Stemmer, har en CJ premier ten og bruker for tiden Hitachi sine utmerkede rør. Har brukt både Mullard og RCA. Etter at jeg prøvde Hitatchi rørene så syntes jeg de fungerte så bra at de ble stående i for å si det slik. Er ganske tett løp mellom Hitatchi og RCA, kanskje knepen seier for RCA, men de koster en del om man i hele tatt får tak i dem. Mullard har en litt metallisk biklang i mangel for et bedre ord. Men er matching mot annet utstyr som er viktig vil jeg tro, er meget fornøyd med Hitatchi, sparer litt på RCA, gudene må vite hva jeg sparer dem til, men Hitatchi matcher veldig bra med matsushita rørene i AN dacen. Har et par GE rør også, men disse har jeg ikke prøvd enda.Tar en skål for deg i kveld Milenko
Hva slags 6gk5 rør bruker du? For du har vel CJ Premier 10 du også?
Håvard
Sitter på to sett RCA jeg også, Hitatchi røra var så gode at jeg har liksom ikke sett noen grunn til å bytte etterpåOg jeg som har to kvartetter med RCA
Jeg og bruker Hitachi og har ikke sett meg tilbake egentlig. Satte inn nye rør til jul.
Har også Mullard cryobehandlet rør, Westinghouse og GE.
Lurer egentlig på hvor lenge de holder disse rørene. Min amp står på hele tiden, og denne gangen har jeg skrevet ned dato da jeg skiftet rør. Kunne ikke høre noe på de gamle, men de hadde stått i en stund.
Håvard
Kan vel strengt tatt ta en nå, men kona er på jobb og jeg er hjemme med ungene. Har en husregel om at en av oss er helt edru når barna er hjemme i tilfelle noe uventet skal oppstå.Når skal du så kunne ta deg en liten whisky ? hadde vært veldig artig å tatt en felles liten tår på avtallt tidspunkt Milenko![]()
fikk de idag, tusen hjertelig takk, settes stor pris påKan vel strengt tatt ta en nå, men kona er på jobb og jeg er hjemme med ungene. Har en husregel om at en av oss er helt edru når barna er hjemme i tilfelle noe uventet skal oppstå.Når skal du så kunne ta deg en liten whisky ? hadde vært veldig artig å tatt en felles liten tår på avtallt tidspunkt Milenko![]()
Men nå er det egentlig bare å finne en passende kveld, skal si fra når muligheten oppstår
Kona har arbeidshelg, så det kan tenkes at mine foreldre (som er helt totalt awesome, det vi har vært igjennom hadde vært umulig uten deres hjelp) vil ha overnattingsbesøk slik at jeg kan feire på en hifi nerds måte
Takk for forslaget om jfs soundsystems, problem solved. Finnerlønn er på vei i posten![]()
godt å høre at du fikk de, har kjøpt samme type derifa og mente og huske at han pleide å ha ett lite lager av deJfs soundsystem er virkelig forbilledlig kjappe, tema isolatorene var i hus allerede i dagHar ikke plassert dem enda, har sove, sløve og er tung i hodet dag i dag.
I tilegg er et sett rør til an dac på vei fra russland.
Lite nytt ved siden av dette.
Kanskje senere en dagHar handlet litt på JFS i perioder, og servicen der er stort sett upåklagelig.
Hva med et lite bilde eller to av Onken/Horn/Rør eller annet som måtte passe?![]()
min erfaring med tema er at de funekr best til beregnet vektklasse, si ifra hvis du skulle mangle en eller to, har ett par til overs herJokris: Takk for anbefalingLiker Pearl jam, men mest de tidligere greiene, noe med ungdomsminner, øl osv.
Skal sjekke den ut.
Haavard: Takk for tipset, får se om en base dvd dukker opp på brukten. Er vel desverre sjelden å se noe til. Har mulighet til å prøve tema isolatorer i et par forskjellige vektklasser for å teste, om jeg finner igjen den junior på snart fire stakk av med![]()
Sweetmin erfaring med tema er at de funekr best til beregnet vektklasse, si ifra hvis du skulle mangle en eller to, har ett par til overs herJokris: Takk for anbefalingLiker Pearl jam, men mest de tidligere greiene, noe med ungdomsminner, øl osv.
Skal sjekke den ut.
Haavard: Takk for tipset, får se om en base dvd dukker opp på brukten. Er vel desverre sjelden å se noe til. Har mulighet til å prøve tema isolatorer i et par forskjellige vektklasser for å teste, om jeg finner igjen den junior på snart fire stakk av med![]()
den PJ er meget god konsert, mye rolig men også noe rocka, mange cder i en pakke
Sweetmin erfaring med tema er at de funekr best til beregnet vektklasse, si ifra hvis du skulle mangle en eller to, har ett par til overs herJokris: Takk for anbefalingLiker Pearl jam, men mest de tidligere greiene, noe med ungdomsminner, øl osv.
Skal sjekke den ut.
den PJ er meget god konsert, mye rolig men også noe rocka, mange cder i en pakkeMangler muligens en eller to stk. i laveste vekt klasse av tema, avhengig av hvor junior dro med den ene
Litt uoversiktelig blant julepynt, barnas juletre, fargeblyanter, lynet mcqueen og alt mulig mer eller mindre rot og førjuls kaos
![]()
supert, send meg en pm med adresse så sender jeg deg de minste jeg harHar da småpuslet litt med anlegget i dag, skrudd av de fastmonterte plastbena på el34se ampen og deretter plassert den på Tema. Byttet ben på AN dac fra Cardas til Tema, hadde bare de i for høy vektklasse, men uansett ble det stillere enn med Cardas her. Så alt i alt, nok en liten forbedring. Og Rega apollo funker som ei klokke, er stor fan for øyeblikket![]()
jada, de er til overs, bare hyggelig hvis du kan få brukt de,skal på posten imogen eller senest på lødag for å hente noe så da kan jeg skikke de avgårde samtidigKanon
Men bare om du har dem til overs.
Blir mye borte i jula så jeg overlever nok, til mor og far julaften sammen med min familie og min søsters, så blir det vel en tur til svigerfar og den utvidede familien fra 1 til 3 juledag. Et par dagers opplading før den tradisjonelle julepoker/fyllefest med kameratflokken 5 juledagfillern oger det fra tubedepot forresten ? sender tema sent i ettermiddag til deg forresten
![]()