Monitor Audio venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.230
    Antall liker
    9.088
    Torget vurderinger
    1
    Hvordan er det nå med å få kjøpt MA?
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.789
    Antall liker
    1.126
    Torget vurderinger
    2
    Tror ikke det er noe problem.
    Har ikke prøvd å handle noe nylig , men ikke så lenge siden jeg snakket såvidt med Andre , og alt virket normalt da hvertfall..
    Men jeg VET som sagt ingenting.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.230
    Antall liker
    9.088
    Torget vurderinger
    1
    Bare lurer på ventetiden, for tiden.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.789
    Antall liker
    1.126
    Torget vurderinger
    2
    Har ingen anelse , men skjønner at spør ja....
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    Det er en god del år siden jeg fikk vite at Soundgarden hadde Monitor Audio som mest ønsket på lista si. Men MA nektet å gi de agenturet.
    En kommentar til Hegel-pushinga til Soundgarden i kombinasjon med Monitor Audio, Focalius? Synes å huske du ikke anbefaler dét samspillet ;-)
     

    Focalius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Innlegg
    1.244
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Det er en god del år siden jeg fikk vite at Soundgarden hadde Monitor Audio som mest ønsket på lista si. Men MA nektet å gi de agenturet.
    En kommentar til Hegel-pushinga til Soundgarden i kombinasjon med Monitor Audio, Focalius? Synes å huske du ikke anbefaler dét samspillet ;-)
    Blir veldig overrasket hvis det blir en god match.
    Men nå er det noen år siden og den gangen var det MA GS60 og Hegel H200. En match som kan sammenlignes med fiskeboller i brun saus. Elendig.
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    Blir veldig overrasket hvis det blir en god match.
    Men nå er det noen år siden og den gangen var det MA GS60 og Hegel H200. En match som kan sammenlignes med fiskeboller i brun saus. Elendig.
    Husker den analogien, ja. Høres ikke godt ut, men nå er ikke jeg særlig glad i bearbeidede fiskeprodukter som fiskeboller. Fersk fisk, derimot.
     

    alghatar

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2014
    Innlegg
    389
    Antall liker
    132
    Torget vurderinger
    13
    Kan bekrefte at Hegel ikke matcher med monitor Audio, har PL300, og testet en H20 på de. Fikk kreft i ørene mine nesten.
    Kjører rør på de, jeg. Deilig, dyp og fyldig lyd!
     

    gwh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.04.2006
    Innlegg
    868
    Antall liker
    678
    Sted
    Oslo
    Lurer på hvordan det går med hifihuset når de nå mister MA agenturet da?
    Har GS20 (Som jeg er meget fornøyd med sammen med gsw15 subben.) (Dras av en Pio LX83 som jeg synes gir en meget bra lyd)
    Vurderer sterkt å bytte dagen Kef senter og bakhøyttalere mot GS LCR og GSFX, men har ikke funnet riktige fargene på brukten ennå.
    Noen med erfaringer fra de som senter og bakhøyttalere?
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.789
    Antall liker
    1.126
    Torget vurderinger
    2
    Men Soundgarden har jo Mcintosh må vite - det matcher :)

    Har vel ligget litt i kortene dette kanskje - har vært veldig stille rundt både Monitor Audio og Hifihuset en stund nå så....
    Blir vel vanskeligere med innbytte og gode handler nå kanskje , men vil vel tro at tilgangen blir adskillig forbedret.
    Og Monitor Audio fortener virkelig en seriøs importør som kan holde hva dem lover.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.802
    Antall liker
    2.018
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Spennende å se prisingen da.. Når Hifiklubben tar over agenturer, så går som oftest prisene noe ned ifra hva forrige importør har hatt som veiledende.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.802
    Antall liker
    2.018
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Spennende å se prisingen da.. Når Hifiklubben tar over agenturer, så går som oftest prisene noe ned ifra hva forrige importør har hatt som veiledende.

    Hifiklubben?
    Spent på hvordan Soundgarden priser seg ut ifra HIFIhuset sine priser. Hifiklubben har jo en tendens til å skru prisene ned, så spennende å se om Soundgarden gjør det samme på de agenturene dem tar over, eller om prisene blir eksakt de samme som før.
     

