4stk Tube Rings fra Duende Criatura
Vedlegg
-
117.5 KB Visninger: 472
-
113.2 KB Visninger: 443
Det finner vi ut om noen uker når de har spilt seg inn Det virker utrolig lovende!JanR skrev:Noe tess ??? :
/jan
Kjegler ......cardas skrev:Cones
xerxes skrev:Kjegler ......cardas skrev:Cones
shaunv skrev:Den dac'en din får man vann i munn av cardas! Tør jeg spørre hvor mye alle sølvkondisene har kostet?
Som by pass på Mundorfene låter kobber kondisene bedre i mine ører en sølv kondisene så her er det 0,1 AN kobber hele veienshaunv skrev:Du sparer heldigvis inn litt på å ikke ha utgangstrafoer! Så er vel en god erstatning. Hehe.
Bruker du sølvkondiser til glattingen over de mundorfene eller bare ser det sånn ut?
Bring skrev:Velig artig tråd du har Cardas. mange fine bilder.
Spenende krem kompnenter,
Mvh
Kai.
Her høres det virkelig ut som at du har testet sølv til samme oppgave? :cardas skrev:Som by pass på Mundorfene låter kobber kondisene bedre i mine ører en sølv kondisene så her er det 0,1 AN kobber hele veienshaunv skrev:Du sparer heldigvis inn litt på å ikke ha utgangstrafoer! Så er vel en god erstatning. Hehe.
Bruker du sølvkondiser til glattingen over de mundorfene eller bare ser det sånn ut?
Mvh
Andreas
Tenker du på dacen eller preampen?shaunv skrev:Her høres det virkelig ut som at du har testet sølv til samme oppgave? :cardas skrev:Som by pass på Mundorfene låter kobber kondisene bedre i mine ører en sølv kondisene så her er det 0,1 AN kobber hele veienshaunv skrev:Du sparer heldigvis inn litt på å ikke ha utgangstrafoer! Så er vel en god erstatning. Hehe.
Mvh
Andreas
Men uansett en veldig pen og gjennomført dac. Får litt sånn perfeksjonspreg, og det er bra! ;-) Ingen planer om å bytte ut den siste sonicapen? ;D
J-V
Tenkte på dac'en!cardas skrev:Tenker du på dacen eller preampen?
Har Sonicap i dacen og AN sølv i Preampen.
Neste prosjekt er 0,47 AN sølv i dacen og montere phono i preampen
Mvh
Andreas
JanR skrev:Tror vel ærlig talt ikke du har brukt for de der.
Du har adressen min, bare å sende.
;D
/jan
hel skrev:Eller til meg? :
Du har kanskje noen tips om hva jeg bør gjøre med min DAC 2.1X?