pahf
Hi-Fi freak
Syns oppsettet ditt ser like morro ut hver gang du legger ut bilder. Blir spennende å høre om du blir fornøyd når du er ferdig
Ferdig er vel et ord som kan vris på mange måter når det gjelder dette rommet. Var vel egentlig "ferdig" for 4 år siden (ut ifra samboers utsagn)Syns oppsettet ditt ser like morro ut hver gang du legger ut bilder. Blir spennende å høre om du blir fornøyd når du er ferdig
Takk for detKoselig tråd Marson, som radaren min ikke har fanget inn før idag. Men ellers så er omgivelsene godt kjente
Ser ut for at du har mange kule prosjekt gående
Mvh Calaf
Takk for detKoselig tråd Marson, som radaren min ikke har fanget inn før idag. Men ellers så er omgivelsene godt kjente
Ser ut for at du har mange kule prosjekt gående
Mvh Calaf
Kjente omgivelser !?! Nå må jeg ærlig innrømme at jeg ble litt nysgjerrig.
Alt for mange prosjekt vil vel den vanlige mannen i gata si
Jeg var ferdig med rommet mitt for 2 år siden, men gjør stadig endringer av små eller større skala. Litt av sjarmen med denne hobbien detFerdig er vel et ord som kan vris på mange måter når det gjelder dette rommet. Var vel egentlig "ferdig" for 4 år siden (ut ifra samboers utsagn)Syns oppsettet ditt ser like morro ut hver gang du legger ut bilder. Blir spennende å høre om du blir fornøyd når du er ferdig
Men det er morsomt å prøve/feile, men det er vel det denne hobbyen går ut på
Takk for du synes det er morro
Takk for det. Hyggelig tilbakemeldingHoi, dette var en lekker liten perle av en tråd, fantastisk! Meget godt arbeid for å utnytte plassen, kudos til deg!
Hvordan ser vannfallet ut? Få gjerne ett bilde av det også. Hvordan er etterklangen her nede i dypet sier jo litt om stående bølger.
Er strålende fornøyd med de. Bånddiskanten og mid drivern gjør underverker på film i forhold til tidligere høyt. Helt klar og tydelig lyd i front.Ser ut som en grei kino, hvordan synes du xtz 95.22 fungerer? Jeg impulskjøpte et par for noen uker siden, men per dags dato har jeg litt for mange høyttalere som jeg ikke får brukt, har ikke fått testa de en gang.