Dette skiltet fikk jeg virkelig lys på ,hvor går det ann og få kjøpt noe slikt da ?
Satte den opp til 9000,-Sendte melding til han, jeg ønsker å kjøpe de til 1234,-
woof! woof!en 15" som får hjelp av 2 x 8"![]()
Burde postes i Gode kjøp tråden, siden det er to par!
Sendte melding til karen for gøy. Svarte ikke, men kabelen er nå satt ned til 130,-Vår venn JSU fra Kristiansand igjen:
500,- for
![]()
Nypris hos Staples: 139,-
Et par System Audio til 500,- kan jo ikke være så hakke gale.
Tja, solgte noen helt like til 350,- for en god stund siden.Et par System Audio til 500,- kan jo ikke være så hakke gale.
OK, ikke noe varp, altså he-heTja, solgte noen helt like til 350,- for en god stund siden.
Båndtvang?![]()
Vurderer å lufte disse ZAPsolute mk4 118 KL A watt mono blokkene for salg | FINN-torget
Tenkte på å lufte disse fantastiske mono blokkene for salg/bytte, en eier før meg, å det var han som bygget disse. Han hadde di på service når han var lenge utenlands, å han bare testet di etter service og så ble di pakket bort og jeg har brukt di i maks 50 timer. Har egentlig ikke lyst å selge...www.finn.no
"Vurderer å lufte for salg." Utrolig at disse ligger ute da![]()
Det er nettopp derfor han vurderer å lufte deblir ikke klasse a veldig varmt? Ser jo ut som de stort sett har stått nederst i stabbelen av hifi utstyr
Jeg visste at det var en her på Sentralen sin, derfor strøk jeg ut hvor i Norge det var. Tror jeg faktisk har handlet av deg før, helt risikofritt! (Loddestasjon)Hahahaha
Min annonsebra noen leser den med korrekturbriller
Mener å ha sett en ligende annonse der en måtte hacke noe for i det hele tatt finne linken til søknad siden.Er du litt nerd på infrastruktur og skyteknologi, da er vi på jakt etter deg!
Gå inn her for å lese mer og send inn din søknad i dag: https://www.rjukandigital.no/bli-en-av-oss/cloud-systems-administrator/
Men hva gjør man hvis man vil høre høyre
HÆ?Men hva gjør man hvis man vil høre høyre![]()
Besøker de på stand eller på deres landsmøte.Men hva gjør man hvis man vil høre høyre![]()
Man kan jo også la vær ikke sant, Bob Bob BobBesøker de på stand eller på deres landsmøte.
Prisen gjenspeiler hvor høyt i kurs Venstre står.Men hva gjør man hvis man vil høre høyre![]()
Overprisa spør du meg...Prisen gjenspeiler hvor høyt i kurs Venstre står.
Tar sister Ratched any day over henne!Huff, eller trekker vi sånne damer nå TT, jeg gjøkeredet d d
Hvis anlegget er i balanse så burde det bli ca kr 100Vi snakker om prisen på høre høytaller venstre