Hyggelig var det, å endelig få anledning til å besøke tomeriks residens. Dette har eg sett fram til lenge. Det blei seint, men det var absolutt verdt det.
Virkelig ein super gjeng i Arendal Lydlaug altså, eg er blitt godt tatt imot her.
Var nokre, for meg, nye og meget spennande musikkperler du serverte via kremoppsettet ditt i går, tomerik, supert at du la ut speleliste! Spesielt mtp at dette er mitt første møtet hjå deg var det veldig kjekt å tillegg å få høre meir kjente verk (vel, det syntes nok resten av gjengen også, iom at du har holdt varme i nye rør gjennom sommeren).
Sitter igjen med nokre solide lytteinntrykk; oppsettet ditt har sin store styrke i kvalitetsopptak, hvilket det nesten uten unntak kun blei spelt på i går. Det meste av dette platematerialet var nok prega av relativt få artister/instrumenter, og her overbeviste cary/aesthetix/graaf/merlin/cardas med stor grad av realisme, både mhp å gjengi enkeltelementers tonalitet, overtone og dynamikk, samt å plassere disse elementene på opptaket. Ellers var dette ein ganske så rå kraftdemonstrasjon; her er det ein plutselighet og ein hurtighet som er vanskelig ikkje å like. Avstanden frå total stillhet til full utklinging og tilbake er stor, og likefullt så lynrask, at eg ved enkelte anledninger nesten følte meg overrumpla, om du skjønner. Du påpeikte at dette går på bekostning av dypbass. Etter min smak klatra dette rikelig nedover, utan nokonsinne å bli tungpusta. Dei aller, aller nedste frevensane er uansett av liten interesse, men det er no meg. Dybde serveres av stor grad! Dette, kombinert med at ht "forsvinner" (tydelig at tomerik har jobba godt her) gir et veldig, kva skal eg seie, engasjerande lydbilde. Det er som GjEsp sa (ved meir enn ei anledning) - ein må nesten ta seg i å applaudere. Ellers er totalinntrykket at systemet speler med god sammenheng og homogenitet, kvaliteter eg sjølv verdsetter høgt.
Tør nesten ikkje nevne det, men aner eg såvidt eitt akustikkfenomen som eg også har heime hjå meg tru? Syntes å merke små tendenser til lett hardhet i øvre mellomtone ein stad? Når sant skal seiast veit eg knapt om nokon som har fravær av dette (unntaket meinar eg, ut frå minnet, er Fosses dedikerte lytterom). Eg sjøl har aldri fått bukt med det. Håpet er, hjå meg, at akustikkinngrep i taket over lyttepos skal hjelpe litt.
Takk, igjen, for ein stor opplevelse i godt lag!
Mvh. Karl