    Focalius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Innlegg
    1.244
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Jeg tar som mange andre ofte feil, men jeg tipper nok at f.eks PL200 blir dyrere jeg.
    B&W er priset etter landindeksen, dvs at det er B&W som mer eller mindre bestemmer prisen i det gitte land, og der har HFK lite de skulle sagt.
    I Norge koster B&W 804 Diamond 57.800 kr, mens PL200 koster (etter internettsiden) 55.000 kr.
    Men i følge Stereophile i ca 2010 koster PL200 500 dollar mer. 500 dollar bruker å tilsi (på den gamle, normale dollaren) 5000 kr mer. Og i dag kan man legge på 20% på det også, så da snakker vi fort at de kan koste 65.000 ++ når Soundgarden skal selge de.

    Men som nevnt, jeg tar ofte feil jeg.
     

    bimmernorge

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.09.2012
    Innlegg
    70
    Antall liker
    11
    Sted
    Hedmark
    Torget vurderinger
    2
    Jeg tar som mange andre ofte feil, men jeg tipper nok at f.eks PL200 blir dyrere jeg.
    B&W er priset etter landindeksen, dvs at det er B&W som mer eller mindre bestemmer prisen i det gitte land, og der har HFK lite de skulle sagt.
    I Norge koster B&W 804 Diamond 57.800 kr, mens PL200 koster (etter internettsiden) 55.000 kr.
    Men i følge Stereophile i ca 2010 koster PL200 500 dollar mer. 500 dollar bruker å tilsi (på den gamle, normale dollaren) 5000 kr mer. Og i dag kan man legge på 20% på det også, så da snakker vi fort at de kan koste 65.000 ++ når Soundgarden skal selge de.

    Men som nevnt, jeg tar ofte feil jeg.
    Bare en liten korreksjon, iht hifihuset sin nettside koster pl200 63.000kr nå.
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.230
    Antall liker
    9.088
    Torget vurderinger
    1
    Skal André fortsatt selge MA?
     

    vrøvl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.05.2009
    Innlegg
    943
    Antall liker
    308
    Torget vurderinger
    1
    Monitor Audio Silver 10 er en slags perfekt høyttaler. Ikke for sånne som oss, som leser om hifi på forumet hele natten - men for vanlige folk.
    Vanlige folk som bare vil ha god lyd, høyttalere som låter bra på allslags musikk, som kan spille høyt og lavt, som funker til alt og tar seg bra ut. Som gir overbevisende musikkopplevelser uten noe dill.
    Hvis bare vanlige folk kan skjerpe seg, så er Silver 10 en bestselger.
     

    vrøvl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.05.2009
    Innlegg
    943
    Antall liker
    308
    Torget vurderinger
    1
    B&W er priset etter landindeksen, dvs at det er B&W som mer eller mindre bestemmer prisen i det gitte land, og der har HFK lite de skulle sagt.
    Kremt, dette høres ut som noe Hi-Fi Klubben har funnet på som en unnskyldning for å slippe å gi rabatt.
     

    vrøvl

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.05.2009
    Innlegg
    943
    Antall liker
    308
    Torget vurderinger
    1
    Det er en god del år siden jeg fikk vite at Soundgarden hadde Monitor Audio som mest ønsket på lista si. Men MA nektet å gi de agenturet.
    En kommentar til Hegel-pushinga til Soundgarden i kombinasjon med Monitor Audio, Focalius? Synes å huske du ikke anbefaler dét samspillet ;-)
    Blir veldig overrasket hvis det blir en god match.
    Men nå er det noen år siden og den gangen var det MA GS60 og Hegel H200. En match som kan sammenlignes med fiskeboller i brun saus. Elendig.
    Jeg satt akkurat og leste om Monitor Audio på et engelsk forum, og der holder de fram Hegel som en optimal match... :)

    Nærmere bestemt snakker de om H80 og Silver 8/10, det er visstnok en kombo som ikke låter som fiskeboller, men mer som en grillet piggvar servert med en saus på nøttebrunt smør og japansk soyasaus, tettpakket med frisk persille, gressløk, kjørvel, estragon, finhakket hvitløk og frisk ingefær. Som vinmatch anbefales en Meursault fra Burgund til Hegel og Monitor Audio.

