neida, neida for all del jeg kan tommestokken og måla er jo oppgitt ;Dmteinum skrev:De virker nok litt større enn på bildet. Tror det er han til venstre som er ganske stor. Han til høyre står litt nærmere kamera slik at elementer bak virker mindre.kwil skrev:Disse så da overraskende små ut, her det bildet som lyver her? (eller er det noen store karer kanskje)
Må jeg ta et selvportrett? ;D
Because all our speakers are made to order, we can often supply to other special requirements. For example, shown right, is a connection panel, from a source specified by the customer, fitted at the very base of the enclosure.
mteinum skrev:Noen som kjenner igjen noen høyttalere under "General Options" på denne siden?
http://www.monopulse.co.uk/models.html
Because all our speakers are made to order, we can often supply to other special requirements. For example, shown right, is a connection panel, from a source specified by the customer, fitted at the very base of the enclosure.
Transparent?Jøgga skrev:Dere andre Monopol-spillere:
Høyttaler-kabler har vært nevnt en gang her tror jeg (Cardas eller noe), men jeg er nysgjerrig på hva dere andre bruker og foretrekker med Monopulse. Jeg bruker noen 2x4mm2 Ply kjøpt fra Eltek og lurer på hva som vil være en naturlig oppgradering.
PS: Jeg liker dem best mørke
J.
eiv skrev:Har nå bestillt meg ett par 82a etter litt fram og tilbake med HCS.
Kjøper usett/ulyttet så litt risiko er det. Men med alle lovordene jeg har fått er det bare å glede seg tror jeg
Valgte svart stoff og svart ramme.
Mvh Eivind
Monopulse begynner å bli populært her på berget. Mon tro om vi saer en norsk importør/forhandler snart?eiv skrev:Har nå bestillt meg ett par 82a etter litt fram og tilbake med HCS.
Kjøper usett/ulyttet så litt risiko er det. Men med alle lovordene jeg har fått er det bare å glede seg tror jeg
Mvh Eivind
Vet ikke om Allan er så intr i dette. Men vet om en bransjeaktør som skal ta kontakt med han å høre. Blir spennede å se hvordan det går.limvingen skrev:Monopulse begynner å bli populært her på berget. Mon tro om vi saer en norsk importør/forhandler snart?eiv skrev:Har nå bestillt meg ett par 82a etter litt fram og tilbake med HCS.
Mvh Eivind
.....det som blir spennende er jo å se hvor mye mer man må betale for disse høyttalerene via en norsk importør :HCS skrev:Vet ikke om Allan er så intr i dette. Men vet om en bransjeaktør som skal ta kontakt med han å høre. Blir spennede å se hvordan det går.limvingen skrev:Monopulse begynner å bli populært her på berget. Mon tro om vi saer en norsk importør/forhandler snart?eiv skrev:Har nå bestillt meg ett par 82a etter litt fram og tilbake med HCS.
Mvh Eivind
....og hva skal Allan med en forhandler når oppfølgingen og kundeservicen hans er så bra som det gis inntrykk av i denne tråden ?HCS skrev:Helt klart Pilsern. Allan har vært svært fair med priser ifht de prisene han selv setter på sidene sine. Så noen blod-marginer er det ikke plass for om flere par skal selges her til lands... 8)
Pilsern skrev:....og hva skal Allan med en forhandler når oppfølgingen og kundeservicen hans er så bra som det gis inntrykk av i denne tråden ?HCS skrev:Helt klart Pilsern. Allan har vært svært fair med priser ifht de prisene han selv setter på sidene sine. Så noen blod-marginer er det ikke plass for om flere par skal selges her til lands... 8)
Hva vil en forhandler kunne tilføre ?
Ikke meningen å være negativ, men jeg har i det siste sett flere eksempler på hårreisende "veiledende" prising av produkter her til lands kontra utlandet - og det så hårreisende at hverken flyfrakt rundt halve jorda eller høy dollarkurs kan forsvare det.
???coolbiz skrev:Jeg ble nysgjerrig på disse høyttalerne og lurer på hva det påstått unike med konstruksjonen egentlig består i. Noen som vet? Jeg har trålt gjennom nettsidene til Hendry uten å finne noe svar
Har kommet ut av telling ja. Allan har vel oversikt.Jøgga skrev:Det spreier seg vestover no.....
Hans, du mister vel snart tellinga?
Mange briter har lenge hatt en svakhet for Norge og nordmenn. Kan alt dette være en slags hifi-uhjelp ?HCS skrev:Må si at det er en hyggelig pris vi har fått her til lands da...
Svært sjelden du spiller med mer enn 1 WattHCS skrev:Se deg ikke blind på watt , kvaliteten på den watten du får har også noe å si.