - chapter two
Som ivrig lesar av korrespondentbreva dine frå Vestøyane, hugsar eg sjølvsagt at du snakka om flytting til Skottland. Sidan dette ikkje umiddelbart vart følgd opp av ned- og opppakkingstråd, lurte eg ei stund på om planen i det stille vart lagt på is. Eg les deg som at slik er det ikkje?Vi stortrivdes, og nå vurderer vi om jeg skal A) legge ned, eller B) endre tittelen på denne tråden når ting skjer en gang i løpet av de neste to årene...
Det har kommet til et punkt hvor vi har lyst til å komme oss ut av London, og dra hvor det er litt mer landlig og enkel tilgang til fjell og hav. Aberdeen er den plassen hvor vi fant dette og vi tror vi kan slå oss til ro derSom ivrig lesar av korrespondentbreva dine frå Vestøyane, hugsar eg sjølvsagt at du snakka om flytting til Skottland. Sidan dette ikkje umiddelbart vart følgd opp av ned- og opppakkingstråd, lurte eg ei stund på om planen i det stille vart lagt på is. Eg les deg som at slik er det ikkje?
Skottland verkar veldig fint, sjølv om eg berre har vore rundt Edinburgh (og på Shetland som barn, men det er kanskje noko litt anna).
Fra Japan? Det er de beste, hvis du er i el-avfallsbusinessen.Pakker på vei...
Håper de kommer frem denne uka
Desssverre er dette er lokalt produkt, så ikke stort behov for flight tracker og venting på toll etc - men kan hende Troels er pensjonist snart her i huset...Fra Japan? Det er de beste, hvis du er i el-avfallsbusinessen.
Aberdeen… nesten like bra som NarvikDet har kommet til et punkt hvor vi har lyst til å komme oss ut av London, og dra hvor det er litt mer landlig og enkel tilgang til fjell og hav. Aberdeen er den plassen hvor vi fant dette og vi tror vi kan slå oss til ro der
Har vært et par ganger der og veldig fint, men… blir jo kalt the stabbin city?Det har kommet til et punkt hvor vi har lyst til å komme oss ut av London, og dra hvor det er litt mer landlig og enkel tilgang til fjell og hav. Aberdeen er den plassen hvor vi fant dette og vi tror vi kan slå oss til ro der
Aberdeen… nesten like bra som Narvik
Aberdeen er i alle fall ikke Glasgow - så slipper unna Glasgow-kissesHar vært et par ganger der og veldig fint, men… blir jo kalt the stabbin city?
Var det så enkelt å seAh hyller til Lp plater
Blir nok erstattning herOy oy ny høyttalere , GRATTIS skal de erstatte de som står på siden eller er det et nytt oppsett på gang her.
Får sjekke med konepone hva som vil bli tillatt å lagreHa de som reserve eller selge de for 1mill.
Nydelig hund
PMC Twenty5.23 dette. Ble frelst på hifishowet i Bristol og hadde en lytt til hos en forhandler her. Da var det bare å lete etter et pent brukt par, og fant disse hos en forhandler i Oxford. Litt epost ping-post og så var de på vei hitGratulerer med nye høyttalere! Blir spennende å
se bilde sammen med resten av anlegget hvilken PMC-modell er dette?
Hat tenkt tanken, men får se hvor mye tweaking det blir i nær fremtid. Mulig at plate-amper er neste på listaNice! Få montert på Gaia føtter
Meget lekkert! Stilrent og pent Å ha PMC når man bor i UK må jo også passe braDa er oppe og går
Førsteinntrykk (subjektive ):
- mindre bass, men går en anelse dypere, kanskje
- klarere diskant (dette har vært mitt store ankepunkt mot Ellam. De har veldig "snill" diskant - PMC er bedre i mine ører
- PMC er fysisk mindre - det liker ho mor
- PMC er mer tungdrevet. Volumkontrollen må litt høyere opp for samme lydnivå. Gjør ingenting, da vi fant det litt vanskelig å finne ønsket volum på Ellam. Liten endring gjorde stort utslag
Og sjefen har akkurat erklært at PMC blir
Vis vedlegget 1016718
Det spiller utrolig bra! Blir mer og mer imponert over lyden her nåMeget lekkert! Stilrent og pent Å ha PMC når man bor i UK må jo også passe bra
Selv om vi lydnerder gjerne skulle ønske å ha store konstruksjoner, så er det allikevel noe med det å få anlegget til å elegant passe inn i stuemiljøet uten at det blir for dominerende. Når man får kombinert det med god lyd man trives med så er det vinn vinn Tviler ikke et sekund på at dette spiller musikk