    Ellers er vel Monitor Audio og Audiolab en av de klassiske matchene innen engelsk hifi.
     

    skorob

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.802
    Antall liker
    2.018
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    B&W er priset etter landindeksen, dvs at det er B&W som mer eller mindre bestemmer prisen i det gitte land, og der har HFK lite de skulle sagt.
    Kremt, dette høres ut som noe Hi-Fi Klubben har funnet på som en unnskyldning for å slippe å gi rabatt.
    Faktisk har B&W en veldig streng policy, spesielt på 800 serien på det med prising og rabatt.. mener jeg fikk samme info om at Klipsch også har det samme på Heritage serien sin. Dette er vistnok modeller som så si aldri vil komme på tilbud.

    EDIT: Men igjen det med HFK og prising, på endel agenturer dem har tatt over, så har prisene også falt litt eller endel. Cambridge og Arcam (som dem desverre ikke satset noe speiselt på) gikk jo ned endel.... Jeg her ikke noe HFK "fan" av noe slag altså, det kommer vel også godt frem ut ifra utstyrslista mi :).
     

    Focalius

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.02.2009
    Innlegg
    1.244
    Antall liker
    491
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    5
    Det er en god del år siden jeg fikk vite at Soundgarden hadde Monitor Audio som mest ønsket på lista si. Men MA nektet å gi de agenturet.
    En kommentar til Hegel-pushinga til Soundgarden i kombinasjon med Monitor Audio, Focalius? Synes å huske du ikke anbefaler dét samspillet ;-)
    Blir veldig overrasket hvis det blir en god match.
    Men nå er det noen år siden og den gangen var det MA GS60 og Hegel H200. En match som kan sammenlignes med fiskeboller i brun saus. Elendig.
    Jeg satt akkurat og leste om Monitor Audio på et engelsk forum, og der holder de fram Hegel som en optimal match... :)

    Nærmere bestemt snakker de om H80 og Silver 8/10, det er visstnok en kombo som ikke låter som fiskeboller, men mer som en grillet piggvar servert med en saus på nøttebrunt smør og japansk soyasaus, tettpakket med frisk persille, gressløk, kjørvel, estragon, finhakket hvitløk og frisk ingefær. Som vinmatch anbefales en Meursault fra Burgund til Hegel og Monitor Audio.

    Ellers er vel Monitor Audio og Audiolab en av de klassiske matchene innen engelsk hifi.
    Er noen år siden jeg hadde MA GS sammen med H200.
    H200 ble kjøpt siden den fikk så mye skryt i tester og skulle bl.a ha en dyp og kraftig bass.
    Løftet i forhold til en 140 watts receiver fra f.eks Onkyo er kjempestor. Det låter detaljert og åpent. Bassen er punchy og stram. Kjempekult...og det kunne imponert en hver på noen utvalgte sanger.
    Men så setter man seg ned og skal lytte på dette lenger enn 20 min. Da finner man fort ut at H200 og GS60 passet best på Sankthansbålet, satt veldig på spissen selvfølgelig. Man blir utrolig lyttetrett av den "stramme og frempå klangen".

    I fare for å repetere meg selv for mye, så kjøpte jeg en Parasound NC2250 på samme tid og da ble H200 som en 50 watter i forhold. Bassen ble autoritær og fyldig og låt mer som 3x8" enn 3x6" basser i forhold til H200. Når jeg testet predelen i H200 sammen med NC2250 ble det en helt vanvittig match. Kanskje den kuleste matchen jeg noen gang har klart å finne. Dessverre hadde jeg ikke råd til å sitte på H200 som pre og dessuten var predelen for svak. Slik at 100 på volumet som er maks likevel ikke var nok til å få ut maks output.
    Så jeg velger å gi effektdelen i H200 skylda. Lik signatur hadde den når effektdelen i H200 ble brukt sammen med en receiver som pre.

