Høres ut som en god ideMilenko skrev:Men nå tror jeg at lytterommet kaller...
Takk det samme og god helgJanR skrev:Høres ut som en god ideMilenko skrev:Men nå tror jeg at lytterommet kaller...
Ha en riktig flott og musikalsk helg.
/jan
God ampen sin det ;DMilenko skrev:Monterte forøvrig opp El34 se ampen i anlegget...
![]()
Begrenser seg hvor høyt det spiller på Epos m5i, men funker greit på normalt lytte nivå. Er jo tross alt 2*4 monster watt vi snakker her ;D
Var kjekt å høre igjen den feite gitarklangen på el34 røra, kan godt hende det er snakk om forvrenging, men for en deilig forvrenging![]()
Komme sterkere tilbake utover sensommer - høst.Milenko skrev:Tja, lite produktivitet har vært. Etter å ha venetet lenge på kryssfineren dro jeg til Byggern og oppdaget at den hadde de ikke bestilt, ble gjort nå da
Brukte gårsdagen på sykehus, for høye blodverdier igjen så mer cellegift...
Ble litt opptatt med diverse så det har vært stillestand desverre :![]()
Da har du en plan i detMilenko skrev:Viktigste blir å få det i stand til høsten
Er så kaldt i trøndelag i dag at jeg vurderer å finne frem ull luggene ???
JanR skrev:Da har du en plan i detMilenko skrev:Viktigste blir å få det i stand til høsten
Såpass ja, her er det vel sine 25+ i dag. Nesten for ille å sitte inne men....
Vært litt husfar i dag, må ned i bunkers å kjøle seg - roe ned litt
Kjekt med kjellerstue for de som har sånt når måleren viser 25+
/jan
Oh yea ;DMilenko skrev:Kjekt med kjellerstue for de som har sånt når måleren viser 25+JanR skrev:Da har du en plan i detMilenko skrev:Viktigste blir å få det i stand til høsten
Såpass ja, her er det vel sine 25+ i dag. Nesten for ille å sitte inne men....
Vært litt husfar i dag, må ned i bunkers å kjøle seg - roe ned litt
/jan
Aldri vært bortskjemt med ei så skal jaggu ta igjen nåMilenko skrev:Mange timer ble tilbragt i kjellerstua hjemme hos en kompis i mine yngre dager
Er ganske hjemmekjær sjølMilenko skrev:Hadde tenkt, men kræsja med kontroll og kur så sendte resten av familien lenger sør i landet...
Tar det igjen senere, trives da godt hjemme også![]()
Makan til somlingMilenko skrev:Var innom byggern, fortsatt ikke kommet noe kryssfiner :'(
Begynner å bli lei av å vente nå, men må da komme snart får man tro...
ferietiden er vel over snart nå, kan være slike ting som spiller inn, den som venter på noe godt osv sovMilenko skrev:Var innom byggern, fortsatt ikke kommet noe kryssfiner :'(
Begynner å bli lei av å vente nå, men må da komme snart får man tro...
det tror jeg helt sikkert du blir, nå en dag mindre også min vennMilenko skrev:Formen min er litt opp og ned pga behandlingen, men det gjenstår bare 503 dager med cellegift behandling nå så
Kribler fælt i fingrene etter å komme i gang, så lenge det blir ferdig til høstmørket setter inn for fullt så skal jeg være fornøyd.
Men tror jeg finner en annen butikk neste gang jeg trenger tre varer...
Takk for detjokris skrev:det tror jeg helt sikkert du blir, nå en dag mindre også min vennMilenko skrev:Formen min er litt opp og ned pga behandlingen, men det gjenstår bare 503 dager med cellegift behandling nå så
Kribler fælt i fingrene etter å komme i gang, så lenge det blir ferdig til høstmørket setter inn for fullt så skal jeg være fornøyd.
Men tror jeg finner en annen butikk neste gang jeg trenger tre varer...
De hadde vist også et manuelt system på fax eller mail ved bestilling slik at det var vanskelig å se om det var bestilt. (Men siden de var to som tok imot bestillingen sist jeg var innom så mente han at det helt sikkert var i orden nå...)JanR skrev:Makan til somlingMilenko skrev:Var innom byggern, fortsatt ikke kommet noe kryssfiner :'(
Begynner å bli lei av å vente nå, men må da komme snart får man tro...![]()
/jan