ragwo
Mud-fi freak
Electrocompaniet AW100 DMB til 16k. Stiger nesten like mye i pris som som gull disse EC-produktene.
https://www.finn.no/188012906
Tross alt " ren klasse 1"Electrocompaniet AW100 DMB til 16k. Stiger nesten like mye i pris som som gull disse EC-produktene.
Førsteklasses produkt, altså?Tross alt " ren klasse 1"
Den blir sikkert veldig varm. Siden det faktisk er en 100watt klasse A forsteker.Førsteklasses produkt, altså?
Akkurat dette tenker jeg også om Electrocompaniet, det er ofte det eneste "vanlige folk" har hørt om, og de tror det er verdt sin vekt i gull, nærmest bokstavelig talt.Finn er et greit sted å selge elektronikk men det er mange tulleannonser lagt ut av folk som overhodet ikke har peiling på hva de selger. Noe er nok arvegods og bærer preg av fullstendig urealistiske forventninger om hva det kan innbringe. "Vintage" Electrocompaniet er et eksempel på dette. Mange har hørt om merket og tror dette er det mest fantastiske som kan eies og omsettes uansett alder og tilstand.
I 1996 betalte jeg kr. 9995,- for et nytt par med B&W 805 Matrix hos Hifi-Klubben.Jeg bare lurer på hvilken "Hifi kjede" som har anbefalt den prisen på 21.000,-. Det må jo være mer enn anlegget kostet nytt.
De kostet i utgangspunktet 7200 for et par da de kom. Det var nok uten stativ. Spiller som ei kule og holder seg godt i pris.I 1996 betalte jeg kr. 9995,- for et nytt par med B&W 805 Matrix hos Hifi-Klubben.
Litt treg i dag.Nok en morsom annonse
Den nyprisen er nok oppgitt i en annen valuta, ja. Nok et overpriset EC-produkt.Litt treg i dag.
Er det prisen som er feil?
Kjenner ikke prisene på det produktet.
Litt artig at Gain er oversatt med Gevinst (som er riktig, i en HELT annen kontekst )Nok en morsom annonse
Der var det solgt, gitt. For hvilken pris skulle jeg likt å viteDet er så mye galt her..
B&W Matrix 805
B&W høytalere(2stk) Noe riper men ikke mer en 25 år skulle tilsi. Der er noen få ting som må repareres. Se bilder Dette selges for et familiemedlem, og jeg er uviten om hifi. Kritikk og spydige kommentarer blir ikke besvart, og blokkeres. Kun seriøse henvendelserwww.finn.no
Sikkert til prisantydning, siden det bare var noen få ting som måtte repareres.Der var det solgt, gitt. For hvilken pris skulle jeg likt å vite
Problemet med denne type annonsering er at du med teksten henvender deg til en nybegynner med begrenset kunnskap på emne. Men når man samtidig priser seg for å nå en hard core samler som trolig vet alt om produktet må vedkommende kjøper enten velge å overse svada, eller de lar seg provosere og styrer unna.Det du beskriver der er jo en ganske vanlig salgstaktikk i bruktannonser, man prøver å gi inntrykk av at det man selger er svært sjeldne og ettertraktede ting som bare ekte feinschmeckere og de som virkelig vet de driver med vet om og verdsetter som fortjent.
...
Jeg tenkte feil; det er jo elmotoren som har rapet over tannhjulene. Alle vet at det er det siste en elmotor gjør før den tar kvelden.Hvorfor raper man over mekaniske deler? Har det en positiv effekt?
Krok BMW X5 F15 | FINN torget
Hei. Selger en krok til BMW X5 F15. NB les hele annonsen. Det følger ikke med hele ledningsnettet, kun selve kroken. El motoren fungerer litt dårlig, og har rapet over plastikk tannhjulene. Ny motor er mulig å skaffes for 3000kr, og er enkel å bytte. Kan sende deg link til nettsiden der du...www.finn.no