Milenkos anlegg under arbeid:
Skal si ifra, er forøvrig meget fornøyd med Golden Dragon Premium røra jeg kjøpte, selv om de var litt dyre, jeg trenger jo heldigvis bare et pr. kanal så sånn sett blir det jo ikke snakk om de store utgiftene.
Men om Tungsol f,eks gjør samme nytten for 300 kroner mindre for paret så blir det jo lett å heller gå for deres rør også senere. men.....den som lytter for høre.
Er veldig fristet av å gi gass på Quicksolver monoblokker, men tror kona egentlig har begynt å satt ned foten og lagt ned innkjøpsstopp, alle disse små tweaksa koster jo penger det også.
Har godt litt penger på nye rør, pre-amp, strømkabler, akustikk plater og høytalerkabler de siste månedene slik at jeg egentlig tror kona mener det holder nå.......
I tilegg har jeg investert i ny hjemmekino til familien nede på stua, brukt til tv, film og spilling da. Kameratene spleisa på Playstation3 til meg når jeg ble syk, så da måtte jeg jo ha reciever som tok hdmi osv.
Fant selvsagt ut at PS3 spill ikke er så barnevennlig, så endte opp med en Nintendo wii også til barna, morsomt konsept.
Så til hjemmekinoen endte jeg på en Harman Kardon Avr255 og hts11 sat sub pakken til HK, spiller flott til tv, film bruk hvertfall. Fant ut at jeg måtte gå for HK for å få noe Klipsch trykk hvertfall, HTS11 sat/sub systemet er vel egentlig utviklet av JBL slik at det trykker bra i tv kroken, alt i alt meget fornøyd og det gruser det gamle Denon og Proson hjemmekinoen jeg hadde tidligere.
Fikk beskjed fra legen min at å investere i hjemmekino var lurt med tanke på diagnosen min, da å sitte i en trang lukket kinosal neppe er det mest fornuftige, må jo lytte på legene.
Men 8 Juni lar jeg diagnose være diagnose å drar med kona på Kiss konsert på Lerkendal i Trondheim, var det første bandet som fenget meg i min barndom (de store gutta i gata lyttet på Kiss) og min første kassett var faktisk Kiss med Lick it up, så gleder meg til det ja......
Men som sagt, tror innkjøpssjefen setter ned foten snart nå, kanskje like greit å roe tempoet litt, slik at man ikke blir blind av alle oppgraderingene.