Hei,
Ser frem til å få disse ;D,
En god dag i dag selv om sparekontoen ble ganske tom
God helg
Mvh
Geir
;D
Hei KW,Hei GFE!
Gratulerer så mye, skjønner godt at du føler dette er noe å se frem til
Jeg personlig synes de blir vel dominerende med denne kjempebaffelen, men når det først skal være stor baffel så er det vel ingen som er i nærheten av å samtidig gjøre det til en fryd for øyet på samme måte som denne.
Slik sett bare vakkert og etter sigende så skal den jo spille som elektrostater/magnestater, bare langt penere utseendemessig i all sin fyllde.
Får vel bare innrømme at jeg nok kunne ha levd med de : tross baffelstørrelse.
Du får pm meg når du oppgraderer neste gang ;D
Mvh.KW
Hei,
God helg
Mvh
Geir
;D
Hei!Gratulerer Geir,
Broderen følger vel opp og det er vel svært sannsynlig at et par pent brukte amatier kommer på brukt børsen i nær fremtid.
God helg
Mvh Jostein
Hehe, han er 10 min eldre en meg, vi deler vel den samme interesse for hifi ;DHei!
Er dere brødre? (eller bare i ånden?) ;D
Er det "siste" versjon av Amati du har?
Mvh.KW
Takker for oppklaringHehe, han er 10 min eldre en meg, vi deler vel den samme interesse for hifi ;D
Det er ikke siste versjonen av Amati jeg har, den kom vel nettopp (Annivarsi). Mine er fra 2001 men er ikke så mye brukt. 300 timer når jeg kjøpe de for noen år siden, og kansje det samme i min "tjeneste"
Mvh Jostein
Har faktisk tenkt på det lenge jeg Når det er sagt så er jeg fantastisk godt fornøyd med oppsettet som jeg har.Takker for oppklaring
Vi "lillebrødre" har det ikke alltid greit , men din storebror deler jo din hifiinteresse, men min 9 år eldre bror, svarer bare at han aldri hører forskjell (fra gang til gang : )
Tross alt er jo det viktigste at man har (minst) en bror da
Du har fått noe å tenke på nå da, vel?
Kanskje enda sterkere etter eventuelt å fått høre de hos brodern.
Mvh.KW
Hei,
God helg
Mvh
Geir
;D