W.Sand
Hi-Fi freak
Den fungerer nok, strømbruken senkes radikalt ved kortslutningEr vel kanskje ikke helt innafor etter forskriftene heller det der?
Den fungerer nok, strømbruken senkes radikalt ved kortslutningEr vel kanskje ikke helt innafor etter forskriftene heller det der?
På "hifi-hjørnet" på finn, så selges det mer søppel enn hifi anlegg.. Har vært slik i mange år. Hva skal til for at folk hiver ting istedet for å legge det ut på finn? Gjenbruk er jo en fin ting, men av og til kan man heller hive det istedet, e-avfall sorteres faktisk.Vis vedlegget 842965
I Norge er vi så heldige at vi kan levere el-søppel gratis på et sted nær oss. Man kan jo også forestille seg at de som har problemer med å bære og frakte el-søppel kunne være villige til å betale for å få det hentet og fraktet vekk, men hvorfor være såå beskjeden?
Jeg tror jeg skulle ønske meg et todelt finn. Gratis-annonser/ betalannonser. Det ville vært et greit BS-filter.På "hifi-hjørnet" på finn, så selges det mer søppel enn hifi anlegg.. Har vært slik i mange år. Hva skal til for at folk hiver ting istedet for å legge det ut på finn? Gjenbruk er jo en fin ting, men av og til kan man heller hive det istedet, e-avfall sorteres faktisk.
Det er bare en enkel sorting unna:Jeg tror jeg skulle ønske meg et todelt finn. Gratis-annonser/ betalannonser. Det ville vært et greit BS-filter.
Ja, det var kanskje ikke et gjennomtenkt forslag.
Den er verd 600kr og høyttalerene 400Fin den der. Tandberg TR200C het den med platespiller.
Grei pris også, spesielt med de høyttalerne.
Ser ikke så mye humor i det.
Kan godt hende, men det er en vurdering. Og det er helt vanlig å annonsere for høyere pris.Den er verd 600kr og høyttalerene 400
Så spør en deg bør en sette ting for salg til 3ganger mere en hva det er verd?Kan godt hende, men det er en vurdering. Og det er helt vanlig å annonsere for høyere pris.
En kan sette den prisen en ønsker, markedet bestemmer...Så spør en deg bør en sette ting for salg til 3ganger mere en hva det er verd?
Noen mener den er verd mer enn du mener.Så spør en deg bør en sette ting for salg til 3ganger mere en hva det er verd?
Ja, hvis du egentlig ikke ønsker å selgeSå spør en deg bør en sette ting for salg til 3ganger mere en hva det er verd?
Men JSU med 1,5 ganger priser en ellers dkal henges utJa, hvis du egentlig ikke ønsker å selge
Mulig jeg har tungt for det, men hva er morsomt her - egentlig?
Ser den. Jeg hadde gjort som du sier.Slike pinner passer ikke i bananplugg-hull uansett, så de hadde ikke stått vannrett ut. Det jeg mener er at de burde skrus fast rett i terminalen, da vil de vel fremdeles peke ned. Akkurat slik man ville gjort med uterminerte kabler.
Og du mener dem brukes feil?Mulig unødvendig bruk av bananplugger?
Dem passer inni. Terminalene laget for demSlike pinner passer ikke i bananplugg-hull uansett, så de hadde ikke stått vannrett ut. Det jeg mener er at de burde skrus fast rett i terminalen, da vil de vel fremdeles peke ned. Akkurat slik man ville gjort med uterminerte kabler.
Teminalene på høyttalerne kan skrus litt ut, da kommer det til syne to hull som kablene kan settes inn i. Da slipper man å bruke bananpluggene. Dog enklere å koble fra høyttalerkablene med bananplugger.Og du mener dem brukes feil?
Er bare å be selger legge inn ett Screenshot om budet har kommet via meldingene på finn.Det største problemet med Finn er at om man legger inn et bud, så får man gjerne svar om at "høyere bud er mottatt" - uten at det er mulig å kontrollere at det faktisk er tilfelle...
99% av alle hifinerder vet detTeminalene på høyttalerne kan skrus litt ut, da kommer det til syne to hull som kablene kan settes inn i. Da slipper man å bruke bananpluggene. Dog enklere å koble fra høyttalerkablene med bananplugger.
Jeg vet ikke hva poenget var, jeg svarte på et spørsmål om hva som eventuelt kunne være morsomt med bildet. Om det er en fordel å bruke de øverste terminalene vet jeg ikke. Jeg foreslår at vi kommer oss tilbake til hva tråden handler om.99% av alle hifinerder vet det
Var det eneste poenget?
lurte på om du var en av dem som ikke forsto fordelen men å bruke øverste terminaler direkte
Er du ikke orginal poster av det?Jeg vet ikke hva poenget var, jeg svarte på et spørsmål om hva som eventuelt kunne være morsomt med bildet. Om det er en fordel å bruke de øverste terminalene vet jeg ikke. Jeg foreslår at vi kommer oss tilbake til hva tråden handler om.
Nei, det var @iGlenn. Det kan alle som evner å scrolle finne ut av selv.Er du ikke orginal poster av det?