MM sin musikk, hifi og fototråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.244
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Trist at noen med så god kvalitet skal slite så mye. Det er tunge dager for dem, og det blir ikke bedre når musikere som holder på rett borti gata velger å presse vinylplater som koster noen kroner mindre pr plate, når både kvaliteten er langt dårligere og når de må fraktes fra Tyskland til Stavanger i stedet for noen hundre meter. Den fortjenesten de har pr plate forsvinner raskt hvis en må levere vinylen tilbake på grunn av feil f.eks.
    På grunn av det velger jeg å ikke kjøpe vinyl av spesielt en lokal musiker.

Visste ikke at de slet. Må ta meg sammen og handle. Pling. Greit for oss som kan plukke opp på stedet, og slippe frakt.

og: kos deg i Agios Nikolaos. Der har jeg vært flere ganger, men det er en drøy mannsalder siden. Leide motorsykkel der og kjørte øyra rundt, magisk oppe på Lasithi-platået. Den gangen var det lite turister, og mange steder virket som tiden hadde stått stille i 100 år. Vi ble invitert inn hos gamle folk som serverte hjemmebakst og snakket om krigen, på tysk. En selvfølgelig gjestfrihet som er sjelden idag. Gamlingen hadde vært aktiv partisan og opplevd mye. Den greske kaffen den gamle kona serverte gjorde inntrykk. Minne for livet.

Sist redigert:

Musikkmannen

Helårsstemmer
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    23.472
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Takker dere, gresk kaffe er et "must", noen ganger kan de smake "så som så" slik som denne i dag.
    1000006784.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn