Jeg har ikke hverken sett eller hørt denne live,men er den av 70-talls Sonykvalitet er det ingen ting å frykte,generelt sett.Nå mener jeg å ha hørt at Sony på den tiden,i likhet med flere allerede hadde rukket å få et mer "moderne" preg over lyden.Altså noe mer 80-talls-aktig.Utseendet derimot var jo fremdeles helt 70-talls.Mener også å huske at STR skulle være den siste serien fra Sony med "monsterpreg".Den er vel fra 78-79,ikke sant?
PS.Egen preferanse om jeg skulle skaffe meg noen monster ville vært Sansui,Marantz,Luxman,og noen fra Pioneer.For egen del ville jeg gått for før 76-77 og ned til 69.Pga da var det enda rørlyden som var idealet,og produsentene gjorde så godt de kunne for å få den lyden til med transistorer.Faktisk lykkes de i stor grad med de beste av sine apparater.Kunne gjerne tatt med Tandberg rent lydmessig,men de faller ikke inn under monsterbegrepet,men et mulig unntak for TR 2075,som er like god på lyd som sine japanske(og tyske venner),men litt mer slunken på watt(2x75 i 8 ohm) og fysisk størrelse til å bli kallt "monster".
Mvh Rune