Pink_Panther
Æresmedlem
- Ble medlem
- 23.03.2006
- Antall liker
- 10.645
^Det var tiden hvor menn skrøt av at "min er mindre enn din"
Og du vant, uten mobil?^Det var tiden hvor menn skrøt av at "min er mindre enn din"
Hvordan visste du det?Og du vant, uten mobil?
Den tiden var så mye bedre en vi har det nå.Mine Pre iPhone 1-13: Vis vedlegget 848593
iphone fremstår som en gigant i forhold!!
Vis vedlegget 848594
Du har nok rett, jeg som blandet med 3g nettet.2g=gsm
Holder et par år til
Bare å svinge sjekkheftet
(om jeg har forstått det riktig da)
De selger slike mobiler endaIngen av disse telefonen fungerer vel lenger i Norge da de stort sett har skrudd av gsm nettet (?)
Veldig synd for jeg kunne godt hatt en gammal nokia med sms og snakes istedenfor smart tlf.
Her er det så mange skrivefeil, at selger burde søke om å få igjen skolepengene.Hva med en denen puma 560
forsterker Denon | FINN-torget
Flott denon model.puma-560.precision audio component/integreatet stereo amplifier PA-560.new optical class a.www.finn.no
Man må selvsagt søke skriftlig?Her er det så mange skrivefeil, at selger burde søke om å få igjen skolepengene.
Og et med en t!Og alltid ett punktum i slutten av en setning.
Da er vi enige, kunne sett rart ut med to punktum, skjønt det og kanskje flere punktum ofte brukes for å uttrykke noe usagt.Der velger jeg å protestere da jeg sikter til tallet ett. (1)
Fant du den med Pokemon Go?
Ordet steril får en håpe han har fått av doktoren sinHer er det så mange skrivefeil, at selger burde søke om å få igjen skolepengene.
Gir en 1000lapp for det spessielt hvis det er at100. At80 ogHer har selger jobbet godt med overskrift og beskrivelse.
Hva er det som er så foruroligende med denne? Antisklimatta på toppen av ampen som vil hindre avkjøling? Alt for trang stereo benk? Prisen er noe høy (får nok ikke mye over 7).Vis vedlegget 852963
Denne er vel ikke veldig morsom. Mer skremmende eller egnet som advarsel type "ikke kjøp"
"steril amplifilter" høres fint ut. Det må være ren lyd, skikkelig high end.Hva med en denen puma 560
forsterker Denon | FINN-torget
Flott denon model.puma-560.precision audio component/integreatet stereo amplifier PA-560.new optical class a.www.finn.no
Da må du legge den på ebay, går fra 900 dollar pluss der.Frisk pris. Kun 9750 kr.
Hvis noen er villig til å gi så mye for denne pickupen kan jeg informere om at min plutselig er til salgs for samme pris, inkludert frakt. Du sparer hele 60 kr, førstemann til mølla!Technics EPC-310MC | FINN-torget
En meget fin original pickup til Technics SL-10. Låter meget bra. Original, ikke retipped som mange er. Dette er en T4P pickup, altså en P-Mount pickup som da kan brukes på alle platespillere med samme system. Dette er en Moving Coil pickup. 🎶www.finn.no
det er det de går for i følge hifishark. selger virker seriøs og har gode tilbakemeldinger, Selger mye vintage og pene produkter. Han ligger dog i øvre sjikt prismessig. Morsom annonse, synes jeg i alle fall ikke dette er.Det er flere slike om dagen:
Optimist