    Men jeg har tynt grunnlag for å uttale meg om hvordan nyere Hegel låter, og andre MA modeller enn GS60, PL 100 og PL200 låter. Så kanskje de har rett i den testen. Bare lurer på om de har hørt på dette i f.eks 2 uker før de uttalte seg.
     

    St3ffaN

    Medlem
    Ble medlem
    16.10.2006
    Innlegg
    44
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    2
    Da har også jeg blitt en heldig eier av PL300.

    Direkte sammenlignet med GX300 så virker GX300 å være tørrere/slankere i mellomtonen og oppover, og PL300 minner faktisk mer om slik jeg husker lyden fra GS20/GS60 som jeg har hatt tidligere. GX300 holder overraskende bra følge i bassen, dvs. ikke veldig mye forskjell akkurat der i mitt rom.

    PL300 tegner imidlertid opp et større lydbilde enn både GX300 og GS60 og virker å kunne gjengi alle detaljer uten at høyttaleren virker presset.

    Ellers så kan jeg ikke si at jeg hører særlig forskjell med ulike forsterkere på PL300. Men det er kanskje en av Monitor Audio`s styrker. Tror denne høyttaleren kan drives med nesten hva som helst.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.789
    Antall liker
    1.126
    Torget vurderinger
    2
    Da har også jeg blitt en heldig eier av PL300.

    Direkte sammenlignet med GX300 så virker GX300 å være tørrere/slankere i mellomtonen og oppover, og PL300 minner faktisk mer om slik jeg husker lyden fra GS20/GS60 som jeg har hatt tidligere. GX300 holder overraskende bra følge i bassen, dvs. ikke veldig mye forskjell akkurat der i mitt rom.

    PL300 tegner imidlertid opp et større lydbilde enn både GX300 og GS60 og virker å kunne gjengi alle detaljer uten at høyttaleren virker presset.

    Ellers så kan jeg ikke si at jeg hører særlig forskjell med ulike forsterkere på PL300. Men det er kanskje en av Monitor Audio`s styrker. Tror denne høyttaleren kan drives med nesten hva som helst.
    Grattis med gromme høyttalere :) Kjøpte du nye eller brukt ?
    Jeg hadde også GX300 før jeg fikk PL300 , og jeg er ganske enig i dine beskrivelser. GX300 holder godt følge i bassen - særlig dypbassen var imponerende str tatt i betraktning. Men punchbassen var en god del bedre på PL synes jeg.
    Ellers så er det som du sier at PL tegner et større lydbilde , og er enda mer detaljerte - dem kan også spille en del høyere bare dem får effekt nok :)

    Ikke helt enig at man ikke hører forskjell på amper. Gikk fra MC 352 og til MC501 monoblokker , og det var ikke vanskelig å høre forskjell synes jeg. Det ble mer kontroll på sakene over hele linja :)
    Hva slags forsterkere har du prøvd ?
     

    Fugazi

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.05.2009
    Innlegg
    917
    Antall liker
    259
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    13
    Da har også jeg blitt en heldig eier av PL300.

    Direkte sammenlignet med GX300 så virker GX300 å være tørrere/slankere i mellomtonen og oppover, og PL300 minner faktisk mer om slik jeg husker lyden fra GS20/GS60 som jeg har hatt tidligere. GX300 holder overraskende bra følge i bassen, dvs. ikke veldig mye forskjell akkurat der i mitt rom.

    PL300 tegner imidlertid opp et større lydbilde enn både GX300 og GS60 og virker å kunne gjengi alle detaljer uten at høyttaleren virker presset.

    Ellers så kan jeg ikke si at jeg hører særlig forskjell med ulike forsterkere på PL300. Men det er kanskje en av Monitor Audio`s styrker. Tror denne høyttaleren kan drives med nesten hva som helst.
    Grattis med gromme høyttalere :) Kjøpte du nye eller brukt ?
    Jeg hadde også GX300 før jeg fikk PL300 , og jeg er ganske enig i dine beskrivelser. GX300 holder godt følge i bassen - særlig dypbassen var imponerende str tatt i betraktning. Men punchbassen var en god del bedre på PL synes jeg.
    Ellers så er det som du sier at PL tegner et større lydbilde , og er enda mer detaljerte - dem kan også spille en del høyere bare dem får effekt nok :)

    Ikke helt enig at man ikke hører forskjell på amper. Gikk fra MC 352 og til MC501 monoblokker , og det var ikke vanskelig å høre forskjell synes jeg. Det ble mer kontroll på sakene over hele linja :)
    Hva slags forsterkere har du prøvd ?
    Enig med deg. Hadde PL300 tidligere. Du kommer langt opp i hi end land hvis du gir dem skikkelig forsterkeri. Skulle gjerne hørt disse igjen på Devialet som jeg har nå.
     

