motoren
Æresmedlem
Stemmer det men den sorte Ovation snurra var veldig fin
mvh
Stemmer det men den sorte Ovation snurra var veldig fin
59 500 i sort som på bilde.Ikke sikker men ser ut som en Clearaudio Tracer? 55 k er visst prisen uten armHvilken tonearm er dette? Har ikke sett den før. Nesten som en kloning av Rega, Linn og Jelco.Den koster 55kDen var stilig i sin enkelhet, syns jeg. Prisklasse?
mvh
mvh
Hemsk passar hos en nyrik ryss.
Helt enig, Bergmann Magne er den fineste av dem men har dessverre ikke sett de in real life bare på bilder. Liker så godt enkelheten og det stramme designetDen nye Bergmann Galder kan ta fire armer og har vakuum hold down, men på rent design liker jeg Bergmannn Magne mye bedre. Kunne vært greit med mulighet for vakuum hold down når man først må ha en luftpumpe. Om jeg har noen reservasjon så måtte det være jeg er usikker på betjeningen av armen, har sett en video av en Begmann der armen virket litt "nervøs". Husker ikke om det var Magne og det kan være at armene er blitt "smootere" på nyere modeller?
Ser den men jeg liker best den jeg kjøpte, men litt alu detaljerConcept er også en stilren og flott spiller, selv om jeg nok hadde valg Sort på Sort i fargevalget.
Var en eldre arm en Odin jeg så og tror også noen nevnte dette med betjeningen på den. Det jeg reagerte på var et den ikke senket puen i en myk bevegelse, men i en litt rykkete bevegelse.Galder har en helt annen tyngde og maskinering enn Magne. Så er det klart at mulighet for flere armer gjør at det blir behov for noen festeanordninger.
Kjenner ikke alle Bergmann-armene, men Odin er alt annet enn «nervøs», uten at jeg er helt sikker på hva du legger i det. Er vel den mest kontrollerte armen jeg har mht lyd.
Den er jo ikke akkurat elegant det kan jeg være enig i, og blir vel ikke bedre med to armer heller. Kan jo pimpe den opp litt men den treffer ikke helt denne heller.Kuzma-spilleren låter sikkert veldig bra, men sammenlignet med alle de andre platespillerne du har lagt inn bilde av, er det en estetisk buklanding i min bok (både med og uten vinger). Det eneste som kan redde den estetisk er to armer med vinger på begge sider