Musikkmannen
Musikk i fokus
Minus tre grader på morgenen
Livet er urettferdig, ikke rart det blir krig i verden og regjeringen Må gå!
Livet er urettferdig, ikke rart det blir krig i verden og regjeringen Må gå!
Neste uke skal bli normalt igjen.Slutt å syt, -15 her og kaldere blir det ila uka...
Slank og fin, får meget gode omtaler rundt forbi.Grattis med ny spiller. Lurer på å skaffe en sånn selv.
Jobbet som lydteknikker i flere radiokanaler i min ungdomstid (fra 1992-1997) og betalte så og si ikke noe for cder på den tiden, bodde også hos mine foreldre og da var utgiftene relativt små. Nå skal det sies - det er en grunn til at de fleste står igjen der borte. Hadde merkelig musikkstil på den tiden. Tror jeg bare tok med med ca 100stk til Stavanger.Solid samling!
Fornuftig prioritering av plassen synes jegHar så vidt begynt å bytte ut konas bøker mot mine cder Tar bare noen hundre i dag, gidder ikke å sette de i noe system ennå. Har ca 1500 cder her i huset - og ca 4-5000 hos mine foreldre.
He-he. Jeg har en liten samling i forhold, ca. 560 CD-er, men det er opptil flere jeg mer enn gjerne kunne kvittet meg med. Musikk jeg har vokst fullstendig fra, bomkjøp osv. Sånn sett er det greit med strømming, men på den annen side gjenspeiler jo platesamlingen epoker i livet. Artig det også.Nå skal det sies - det er en grunn til at de fleste står igjen der borte. Hadde merkelig musikkstil på den tiden.
Absolutt. Det er MIN kjellerFornuftig prioritering av plassen synes jeg
For alt jeg vet har mine foreldre kvittet seg med cdene, slik har de gjort med mye annet jeg har eid. (Dragon 64, Nintendo NES, Atari 520st, 386/486 to Nikon dslr) Hadde ikke hatt plass til de uansett, men litt trist er det jo.He-he. Jeg har en liten samling i forhold, ca. 560 CD-er, men det er opptil flere jeg mer enn gjerne kunne kvittet meg med. Musikk jeg har vokst fullstendig fra, bomkjøp osv. Sånn sett er det greit med strømming, men på den annen side gjenspeiler jo platesamlingen epoker i livet. Artig det også.
Den gangen dollaren var ned i mot en femmer, og det ikke var toll på lavprisvarer - skal sies at det ble mye netthandel da ja.Det var billig. Jeg kjøpte så og si aldri CD-er til full pris som ungdom. 150–200 kr var mye den gangen. Ble mye Nice Price Etter hvert ble det mye fra Amazon. Obskure ting en ikke fikk tak i i vanlige plateforretninger, og dessuten mye billigere. Savner gode, gamle Amazon.
Med den vindstyrken det er meldt tror jeg det blir uutholdelig. Bare å grave seg ned i tæla før det er for sent!Dette kan bli gøy...
Vis vedlegget 1075823
Jeg går i hi.Med den vindstyrken det er meldt tror jeg det blir uutholdelig. Bare å grave seg ned i tæla før det er for sent!