Talisker for mye røyk??cardas skrev:Talisker Single Malt fra Isle Of Skye en smule for mye røyk smak for min del
Den hunderasen der er kjempefin å polere bilen med ;Dcardas skrev:Her har vi god gutten til pappan sin! ;D
tkr skrev:Talisker for mye røyk??cardas skrev:Talisker Single Malt fra Isle Of Skye en smule for mye røyk smak for min del
I forhold til hva ???
mvh
roger skrev:Den hunderasen der er kjempefin å polere bilen med ;Dcardas skrev:Her har vi god gutten til pappan sin! ;D
Mvh Roger
JanR skrev:Flotte bilder av en vannvittig samling med hardware
Er bildene tatt på "låven" ?
/jan
emotikon skrev:Steike!
Masse nydelig Antique Sound Lab.
Dette merket har tirret min nysgerrighet i mange år- men aldri fått hørt produktene i noe oppsett. (bortsett fra en megabra headphoneamp)
Ja, der skulle du vært Brian. Vi stor koste oss. Å det spilte helt SINNSYKT med BARE 20 watt på 89dbAudio Art skrev:Du har vært i hulen i helga har jeg skjønt.
Kanon fine bilder!
Brian
Tusen takk!Raist skrev:Flotte bilder, flotte anlegg ;D
Kan du si noe om ditt eget rack?
Mvh
Ja, merlin og gm20 er match made in havencardas skrev:Ja, der skulle du vært Brian. Vi stor koste oss. Å det spilte helt SINNSYKT med BARE 20 watt på 89dbAudio Art skrev:Du har vært i hulen i helga har jeg skjønt.
Kanon fine bilder!
Brian
Mvh
Andreas
Hei!EiK skrev:Her var det utrolige mye snadder, Andreas.
Flott rom Vidar nå har fått til. Var flere ganger i "garasjen" ved hans gamle bolig, og det var opplevelse.
Dette var en reminder på at jeg må ta en tur innom hans "nye" lytterom når jeg er i området rundt Rykene.
2mmelit1 skrev:Her var det mye jeg ikke skjønte noe av :-\
hvorfor putter folk komponenter oppe slike treklosser? hvorfor har du treklosser under dine høytaler Mr? Hva tjener man på det?
Hva er de svarte skinnposene godt for? å hva er det du har oven på forsterkerne dine? de svarte rare klossene altså ???
Ellers veldig kult! digger hifiracket deres
-Henning
Hei!tomerik skrev:Så du har også vært i hula til Vidar...
Noen fra det lokale "lauget" var hos han på fredagen. Det spiller alltid bra der, men igjen var det musikken fra vinyl som gav desidert størst glede.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php?topic=30980.20