Neida, ble bare plassert slik for å få tyngde/vekt på, er begge sideveggene med hylleporter til en høytaler
Har da vært å gjort unna noen nødvendige innkjøp...
Tvinger, to stk 80 cm type skru, Biltema hadde selvsagt bare to, men det er bedre enn ingen så...
Tvinger to stk 60 cm, hurtig type...
Har da hvertfall mulighet å presset til på alle sider samtidig
Kjøpte også 11,60 meter med firkant profil til avstivninger til front og bakvegg...
Skaffet også litt tynn kryssfiner for å montere høytalerkontaktene i, tror det blir bra.
Var også innom min platekapper som sagde til nye hylleporter på direkten for meg, så nå er den grei og man får lime videre i kveld
Avtalte med snekker om kutting av plater til horn delen også, så da blir det fikset mens jeg ordner Onken kassa ;D
Fronplata til horndelen blir 45 cm i bredde og 18 cm høy samt 30 cm dyp, da blir det greit å komme til hornet på toppen...
I ettermiddag tenkte jeg å låne garasjen til min far, lys, tørr og god plass til å styre på noen timer utover kvelden. Så da skal frontbaffelen til pers og få hull til element
Har ikke fres så det blir nok nitidig og krevende, men det får nok gå å få til det, har jo gjordt lignende ting før, men ikke i så hardt materiale men man får brette opp armene
Så godt i gang å på gli, det blir da bra etterhvert fårn tro ;D