Creed
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 03.09.2009
- Antall liker
- 151
Venter spent på innhold.
Creed
Creed
Det lurer eg også på.Fjerkontroll var vel ikkje med?Snasent! Fått noen intrykk om hvordan den spiller? Ikke minst blir det ikke lett nivåforskjeller mellom ht når du har to volumkontrollere?
HeiSnasent! Fått noen intrykk om hvordan den spiller? Ikke minst blir det ikke lett nivåforskjeller mellom ht når du har to volumkontrollere?
Den der er jeg veldig spent på hva du syntes om
Fjernkontroll hva er det?Det lurer eg også på.Fjerkontroll var vel ikkje med?Snasent! Fått noen intrykk om hvordan den spiller? Ikke minst blir det ikke lett nivåforskjeller mellom ht når du har to volumkontrollere?
Tusen takk! Ja, den virker veldig lovendeNydelig sak du har fått deg.Tror du har fått en svært god forsterker for pengene
Det er skikkelig gjort!
Tusen takk!Det er bare til å glede seg PH Det er skikkelig klem i den!Gratulerer med ny magiskaper. Gleder meg til å høre den spille Slipknot.
Creed
Tusen takk Jan Olav Ja, den er veldig fin! Hybrid er helt rett!Gratulerer Cardas! Ser fin ut den.
Hybrid?
Stor forskjell fra Marantz?Tusen takk Jan Olav Ja, den er veldig fin! Hybrid er helt rett!Gratulerer Cardas! Ser fin ut den.
Hybrid?
Mvh
Andreas
Stor forskjell fra Marantz?Tusen takk Jan Olav Ja, den er veldig fin! Hybrid er helt rett!Gratulerer Cardas! Ser fin ut den.
Hybrid?
Mvh
Andreas
Det kan du få mene. Personlig synes jeg Magnepan spiller gjennomsiktig og flott, men mangler dynamikk. Uten dynamikk dør musikken.Jeg tror han har isåfall gått til riktig vett
Med rett utstyr og masse krefter vil jeg påstå at det finnes masse dynamikk i Magnepan,Ja har hatt MagnepanDet kan du få mene. Personlig synes jeg Magnepan spiller gjennomsiktig og flott, men mangler dynamikk. Uten dynamikk dør musikken.Jeg tror han har isåfall gått til riktig vett
Det var da voldsomt. Utrolig lite gjennomtenkt kommentar. Pingle kan du selv være.Han skal nok ha Magnepan, ja. Horn og lettdrevene høyttalere er for hørselskadede pingler. Mangler dynamikk gjør de ikke med kraftig nok forsterker og riktig plassering.
Det var da voldsomt. Utrolig lite gjennomtenkt kommentar. Pingle kan du selv være. Håper det var ironi, men har ikke store forhåpninger. Lyd er en smakssak, så at du kaller hornfolk for pingler er ganske så bastant og håpløst. Vil gjerne ha en utgreiing for hvorfor hornfolk er pingler? Hørselskadet? Du er på bærtur.Han skal nok ha Magnepan, ja. Horn og lettdrevene høyttalere er for hørselskadede pingler. Mangler dynamikk gjør de ikke med kraftig nok forsterker og riktig plassering.
Da får du be meg på lytteseanse. Spennende.Såså gutter Ikke fyr hverandre opp her nå!Er veldig glad i Klipsch og dems utrolige evne til å engasjere. Testet Magnepan for ca. et halvt år siden å de ligger fremdeles friskt i minne.Har aldri hatt bedre høyttalere en Magnepan i egen stue så det står høyt på ønskelisten sammen men Davis Acoustics Stentaure LE, Kef LS50,Audio Physic Classic 10, Merlin TSM, Klipsch Heresy III, Vienna Acoustics Haydn, Avalon Idea og Harbeth M30,1MvhAndreas
Enig. Det er en skandale. Jeg dukker opp en tur i romjula kanskje? Gratulerer med bæltøff amp forresten!Tiden får vise hva det blir men du er selvsagt velkommen når som hels Ole Alt for lenge siden vi har pilsen sammen nå
Mvh
Andreas
Det hadde vært kjempe koselig og tusen takkEnig. Det er en skandale. Jeg dukker opp en tur i romjula kanskje? Gratulerer med bæltøff amp forresten!Tiden får vise hva det blir men du er selvsagt velkommen når som hels Ole Alt for lenge siden vi har pilsen sammen nå
Mvh
Andreas