Hello Sigurd,
Your speakers have been booked for pickup today.
You can track their progress by clicking on :
They should be with you at the end of this week or early next.
I will be going skiing from Thursday, a bit further than you have to go, in France.
I will check that everything is OK when I return.
Thanks for the order and good listening.
Best wishes, Allan
Posten?Raist skrev:MonoPulse 82A er i hus! ;D Hentet dem på posten i går, men rakk ikke koble de opp. Pappkassene hadde fått hard medfart under transporten, men høyttalerne var heldigvis 100%! Trenger jeg å si at jeg gleder meg til i kveld?
Rask mail til Alan, han har nok bare glemt det i farten. Klart du skal ha skikkelig diplom på sånne unike varer!Raist skrev:.....
En annen ting; Trodde det følger med et sertifikat med modellbetegnelse og serienummer? Jeg hadde ihvertfall det til det forrige paret.. Ikke at det betyr noe, synes bare det var en artig detalj...
olisn skrev:Gratulerer!
Så fint at de slapp uskadd og fine fra post(u)vesenet. Nå gjenstår bare en laaaaang dag på jobb?
Må få litt bilder og nærmere beskrivelser. Stort øyeblikk når de pakkes ut og kobles til!
Ole G
Jøgga skrev:Rask mail til Alan, han har nok bare glemt det i farten. Klart du skal ha skikkelig diplom på sånne unike varer!
Og gratulerer så mye!
Jeg forstår så inderlig godt hva som rører seg, og hjertet gjorde et hopp da jeg først leste 'mistanke...denne type behandling'. Godt at de kom uskadet fram, men så er jo også dette noe av det mest robust konstruerte som finnes til hjemmebruk. Den som kan lage jordkjelv må jo tåle det selv også
larry skrev:Grattis!
Stilig finish
Jeg hadde egentlig tenkt meg bottle green & bronze metal, men min kone sa skarpt ikke-tale-om-e-du-gal, vi måtte klippe og lime litt på PCen og hun kom opp med dette designet:Raist skrev:Takk, takk Ole
Det er French Blue / Metallic Black... Samme som mine forrige. Ser dog for meg at Bronze metallic kunne blitt veldig bra, jeg likte din kombinasjon veldig godt!
Jeg fikk med sertifikat på både 42A og 72A. Serienummerene tror jeg sto utenpå konolutten til sertifikatet.Raist skrev:Tusen takk Hans, alle gode ting er to! Men bare så det er klart, disse blir!! ;D
Det norsk postvesenet har hatt ansvar for pakken Oslo - Kristiansand - Byglandsfjord, og jeg har jo en mistanke om hvor i transportkjeden denne type behandling har funnet sted. Damene på butikken (vi har post i butikk) var ihvertfall veldig glad for å bli kvitt disse pakkene som ikke fikk plass på postrommet og som da hadde tilbragt dagen på varelageret..
En annen ting; Trodde det følger med et sertifikat med modellbetegnelse og serienummer? Jeg hadde ihvertfall det til det forrige paret.. Ikke at det betyr noe, synes bare det var en artig detalj...
Det er vel fransk blå som du har, bare med gun metal i stedet for sort.Raist skrev:Disse ser veldig bra ut Larry (hvilken fargekombinasjon er det?)! Interessant å lese om dine erfaringer med 82A og 62S, og det at 62S har tatt over hovedrollen hos deg er jo ikke annet enn imponerende..! Er det samme prispolitikken på disse som på A modellene?
mteinum skrev:Nei se hva jeg fant på førstesiden
http://www.monopulse.co.uk/
MP kan med stor selvsikkerhet ta over slagordet til Ali kaffe:
MonoPulse kurerer gruff
Jeg er med!! ;DAudiomix skrev:Eller en arrangert studietur for de mest interesserte?
Trenger bare et lite vink, så er jeg med.Audiomix skrev:Men en invitasjon over kunne vært artig.
Eller en arrangert studietur for de mest interesserte?