Onsdag er det meldt regn, da planlegger vi en tur øst på øya, Agia Nikolaos blant annet. Så langt øst har jeg aldri vært før på Kreta.
Visste ikke at de slet. Må ta meg sammen og handle. Pling. Greit for oss som kan plukke opp på stedet, og slippe frakt.Trist at noen med så god kvalitet skal slite så mye. Det er tunge dager for dem, og det blir ikke bedre når musikere som holder på rett borti gata velger å presse vinylplater som koster noen kroner mindre pr plate, når både kvaliteten er langt dårligere og når de må fraktes fra Tyskland til Stavanger i stedet for noen hundre meter. Den fortjenesten de har pr plate forsvinner raskt hvis en må levere vinylen tilbake på grunn av feil f.eks.
På grunn av det velger jeg å ikke kjøpe vinyl av spesielt en lokal musiker.
![]()
Dette er ikke en fabrikk, det er et håndverk - Tou
T-Time vinyltrykkeri på Tou jobber lokalt og internasjonalt for å være med i hi-fi markedet der folk virkelig bryr seg om lyden. Vi fikk en prat med daglig leder Sigve Håland.www.touofficial.com
Av de ting vi mennesker skal gjennom så må vel dette være noe av det værsteGod morgen. I dag er det meldt godt over 30 grader.
Kaffen nytes med denne utsikten.
Vis vedlegget 1106054