Gratulerer med dagen Milenko!
Han var nok mest aktiv på 70-tallet ja, men alder er jo så relativt, 1995 er jo et halvt liv siden (for min del hvertfall)Fred Bear er en kul låt, men Spirit Of The Wild er vel en av de nye platene til Ted Nugent?
1995 var jo nå nettopp, ikke sant?Mannen har jo holdt på siden 1970 eller noe.
Onsdag er dagen jaOnsdag er dagen?
Morro og følge med i tråden, mye flott utstyr![]()
Takker for info, jeg får kikke på de der etterhvert, caps gjorde seg her, mangle dog noen xlr men de er betraktilig dyrere dessverreTakker for fine ordVar fint uttrykt det her Jokris.
Jeg synes Cardas Golden Cuboids gjør en fabelaktig jobb, var skikkelig hakeslipp første gang jeg prøvde dem. Det ble en mye større klarhet i lyden og det organisk/levende i lyden ble mer fremtredende, mer følt ekthet (noe jeg synes går igjen med Cardas). Men nå for min del etterhvert som anlegget har økt kraftig i omfang fra cd spiller og integrert forsterker til det som står idag så krever anlegget en god del plass etterhvert og det blir trangt mellom hyllene i tilegg til at det blir større og større det som står på hyllene også. Får eksperimentere litt mer etter middagen å se hva det blir plass til. Cardas capsne synes jeg er kanon, fjerner et lite slør de også, typisk i klassen man tenker ikke over dem før de evt. er borte.
de kan jeg med glede kjøpe av deg MilenkoOrdnet da seg med Cuboidsene, fikk plass likevel, selv om det var litt knotet å få dem på plassFår håpe de funker under AN dacen. Nå er det bare rør-power ampen som mangler oppgraderte føtter, vurderer å bruke Tema isolator, trenger en til under pre-ampen også. Problemet er vel at det for tiden ikke er noen norsk importør av tema isolator så før man har fått de over fra sverige, med toll og tollbehandlingsgebyr så har prisen plutselig doblet seg. Så det blir vel den løsningen eller et annet lignende alternativ.
Jokris: får et par xlr-caps til overs her når jeg bytter cd drev, blir jo bare liggende her.
Send meg adresse osv. på pm så sender jeg dem til deg, blir bare liggende å samle støv her uansettde kan jeg med glede kjøpe av deg MilenkoOrdnet da seg med Cuboidsene, fikk plass likevel, selv om det var litt knotet å få dem på plassFår håpe de funker under AN dacen. Nå er det bare rør-power ampen som mangler oppgraderte føtter, vurderer å bruke Tema isolator, trenger en til under pre-ampen også. Problemet er vel at det for tiden ikke er noen norsk importør av tema isolator så før man har fått de over fra sverige, med toll og tollbehandlingsgebyr så har prisen plutselig doblet seg. Så det blir vel den løsningen eller et annet lignende alternativ.
Jokris: får et par xlr-caps til overs her når jeg bytter cd drev, blir jo bare liggende her.![]()
det er da veldig snillt Milenko, har ikke noe problemer med å gi noen kr dog, men hvilke rør bruker du nå i dac osv, kanskje jeg kunne sendt noe i retur også ?Send meg adresse osv. på pm så sender jeg dem til deg, blir bare liggende å samle støv her uansettde kan jeg med glede kjøpe av deg MilenkoOrdnet da seg med Cuboidsene, fikk plass likevel, selv om det var litt knotet å få dem på plassFår håpe de funker under AN dacen. Nå er det bare rør-power ampen som mangler oppgraderte føtter, vurderer å bruke Tema isolator, trenger en til under pre-ampen også. Problemet er vel at det for tiden ikke er noen norsk importør av tema isolator så før man har fått de over fra sverige, med toll og tollbehandlingsgebyr så har prisen plutselig doblet seg. Så det blir vel den løsningen eller et annet lignende alternativ.
Jokris: får et par xlr-caps til overs her når jeg bytter cd drev, blir jo bare liggende her.![]()
Fikk noen rør av deg en gang tidligere så den er grei
![]()
Takker for linken, der hadde de rette sortensjekk med jfs soundsystems i drammen, og se om ikke han har liggende slike tema isolator , har pleid å ha ett lite lager han
okay, da takker jeg så mye for det MilenkoBruker 6922/ecc88/e88cc osv. kjært barn har mange navn. Du trenger ikke sende noe andre veien, jeg har jo ikke bruk for de xlr capsa lenger![]()