Bare å ta med skiene i bilen, spenne på og og legge lystig avgårde. Antar det er mange "møblerte hjem" som har piano på hytta oppi lia.turer til Sirdal/Tonstad i begynnelsen av april, 25 pianoer skal stemmes, to overnattinger. Håper snøen har forsvunnet ...
Tenkte å kjøpe inn aggregat og en haug med hårfønere for å fjerne snøen jeg ser langs veien.Bare å ta med skiene i bilen, spenne på og og legge lystig avgårde. Antar det er mange "møblerte hjem" som har piano på hytta oppi lia.
Gleder oss til bildene![]()
Var Eggum der?Det ble en utrolig kjekk kveld hos T-Time Vinyl Plant. Ikke mange folk uheldigvis, men utenom lytting så ble det mye snakk om hifi, produksjon og mastring.
Anbefaler de som har mulighet til å besøke slike kvelder der å nettopp gjøre det.
Vis vedlegget 1097169
De tidlige tegnene holder oss ofte for narr...Savner de tidlige vår tegnene vi hadde i Stavanger, lenge mellom hver gang de kommer her.
1. TimisoaraPå kalenderen min så står det "Digital guttekveld klokken 20"
Vi er fem mannfolk som møtes på nettet en søndag i måneden det har vi gjort de i nesten 20 år. Vi bor litt rundt forbi. Sarpsborg, Halden, Oslo Washington DC og jeg i Stavanger. Nå har det seg slik at tre av oss fyller 50 neste år, så da planlegger vi en langhelg sammen. Plassen må være i Europa. Vi ønsker oss en by, en en litt "uvanlig" by. Men det må være mulig å komme til med fly både fra Stavanger, Gardermoen og Washington DC. Jeg har vurdert Lisboa i Portugal, der har ingen av oss vært. Vi kommer nok til å reise rundt april - og jeg har ikke lyst til å oppleve kalde dager på turen. Har også vurdert Istanbul.
Dere er hjertelige velkommen til å komme med anbefalinger.
Hadde ei uke i Istanbul i november.På kalenderen min så står det "Digital guttekveld klokken 20"
Vi er fem mannfolk som møtes på nettet en søndag i måneden det har vi gjort de i nesten 20 år. Vi bor litt rundt forbi. Sarpsborg, Halden, Oslo Washington DC og jeg i Stavanger. Nå har det seg slik at tre av oss fyller 50 neste år, så da planlegger vi en langhelg sammen. Plassen må være i Europa. Vi ønsker oss en by, en en litt "uvanlig" by. Men det må være mulig å komme til med fly både fra Stavanger, Gardermoen og Washington DC. Jeg har vurdert Lisboa i Portugal, der har ingen av oss vært. Vi kommer nok til å reise rundt april - og jeg har ikke lyst til å oppleve kalde dager på turen. Har også vurdert Istanbul.
Dere er hjertelige velkommen til å komme med anbefalinger.
Berlin og London blir man aldri ferdige med. Der er det nye ting som dukker opp for hvert besøk. Glem heller ikke Barcelona eller MadridLitt skeptisk til været i øst-europa i april.
London og Berlin har vi besøkt mange ganger før.
Store byer er som å spise elefanter.Vi vurderer å sterk Istanbul, men er litt usikker på om vi får god nok tid til den store byen. Vi blir der i maks tre dager. Tror nok at Lisboa er mer sannsynlig.
Enig, men alle vi ønsker en by ingen av oss har besøkt før.Berlin og London blir man aldri ferdige med. Der er det nye ting som dukker opp for hvert besøk. Glem heller ikke Barcelona eller Madrid
Det må en nesten bare regne med når vi turister besøker plassene. Satser på litt mindre turister i april.Lisboa er knallbra men dessverre i ferd med å drukne i sånne som oss - turister. Porto likeså.