Litt mer lytteinntrykk av dacen, kort og godt, den spiller så mye mer musikk enn de kildene jeg har hatt tidligere...
Vanskelig å si noe konkret, men alt høres så riktig ut, klanger følelser, enhver innspilling har fått sin egen sjel på en måte.
Må innrømme at det ble en skikkelig følelsesmessig kveld dette, følte at endelig falt alt på plass i anlegget, den siste prikken over i en, endelig var anlegget uten et svakt punkt å irritere seg over...
Den følelsesmessige biten av å føle det å mer eller mindre være i mål, bare ha igjen små tweaks i form av underlag, kabling og rørbytter, følelsen av lykke var helt enorm i kveld.
Må innrømme at jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ha så bra lyd hjemme noen gang, dacen traff meg midt i hjertet med sitt nydelige lydbilde og jeg sier bare naturlig klang...
Har en live cd av gruppa Too far gone (ikke flir, trøndersk festmusikk dette) tatt opp på samfunnet i trondheim, på den plata er det et spor som heter så fin, en rolig ballade med litt country knekk og en nydelig innspilling, tilstedeværelsen på denne låta var enorm, gitarer og kor dukker opp i bakgrunnen og høres så ekte så ekte ut, gitarer har kasser osv.
Emosjoner sier jeg bare...
Ble mye må bare lytte til den skiva og den skiva og den og den osv. i kveld, hvordan blir dette med enda bedre rør i, må si jeg gleder meg allerede.
Ellers så skjer det ting på området lytterom, kona ønsker å bytte lyttrommet mitt med det vi i dag har som soverom, dvs. at jeg får et rom som er litt mindre firkantet, har mer skråtak men er et par meter bredere, synd at rommet ikke er dypere, men vil tro at rommet likevel er gunstigere pga. størrelsen...
Eneste rommet mangler er nok litt finere farge på veggen, men å male går raskt, har troa på dette og når kona har lagt fram forslaget og er ivrig på bytte så vil jeg tro hu strater ganske raskt
Jupp en liten uppdate hvertfall...