MM sin musikk, hifi og fototråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Musikkmannen

Musikk i fokus
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    21.555
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Kaffe igjen..
    Sitter å nyter kopp nummer to av en sjokoladekaffe, ja - du leste rett. Sjokoladekaffe. Normalt så synes jeg det er å ødelegge både kaffe og sjokolade da jeg synes sjokoladesmaken ofte er alt for fremtredende. Men denne kaffen fra en eller annen plass på Okinawa er helt perfekt balansert synes jeg. Jeg var litt skeptisk når jeg åpnet pakken for første gang, det luktet mye sjokolade, men det viste seg at jeg tok feil. Denne er bare helt nydelig. Hvor kommer den fra igjen? Det husker så klart ikke transportbyrået (min sønn) - helt blank pose uten noe skrift lå den i også, så ikke noe hjelp å få der heller.

Musikkmannen

Musikk i fokus
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    21.555
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Mellomste sønn fyller 18 år 6/1, men vi skal feire den i dag. Han har som mange vet genfeil (samme som meg) men har den i langt hardere form, sannsynligvis hadde han ved fødsel alt for lav blodsukker slik at den har gitt han en liten hjerneskade, han ble operert i hjernen for noen år siden, men det ser ut som at mye av problemene må han leve med. Normalt så pleier foreldre å ha første øvelseskjøring med ungene når de er 16 - og de har førerkort når de er 18. Min mellomste sønn, er ikke i stand til noen av delene slik ting er nå - og det spørs om han noen gang blir klart til det. Synes utrolig synd på han til tider. Ikke har han energi til å være sosial med venner osv heller.

Hovedgrunnen til at vi feirer han i dag er fordi i natt drar eldstemannen til Japan igjen. Det har blitt slutt mellom han og kjæresten som bor på Okinawa, og han bor fremdeles hos hennes foreldre, og kommer nok til å gjøre det en god stund til. Når han ankommer Tokyo så venter seks fra hans studeiekollektiv på NTNU. De skal feire nyttår sammen med han - de reiste til Japan i går. Så kommer hans søskenbarn og besøker han i februar. I mellomtiden skal han jobbe så mye han kan på hotellet i Tokyo - 84,- timen høres ikke så fristende ut, men i Japan så går det ganske greit. Så klokken 04 i natt så sier vi farvel til han, han kommer tilbake i begynnelsen av mai. Han har fått en meget interessant informatikk-sommerjobb i Stavanger. Så bærer det til Trondheim og de to siste årene på NTNU etter sommeren.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn