Jeg hade kapet en arm for den forsterkeren låter sikkert like fint?
Det er det nok flere som hadde gjort
Den er kjempe lekker og låter like bra! Er så heldig at jeg har fått lyttet til den flere ganger å den skuffer ikke!
Mvh
Andreas
Jeg hade kapet en arm for den forsterkeren låter sikkert like fint?
Hei AndreasKjempe flott! Er veldig nyskjerrig på grum systemet ditt! Preamp? Er det noe å lure på? Burmester!!!
Mvh
Andreas
Denne feksHei AndreasKjempe flott! Er veldig nyskjerrig på grum systemet ditt! Preamp? Er det noe å lure på? Burmester!!!
Mvh
Andreas
Ja Burmester står klart på den test listen av produkter jeg ønsker å teste
Mvh: Espen L
Det husker jeg desverre ikke Men det finnes jo så klart mye mere spennende rør en EHHusker du hvilke rør du brukte i Copland 504`n når du hadde den? Mistenker at jeg har brukt litt for "tamme" rør (Electro Harmonix) på Klipschene, og burde kanskje prøve noen med litt mer futt i. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at MI forsterkeren skal være så mye bedre enn en Copland
Uten tvil, tror nok EH er noe av det kjedeligste jeg kunne ha puttet inn etter å ha lest litt rundt her. Vurderer å ta Rognlien på ordet å gå for mullard å sovtek.Det husker jeg desverre ikke Men det finnes jo så klart mye mere spennende rør en EHHusker du hvilke rør du brukte i Copland 504`n når du hadde den? Mistenker at jeg har brukt litt for "tamme" rør (Electro Harmonix) på Klipschene, og burde kanskje prøve noen med litt mer futt i. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at MI forsterkeren skal være så mye bedre enn en Copland
Mvh
Andreas
Hva med Telefunken og Gold Lion? Det er en mye kulere komboUten tvil, tror nok EH er noe av det kjedeligste jeg kunne ha puttet inn etter å ha lest litt rundt her. Vurderer å ta Rognlien på ordet å gå for mullard å sovtek.Det husker jeg desverre ikke Men det finnes jo så klart mye mere spennende rør en EHHusker du hvilke rør du brukte i Copland 504`n når du hadde den? Mistenker at jeg har brukt litt for "tamme" rør (Electro Harmonix) på Klipschene, og burde kanskje prøve noen med litt mer futt i. Klarer ikke helt å slå meg til ro med at MI forsterkeren skal være så mye bedre enn en Copland
Mvh
Andreas
De er å få tak i Kanskje et enda bedre forslag til RF-63 en Genalex Gold Lion. Genalexene er vel noe rimeligereSvetlana "Winged C", finnes de fortsatt?
pahf sin lommebok begynner å bli tynnslitt etter denne sommeren Skal først sikre meg at forsterkeren klarer å opprettholde status over lengre tid så blir det rør, men det er notert i den store rørbokaDe er å få tak i Kanskje et enda bedre forslag til RF-63 en Genalex Gold Lion. Genalexene er vel noe rimeligereSvetlana "Winged C", finnes de fortsatt?
kanskje men det betyr vel lite i pahf sin lommebok
Mvh
Andreas
Fantastisk!
Fantastisk!
Hva skulle man gjort uten en bruksanvisning for en strømkabel?
Godt å se det skjer noe her Nå må du snart invitere til en liten lytt en kveld, skal selv prøve å få til noe her også om ikke altfor lenge.
Hmmm må jeg også prøve litt sånn nor-ost kanskje. Har forresten amp på veiFantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
Den er perfekt i mine ører Har hørt den i flere annledninger og jeg liker den meget godt.
Ab testet en del mellom Heimdall, Frey og gammle Valhalla og det var Frey som var mest komplett i
mine ører. Gammle Valhalla er enda råere både i topp og bunn men syntes likevel Frey var mest komplett
i tillegg til mer musikalsk.
Mvh
Andreas
Hmmm må jeg også prøve litt sånn nor-ost kanskje. Har forresten amp på veiFantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
Den er perfekt i mine ører Har hørt den i flere annledninger og jeg liker den meget godt.
Ab testet en del mellom Heimdall, Frey og gammle Valhalla og det var Frey som var mest komplett i
mine ører. Gammle Valhalla er enda råere både i topp og bunn men syntes likevel Frey var mest komplett
Mvh
Andreas
Intressant
Kan nog bli en sån framöver skulle jag tro när sjukan sätter fart igen efter sommarpausen
Ja fikk tak i en sånn til slutt håper bare den står til forventningeneHmmm må jeg også prøve litt sånn nor-ost kanskje. Har forresten amp på veiFantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
Mvh
Andreas
Kult ser i signaturen din hva det ble til slutt
Mvh
Andreas
Så bra du kommer nok til å bli kjempe fornøydJa fikk tak i en sånn til slutt håper bare den står til forventningeneHmmm må jeg også prøve litt sånn nor-ost kanskje. Har forresten amp på veiFantastisk musikalsk, enormt dynamisk, skikkelig oppløst og rå tyngde!
Mvh
Andreas
Kult ser i signaturen din hva det ble til slutt
Mvh
Andreas
Non stop i 2 timer med ølen i hånden Ja, det har vist blitt hele 88 sider med alt mulig rart av innholdGod kveld Andreas! Fikk du spilt høyt idag?
Jeg har bladd meg igjennom 88 sider akkompagnert av en spotify bonanza av en annen verden hehe
Takk for handel av kabler, blitt med i Nordostmenigheten jeg også. Det kommer invitasjon når rom og Wadia er plass
vi får vente å se Den kommer ikke før mitt i novemberNy amp ser jeg. Kule greier?
vi får vente å se Den kommer ikke før mitt i novemberNy amp ser jeg. Kule greier?
Mvh
Andreas