emotikon skrev:Ikke så rart at DU er fornøyd heller.....
emotikon skrev:Ikke så rart at DU er fornøyd heller.....
Har du flere Cardas? Vær i tilfelle høyst varsom ved parallell-kobling, stor fare for kortslutning.cardas skrev:Nei, det jo ikke det. De er utrolig fine
Fosse skrev:emotikon skrev:Ikke så rart at DU er fornøyd heller.....Har du flere Cardas? Vær i tilfelle høyst varsom ved parallell-kobling, stor fare for kortslutning.cardas skrev:Nei, det jo ikke det. De er utrolig fine
Da er det vel annet som også er på gang ;Dcardas skrev:Phono er også på gang.
Stemmer det! ;D Har an plate spiller på gang også ;Dmteinum skrev:Da er det vel annet som også er på gang ;Dcardas skrev:Phono er også på gang.
Mye fin innmat.
Jeg har et par innspilte 0,47 AN kobber til overs til fredag. Da kommer min 0,47 AN sølv ;DJanR skrev:Pokker ikke rart man ikke får tak i deler på UA lengre, du har jo mesteparten hjemme hos deg ;D
Kunne tenkt meg ett par 0.47 copper mylar. Men det får bli utover vinteren.
Hvordan ligger du an med klipsch moddinga ?
/jan
Sitt på de til jeg får litt kronasje innpå hifi kontoen så kjøper jeg de av deg hvis du skal kvitte deg med de ?cardas skrev:Jeg har et par innspilte 0,47 AN kobber til overs til fredag. Da kommer min 0,47 AN sølv ;DJanR skrev:Pokker ikke rart man ikke får tak i deler på UA lengre, du har jo mesteparten hjemme hos deg ;D
/jan
Delefilterne blir ferdig på fredag! ;D
Mvh
Andreas
Sluttresultatet kommer til å bli bedra Jan Olav!JanOlav skrev:Ser kult ut med alle kondisene, håper sluttresultatet blir bra.
Phono?!!! Skal du begi deg inni vinylens verden?
JanR skrev:Sitt på de til jeg får litt kronasje innpå hifi kontoen så kjøper jeg de av deg hvis du skal kvitte deg med de ?cardas skrev:Jeg har et par innspilte 0,47 AN kobber til overs til fredag. Da kommer min 0,47 AN sølv ;DJanR skrev:Pokker ikke rart man ikke får tak i deler på UA lengre, du har jo mesteparten hjemme hos deg ;D
/jan
Delefilterne blir ferdig på fredag! ;D
Mvh
Andreas
/jan
Borgenvik skrev:Dette fortjener du, Andreas, håper det låter knall hos deg når du er ferdig!
Unner deg god lyd! Du har jo slitt en del opp igjennom!
Mvh. Ole
Og det der er pokker ikke den værste snurra du kunne endt opp medcardas skrev:Sluttresultatet kommer til å bli bedra Jan Olav!JanOlav skrev:Ser kult ut med alle kondisene, håper sluttresultatet blir bra.
Phono?!!! Skal du begi deg inni vinylens verden?
Nå er det vinyl på gang!!!!!!!! ;D
Mvh
Andreas
Borgenvik skrev:Samme spilleren som fattern har det der..