Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.445
Den har vært til salgs lenge, et par år.Morro? Vandalisme. Slutter aldri å overraskes over hvor harry det går an å bli.....
Den har vært til salgs lenge, et par år.Morro? Vandalisme. Slutter aldri å overraskes over hvor harry det går an å bli.....
Kan noen rette tegnsettingen i innlegget over?Det er, med andre ord håp for alle, allikevel
Streken, La Linea....høhøhø.B&O holder seg veldig godt i pris! Bare litt defekt, hauggammel flat-tv med dårlig bilde selges til prisen av en splitter ny Samsung 75". Her burde alle kjenne sin besøkelsestid!
Bang & Olufsen BeoVision 10-46 med BeoRemote (RESERVERT) | FINN torget
BeoVision 10-46: En B&O-tv på 46’’ med liten strek over skjermen(se bilde) som dukker opp når man skrur på skjermen. Ellers i fin stand. BeoRemote: Kontrollen fungerer men skjermen er defekt på fjernkontrollen.www.finn.no
Neida, den er lagt ut på nytt. 13k denne gangen.Der var det solgt, gitt. For hvilken pris skulle jeg likt å vite
Dette selges for et familiemedlem, og jeg er uviten om hifi. Kritikk og spydige kommentarer blir ikke besvart, så ikke ta deg bryet med det. Kun seriøse henvendelser
Neida, den er lagt ut på nytt. 13k denne gangen.
B&W Matrix 805
B&W høytalere(2stk) Noe riper men ikke mer en 25 år skulle tilsi. Der er noen få ting som må repareres. Se bilder Dette selges for et familiemedlem, og jeg er uviten om hifi. Kritikk og spydige kommentarer blir ikke besvart, og blokkeres. Kun seriøse henvendelserwww.finn.no
Tydlig at de fikk noen kommentarer i runde 1.
Kanskje de fikk 8000 for FM-tuneren?I og med at de ønsker 21000 for alt sammen, er det kanskje FM-tuneren fra NAD som trekker så opp?
Det der kan vel være livsfarlig.
Kan du forklare det?Det der kan vel være livsfarlig.
Det er ikke en påstand, mer av et spørsmål uten spørsmålstegn.Kan du forklare det?
Dette er helt lovlig, MEN den skal kobles sammen med hovedjord i installasjonen.Det der kan vel være livsfarlig.
Mao så er det en del å passe på for at dette skal være lovlig.Dette er helt lovlig, MEN den skal kobles sammen med hovedjord i installasjonen.
Spydet skal ligge frostfritt mener jeg å huske.
Det skal heller ikke gå ett visst antall mA mellom jordingspunktene.. potensialforskjell mellom de to jordingene.
Jeg har liten kompetanse, er ufaglært.Mao så er det en del å passe på for at dette skal være lovlig.
Du som er en av de som virker å ha kompetanse på strøm her inne: kan ikke det være med å lede jordfeil hos naboen inn til de spydet og dermed via anlegget ditt?
Eller for å selge til millionærer som kan forlyste seg med å kjøpe det dyreste som eksisterer. Fullt forståelig det, men jeg hadde ikke valgt den høyttaleren. Hadde f.eks. heller kjøpt den dyreste høyttaleren til Martens, som jeg liker beskrivelsen av og Martens gir meg bedre magefølelse. Tror den er mange millioner billigere også Men dette er problemstillinger jeg aldri vil trenge å bekymre meg overSlike annonser er kun for å få oppmerksomhet
Hahahaha.. ja den var virkelig optimistisk.Kanskje litt optimistisk...
Meridian til salgs
Rettet til kr 1000 nå. Jeg sa fra, og det var visst en tastefeil.Patos holder seg tydeligvis godt i pris i Skien.
Høyttalere selges | FINN torget
To stk norske Patos høyttalere selges. De er ca 1 meter høye. God lyd.www.finn.no
Stor forskjell på ønsket pris og fantasipriser. Jeg bruker min rett til å si ifra om fantasipriser generelt så lenge dette er greit for moderator. Om dette oppfattes arrogant er det helt greit for meg. Jeg kommer aldri til å sende pm om at prisen er alt for høy, da gir jeg heller et bud. Men tvilsomt om jeg i det hele tatt responderer på slike annonser.Har hatt velmenende beskjeder på PM. Når jeg har har annonser ute på sentralen. Forfatteren mener da at prisen er al for høy.
Har i alle tilfeller solgt varene for min ønsket pris. Opplever at det er temmelig arrogant av enkelte her på sentralen å kunne hevde at man er guruer på å sette priser.