Man er da mann ! ? ;Dshaunv skrev:Det er så fryktelig logisk å åpne opp noe helt nytt! Hærlig.
shaunv skrev:Det er så fryktelig logisk å åpne opp noe helt nytt! Hærlig.
Interesant.cardas skrev:Dere er vel litt spente nå tenker jeg?
Det ble vesentlig bedre på alle parameter! Vil trekker frem noen av de: Mer tyngde, større lydbilde, større dynamisk kontrast, mye flottere mellomtone og klang, mindre annstrengt,
mer luft, mye strammere, spiller mye mer ekte bare for å nevne noe. Det er nok lettere om dere kommer å hører selv
Mvh
Andreas
JanR skrev:Interesant.cardas skrev:Dere er vel litt spente nå tenker jeg?
Det ble vesentlig bedre på alle parameter! Vil trekker frem noen av de: Mer tyngde, større lydbilde, større dynamisk kontrast, mye flottere mellomtone og klang, mindre annstrengt,
mer luft, mye strammere, spiller mye mer ekte bare for å nevne noe. Det er nok lettere om dere kommer å hører selv
Mvh
Andreas
Ikke så veldig overraskende at det ble bedre enn original filtrene men hvor mye bedre er interesant
/jan
Hehehe høres kjent ut. Bortsett fra den delen med å si i fra.cardas skrev:Cathrine mente jeg kunne dempet det litt men da fikk hun til svar dytt øre proppene lengere inn kjerring ;D
Mvh
Andreas
hel skrev:Mae Setn min har mundorf sølv i olje i signalveien og det låter litt kvasst på Klipsch (vet ikke om det er mundorfen sin skyld). Tror du AN eller Jupiter kondiser kan bidra med noe her?
Hans Erik
JanR skrev:Må få takke for pakken Andreas
Kondisene ligger pent nede og venter på å bli montert i Svampen.
Og sist men ikke minst, tusen hjertelig takk for t-skjortene og den herlige musematta.
Klipsch, sier ikke mere
/jan