JanOlav skrev:Den var råkul den!
Ta med rottene dine når du kommer hit , hadde vært moro og prøvd de.
Men vi vil gjerne ha flere bilder!Borgenvik skrev:Nå skjer det mye hos deg Andreas!
Mye flotte bilder her..
Borgenvik skrev:Nå skjer det mye hos deg Andreas!
Mye flotte bilder her..
JanOlav skrev:Men vi vil gjerne ha flere bilder!Borgenvik skrev:Nå skjer det mye hos deg Andreas!
Mye flotte bilder her..
JanOlav skrev:Råkult rack du har forresten!!
Innspilling hjelper helt sikkert, men hvis ikke så må du vel få deg Klipsch igjen! 8)cardas skrev:De mangler enda litt skikkelig smekk nedover men det kommer nok med litt innspilling
Jøgga skrev:Herlig system, cardas. Vi ser at du koser deg.
Og så liker vi bilder, honnør til deg for solid bidrag der. Ellers er det veldig mye snikksnakk uten bilder i disse trådene, det heter tross alt 'Mitt anlegg og bildetråder' !
Jørgen
JanOlav skrev:Innspilling hjelper helt sikkert, men hvis ikke så må du vel få deg Klipsch igjen! 8)cardas skrev:De mangler enda litt skikkelig smekk nedover men det kommer nok med litt innspilling
Merker ikke noe til de vanskene når jeg prater med deg! :cardas skrev:Har desverre noe som de kaller for lese og skrive vansker ???
Mvh
Andreas
Du må nok heller gå for Heresy II !!cardas skrev:JanOlav skrev:Innspilling hjelper helt sikkert, men hvis ikke så må du vel få deg Klipsch igjen! 8)cardas skrev:De mangler enda litt skikkelig smekk nedover men det kommer nok med litt innspilling
Får jeg ikke dette til å smekke skikklig blir den nok RF-5 ;D
JanOlav skrev:Merker ikke noe til de vanskene når jeg prater med deg! :cardas skrev:Har desverre noe som de kaller for lese og skrive vansker ???
Mvh
Andreas
JanOlav skrev:Du må nok heller gå for Heresy II !!cardas skrev:JanOlav skrev:Innspilling hjelper helt sikkert, men hvis ikke så må du vel få deg Klipsch igjen! 8)cardas skrev:De mangler enda litt skikkelig smekk nedover men det kommer nok med litt innspilling
Tiltredes!cardas skrev:JanOlav skrev:Du må nok heller gå for Heresy II !!cardas skrev:JanOlav skrev:Innspilling hjelper helt sikkert, men hvis ikke så må du vel få deg Klipsch igjen! 8)cardas skrev:De mangler enda litt skikkelig smekk nedover men det kommer nok med litt innspilling
Heresy II er en sinnsykt god høyttaler men jeg spiller så utrolig masse forskjellig musikk og mest musikk fra de siste 20 årene så da har mine ører lyttet seg frem til at RF serien passer best for mitt bruk!
Mvh
Andreras
samlanes skrev:Nydeligt oppsett cardas.
Fantastisk flått å sjå til den Luxman ampen.
Arild.
EiK skrev:Hei, Andreas
Hyggelig å møte deg på Horten messen.
Utrolig flott anlegg du har ! Noe alla det Audio Art hadde på messen. Synes det låt bra der.
Du får bare gi meg beskjed når du kommer innover.
Mvh
Eivind
Audio Art skrev:@cardas
Til din informasjon så er ikke hørningene ferdig innspilt.
De trenger lang innspillings tid for å lyde optimalt.
Lekkert oppsett
Lykke til,
Brian