    St3ffaN

    Medlem
    Ble medlem
    16.10.2006
    Innlegg
    44
    Antall liker
    8
    Torget vurderinger
    2
    Grattis med gromme høyttalere :) Kjøpte du nye eller brukt ?
    Jeg hadde også GX300 før jeg fikk PL300 , og jeg er ganske enig i dine beskrivelser. GX300 holder godt følge i bassen - særlig dypbassen var imponerende str tatt i betraktning. Men punchbassen var en god del bedre på PL synes jeg.
    Ellers så er det som du sier at PL tegner et større lydbilde , og er enda mer detaljerte - dem kan også spille en del høyere bare dem får effekt nok :)

    Ikke helt enig at man ikke hører forskjell på amper. Gikk fra MC 352 og til MC501 monoblokker , og det var ikke vanskelig å høre forskjell synes jeg. Det ble mer kontroll på sakene over hele linja :)
    Hva slags forsterkere har du prøvd ?
    De ble kjøpt brukt, strøkne i ebony finish.

    Har stort sett brukt Yamaha A3020, men både med og uten ncore. Har også såvidt testet Abrahamsen v2.0UP. Så det skal ikke være mangel på krefter med ncore, men det kan jo være at det passer bedre med forsterkere med mer egenlyd/forvrengning.

    Forforsterkerdelen i A3020 er vel også muligens et svakt ledd, men bortsett fra CX-A5000 så er det vel ikke så veldig mange alternativer. Kjører også et 9.1-oppsett, så effekt til 9 kanaler blir fort dyrt.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.789
    Antall liker
    1.126
    Torget vurderinger
    2
    Grattis med gromme høyttalere :) Kjøpte du nye eller brukt ?
    Jeg hadde også GX300 før jeg fikk PL300 , og jeg er ganske enig i dine beskrivelser. GX300 holder godt følge i bassen - særlig dypbassen var imponerende str tatt i betraktning. Men punchbassen var en god del bedre på PL synes jeg.
    Ellers så er det som du sier at PL tegner et større lydbilde , og er enda mer detaljerte - dem kan også spille en del høyere bare dem får effekt nok :)

    Ikke helt enig at man ikke hører forskjell på amper. Gikk fra MC 352 og til MC501 monoblokker , og det var ikke vanskelig å høre forskjell synes jeg. Det ble mer kontroll på sakene over hele linja :)
    Hva slags forsterkere har du prøvd ?
    De ble kjøpt brukt, strøkne i ebony finish.

    Har stort sett brukt Yamaha A3020, men både med og uten ncore. Har også såvidt testet Abrahamsen v2.0UP. Så det skal ikke være mangel på krefter med ncore, men det kan jo være at det passer bedre med forsterkere med mer egenlyd/forvrengning.

    Forforsterkerdelen i A3020 er vel også muligens et svakt ledd, men bortsett fra CX-A5000 så er det vel ikke så veldig mange alternativer. Kjører også et 9.1-oppsett, så effekt til 9 kanaler blir fort dyrt.
    Eboney er den flotteste finishen det etter min smak da :)
    Du har nok litt å gå på mtp elektronikk for å få fullt potensiale i dem vil jeg si.
    Når det er sagt , så er det ikke spesielt tunge å drive nei , og du får masse go'lyd ut allerede selvsagt , men det er mer å hente.
    Merket stor forskjell på pre-delen i 3020 kontra CX-A 5000 ja , så der er jo litt å hente bare der.
    Men som du sier , så baller det jo da fort på seg med mange effekt kanaler.
    Men hvis rom og plassering er slik at du får tilstrekkelig bass uten sub , så kan jo en god integrert stereo-amp med HT-bypass være et godt alternativ.
    Da får du oppgradert både pre og effekt til frontene i samme boks , og det vil bli meget bra til både film og musikk.

