Fant frem en nyere fransk BN re-utgivelse fra Heavenly Sweetness . Kjøpte disse for noen år siden da de ga ut flere mindre populære titler bla. Sam Rivers som nå kom i TP serien. Skal være brukt en kopi av de originale analoge mastene, uansett så er lyden og pressing på denne Dexter Gordon ganske så bra. Ikke var de dyre heller og de hadde gått litt glemmeboken siden det er en stund siden jeg kjøpe noe særlig med vinyl.
Noen av problemene (imo) med re-utgivelser er at det er mye de samme albumene. Derfor var det positivt å lese at Joe Harley skulle plukke egne favoritter til TP serien og ikke ta med album som han ikke hatt gitt ut med Music Matter eller album som andre hadde re-utgitt i "skikkelige" (propper) utgivelser. Han regner da tydeligvis ikke med Heavenly Sweetness som bra siden jeg fant 3 allerede utgitt og 1 annonsert utgitt som jeg har på HS.
også i 80 serien er det album fra SH selv om de ikke gå ut så mange.
+ 3 fra MM.
På nyere album som først be gitt ut i Japan så bruker SH de Japanske coverne, så de er ikke helt like MM, 80 og TP seriene der.
Blir endel nye album jeg mangler som kommer neste år i TP seeren men mye de samme utøverne som før,hadde håpet på noe fra Ornette Coleman, Don Chery eller andre litt friere album men vi får ta det vi får.