Brasse skrev:Sati, avstandsforelskelse ved første blikk på de Omegaene - Mer info takk!
Har visst ein greie for kassær, eg :
Hei Johnny!Ludo skrev:Litt tweaks kan være artig - jeg bruker forøvrig disse korkføttene under monoblokkene - funker fint!
Kul mus! hvor mye koster de?cardas skrev:Energy Transformers VIBB-EATER MIDI fra PM Audio! Detter er ikke tull! Disse er drit tunge å gjør virkelig noe med lyden! Strammer opp lydbildet, spesielt i bassen og rydder opp oppover i frekvens området også! Dette er mitt desidert beste kjøp på tweaking fronten noen sinne!!!
26-0008 hos http://www.biltema.no ?cardas skrev:Var en tur innom Terje (Audio Aktøren) litt tidligere idag
Da ble det litt HiFi tweaks med hjem
Gago skrev:fine bilder.
den saccosekken er visst anbefalt til living voice-høyttalere også.
skal visstnok være en stor forbedring, mer ro og fastere bass, ifølge mange lv-eiere jeg har snakket med.
cardas skrev:Energy Transformers VIBB-EATER MIDI fra PM Audio! Detter er ikke tull! Disse er drit tunge å gjør virkelig noe med lyden! Strammer opp lydbildet, spesielt i bassen og rydder opp oppover i frekvens området også! Dette er mitt desidert beste kjøp på tweaking fronten noen sinne!!!
Noen heavy bøker på toppen av høyttalerene gjør samme virkning !
Miles skrev:cardas skrev:Energy Transformers VIBB-EATER MIDI fra PM Audio! Detter er ikke tull! Disse er drit tunge å gjør virkelig noe med lyden! Strammer opp lydbildet, spesielt i bassen og rydder opp oppover i frekvens området også! Dette er mitt desidert beste kjøp på tweaking fronten noen sinne!!!
Noen heavy bøker på toppen av høyttalerene gjør samme virkning !
Det stemmer!
tore_v1 skrev:Høy pling-plong faktor på musikken, og en oljerigg av en platespiller, men garantert et anlegg jeg hadde likt å satt meg ned foran!
SOEDAL skrev:Fint anlegg!
Hvordan spiller Usherne?