    Eller siden du har ncore så kan du jo se etter en god stereo-pre med ht-bypass - f.eks Parasound P5...

    Vil vel tro du hører bra forskjell om du benytter Ncoren kontra Yamahaen..? Hvertfall hvis du drar på litt.
     

    eddie1

    Banned
    Ble medlem
    02.10.2006
    Innlegg
    3.361
    Antall liker
    726
    Torget vurderinger
    8
    Vil Naim Superuniti eller Exposure 3010 pre/effekt matche GX200 ? eller andre forslag ?
     

    vsk

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    23.06.2006
    Innlegg
    145
    Antall liker
    47
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    9
    Vil Naim Superuniti eller Exposure 3010 pre/effekt matche GX200 ? eller andre forslag ?
    Basert på egen erfaring med både Naim og Monitor Audio, ville jeg ikke nølt med å pare Superuniti og GX200. Tror det blir tøft.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.789
    Antall liker
    1.126
    Torget vurderinger
    2
    Da har produkter og priser kommet opp på Soundgarden sine sider, ser ut som de har kun Bronze, Silver og Gold foreløpig.
    Det ble såpass til prisøkning ja.....
    Hva skjer med PL serien da tro ? Har jo gått rykter om at en ny modell er på trappene en stund , så den er muligens ikke så langt unna nå ??????
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    24.230
    Antall liker
    9.088
    Torget vurderinger
    1
    Ja, prisen har økt brukbart ser jeg. Trist.
     

    grammofon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2011
    Innlegg
    5.646
    Antall liker
    2.853
    Sted
    Bærum
    Andre var flink til å gi rabatter. Men det hender at Soundgarden virkelig slår til også. I alle fall på elektronikk. Så fortvil ikke, folkens.:)

    Jeg har forresten et par gamle Silver 6 fra 1998 som spiller utmerket sammen med en Audiolab fra 1995. Beste anlegget jeg har hatt noen sinne i forhold til pris. Aldri noe tull med dette.
     

    magnushagen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.05.2014
    Innlegg
    169
    Antall liker
    58
    Sted
    Drammen
    Kunne tenkt meg å få en demo på både pl200 og pl300, etter å ha hørt svært mye positivt. Har kontaktet hifi-huset to ganger nå uten å få noen respons på om det er mulig og få komme for en demo. Noen som kjenner til andre utsalgssteder som har høyttalerene for demo?
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.789
    Antall liker
    1.126
    Torget vurderinger
    2
    Kunne tenkt meg å få en demo på både pl200 og pl300, etter å ha hørt svært mye positivt. Har kontaktet hifi-huset to ganger nå uten å få noen respons på om det er mulig og få komme for en demo. Noen som kjenner til andre utsalgssteder som har høyttalerene for demo?
    Tror ikke det er noen andre forhandlere som har disse inne. Soundgarden har nå overtatt som importør for MA , men virker ikke som dem har tatt inn PL i sortimentet sett. Det er vel en ny på vei snart , og virker ikke som dem tar inn PL før den blir lansert.
    Var hvertfall det jeg fikk høre på Soundgarden i Ålesund i helgen.

    Men det kan jo hende det er noen PL-eiere i nærheten av dei som kan gi deg en lytt hvis ikke Hifihuset har dem inne...?
     

    bimmernorge

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    08.09.2012
    Innlegg
    70
    Antall liker
    11
    Sted
    Hedmark
    Torget vurderinger
    2
    Kunne tenkt meg å få en demo på både pl200 og pl300, etter å ha hørt svært mye positivt. Har kontaktet hifi-huset to ganger nå uten å få noen respons på om det er mulig og få komme for en demo. Noen som kjenner til andre utsalgssteder som har høyttalerene for demo?
    Kan du ikke bare stikke innom hifi-huset da? Det er ikke veldig langt fra Drammen.... Jeg kjøpte mine pl200 der i 2013, og er veldig fornøyd!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn