Hemispheres
Rush fan (og litt Tool)
Denne skulle vel passe som hånd i HANSKE for noen som vil drømme seg vekk? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=225878346
Har den gjennomgått MX behandling i samråd med produsenten?Denne skulle vel passe som hånd i HANSKE for noen som vil drømme seg vekk? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=225878346
Tok du med svenskestaget og grønn overledning også? De må også med!Sannsynligvis impregnert med sleggefett, og byttet bolter til heavy metall
Det er sikkert ikke slik at en kun hadde ett høysensitivt øre, det som nok er realitetene er at han selv har 3, 5 eller til og med 7 høysensitivt ører.lurer forresten på hvorfor han har brukt kun 2 høysensitive ører til den ene målingen, mens hele 7 høysensitive ører på en annen.
og høysensitive ører vokser tydeligvis ikke på trær; alt tyder jo på at en av testkaninene bare hadde ett høysensitivt øre, siden man havnet på oddetallet 7.
Høyttaler Kabler - Maxwell Sound System
Maxwell Sound System: Høyttalerkabel - Distinction III 2 x 3meter Tung High-End Selges for: 14500,-/2x3 meter. ( - Med fri prøvetest i 45 dager !! - ) 2 x 3 meter. Min kommentar: " - Et kabelsett som faktisk hamler opp med det meste på markedet - innenfor 25 - 30.000,-/par 3m. Sitat kunde: " -...www.finn.no
Der utropstegnene veier opp for rettskrivingen.. Flere enn meg som får litt Arngren Electronics-feeling av de annonsene hans? Ikke noe vondt om Arngren altså.. Som for øvrig holder det gående:Høyttaler Kabler - Maxwell Sound System
Maxwell Sound System: Høyttalerkabel - Distinction III 2 x 3meter Tung High-End Selges for: 14500,-/2x3 meter. ( - Med fri prøvetest i 45 dager !! - ) 2 x 3 meter. Min kommentar: " - Et kabelsett som faktisk hamler opp med det meste på markedet - innenfor 25 - 30.000,-/par 3m. Sitat kunde: " -...www.finn.no
FLYT-energi vett du....Der utropstegnene veier opp for rettskrivingen.. Flere enn meg som får litt Arngren Electronics-feeling av de annonsene hans? Ikke noe vondt om Arngren altså.. Som for øvrig holder det gående:
ATV, drone, elbil, elsykkel, rc helikopter, ATV, robot, elatv (arngren.net)
Bruktpris på 2.500,- er uansett ikke spesielt billig. Man får denne ny for 3k fra BRL Eelectronics i Norge eller direkte på døra fra Minidsp for samme pris. AVshop er overpriset på alt.OK -Badoo
Så den norske prisen nu.
Men det danske tilbuddet i lenken har sett så´n ut i 3-4- måneder nu, og ja....
sammenliknet kun på prisen, og tok ikke høyde for extraomkostninger fra DK til NO.
Får vel lage en liten "edit" på det forrige innlegget
OJ, den påstanden om at den spiller like bra er litt hard å svelge...Spiller like bra. Sjekk den diskanten
Bowers & Wilkins CM8 Wenge | FINN-torget
Selger min B&W CM8 med et tungt hjerte. Jeg har vært strålende fornøyd med lyden og har hatt mange gode stunder med de. På grunn endret behov ønsker jeg nå mindre høyttalere, men vil fortsette med B&W. Høyttalerne ble kjøpt nye på Hifi Klubben. Plasten på ene diskanten er ødelagt, men...www.finn.no
Slapp av, kun "plasten" som er ødelagt.OJ, den påstanden om at den spiller like bra er litt hard å svelge...
Yepp. her er den; https://www.skelbiu.lt/skelbimai/micro-seiki-dd-1-58597587.html
ja vi kjenner jo til denne karen,kan bruke ordet svindel når det er han ja,at denne karen får drive butikk enda er ja helt på tryne da,jeg har våre hoss han mange ganger.men synes det er litt løye og måtte kjenne på kalle og varme kabler daEr det ren svindel, eller bare en tøysekopp? Ikke alltid lett å vite..er det innafor å rapportere sånne egentlig? Lurt på det ofte, men tør liksom ikke trykke på knappen
Denne bør prøvesPremium høytaler kabel
Megen sjelden høytaler kabel med banan plugg fra Ekvador selges til for del aktig pris grunnet vanskelig sam boer som rynker på nesa av hifi hobbyen min. Den passer ut merket til Luxman, Nakamichi, Krell, Audiolab, Hegel og Akkufase i den høyere pris klasse. Kjennere vet hva dette er. Jeg til...www.finn.no
En kløpper på orddeling. Akkufase.....Premium høytaler kabel
Megen sjelden høytaler kabel med banan plugg fra Ekvador selges til for del aktig pris grunnet vanskelig sam boer som rynker på nesa av hifi hobbyen min. Den passer ut merket til Luxman, Nakamichi, Krell, Audiolab, Hegel og Akkufase i den høyere pris klasse. Kjennere vet hva dette er. Jeg til...www.finn.no
Banan plugg eller hoax kabel, dats de kvestion!Premium høytaler kabel
Nå er jo det i Danmark og tilfeldigvis 30% tilbud som sikkert veldig få har fått med seg. Origalprisen i DK er forøvrig høyere enn den norske.
Skal du importere til NO kommer frakt, mva, fortollingsgebyr etc i tillegg.
Her er norsk pris som kan sammenlignes
minidsp DSP Kit 2x4HD Ekstern
2x4HD er den mest populære prosessoren fra miniDSP. Denne lille saken lar deg eksempelvis kjøre enten manuell eller automatisk korreksjon av opp til fire separate subwoofere i kombinasjon med målemikrofonen UMIK-1 (selges separat) og gratisprogramvaren REW. Du kan også oppgradere prosessoren til...www.avshop.no
Synes ikke annonsen er morsom jeg. Du får en tusenlapp rabatt på å kjøpe et nesten nytt strøkent produkt
Og der var gaven til svigermor sikret. BÆNKERS!Mumifisert 100 År gammel Katt
Unik mulighet til å sikre deg et objekt som det ikke finnes maken til! - I cirka 100 år har denne katten befunnet seg i leire og halm. Dette har påvirket råtningsprosessen slik at den har blitt godt bevart. Den fremstår som relativt intakt. Katten har holdt til på Klevarsida for omlag 100 år...www.finn.no
10tusen spenn i gave til svigers, jeg veit ikke helt.Og der var gaven til svigermor sikret. BÆNKERS!
Haha!10tusen spenn i gave til svigers, jeg veit ikke helt.
Men man sparer jo en del i utgifter til foring,kattesand og veterinær utgifter
Dyr gave da, men det betyr vel at du er riktig glad i svigermorOg der var gaven til svigermor sikret. BÆNKERS!