Morten sitt nye lydrom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Du burde vel egentlig ha kjøpt et album du har i andre formatet først slik at du har noe å sammenligne med, slik at du vet om det er noe å fortsette eller ikke i framtiden.

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Vel, du kan jo laste ned gratis MQA, DSD og FLAC-filer av utvalgte innspillinger på 2L, så det kan du uansett gjøre. Se bort fra min forrige post.
    Testbenken til 2L er på vei ned. Spennende å høre hvordan MQA er opp mot DSD. Nå er jo DSD-filer lite egnet for streaming-tjenester som feks Tidal, men jeg har god plass på lokal HD. Prismessig så ligger DSD og MQA på samme nivå (2L's katalog), og dette vil dermed ikke være avgjørende for hvilket format som velges.

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    11.472
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Fin tråd, fine bilder og fine varer, Morten!
    Spennende med MQA, der følger jeg interessert med.

Du er forresten ikke den eneste som har erfart at Maja Ratkje ikke låter helt som hun ser ut :)

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Moiz sendte med et produkt for uttesting der jeg i utgangspunktet tenkte "hva er vitsen?", men etter litt lesing så ser man at her er det store muligheter.

SOtM sMS-200 by Morten Teinum, on Flickr

Boksen er SOtM sMS-200. Nei, det er ikke en ny SMS tjeneste, men noe så fint som en nettverksspiller. Den kobles til nettverket med standard nettverkskabel og DAC via USB.

Mitt digitale oppsett har lenge vært Mac-mini med 4TB ekstern harddisk, backup til Jottacloud. Mytek Stereo DSD 192 DAC tilkoblet via Firewire. Audirvana Plus avspiller og tilhørende app på iPhone 5S. DAC videre til Burson Soloist som har fungert som preamp da jeg også har platespiller som kilde.

Mac og HD har vært plassert i skap, men eksterne harddisker lager støy og dette har vært et irritasjonsmoment.

Fikk så en pling fra Moiz om jeg hadde lyst til å prøve SOtM sMS-200. Javell... kanskje det :) Da var det på tide å finne ut hva dette var for noe. Som sagt, nettverksspiller. Den trenger en eller annen avspiller til å fore den med musikk. Rask liten titt på produktsiden, og der var det ingen Audirvana.

Roon hadde jeg derimot hørt om, så det ble til å uforske dette produktet. Roon core installeres på Mac Mini og har kontroll på musikk på lokale disker samt oppkobling mot Tidal. Roon som fjernkontroll installeres på MacBook og endelig har jeg fått det som lenge har vært et savn med Audirvana, muligheten for en native app fjernkontroll for OSX.

Mytek fortsatt tilkoblet Mac Mini. Så kommer dette med Roon Bridge opp. Installer Roon Bridge på en linux maskin som dacen kobles til og dermed kan Mac Mini og HD flyttes en annen plass!

Har en RPI liggende, og inn med Bridge, Mac og HD inn i bod, litt knoting med kompilering av Mytek driver for RPI, men Boom! fysisk skille mellom musikkbibliotek på Mac og DAC! Støykilde fra Mac PSU, HD vifte er dermed eliminert.

Brookly DAC kommer i hus, digger fortsatt hvordan musikken bare flyter. DSD avspilling er ikke hele i boks enda, litt usikker på hvor problemet ligger, men skal vurdere om jeg legger kruttet inn for å finne årsaken. SOtM sendes ikke tilbake...

Den enkle årsaken er: Dette er plug & play nettverksspiller med DSD støtte. Det virker rett og slett rett ut av boksen.

Og her åpnet

Det som følger med er enheten, PSU (switchmode), informasjon om hvor man kan laste ned bruksanvisning, reklame om andre produkter og promokode for 60 dagers prøvetid på Roon.

Ikke store boksen, men pent design.

Baksiden har tilkobling for strøm, LAN (nettverk), microSD som jeg regner med inneholder OS'et, to USB tilkoblinger for ekstern harddisk, en Audio USB som kobles til DAC. Reset-knapp som jeg ikke har prøvd enda :)

Så må vi vel ha noen bilder av boksen tilkoblet nettverk, DAC og strøm.

Installasjon

Kan si noen ord om hvordan jeg satt opp boksen.

Etter å ha koblet til nettverk og dac, koblet jeg til strøm.

Gikk så inn på nettverksrouteren og fant en enhet med navn: "eunhasu", og denne har fått tildelt IP 10.0.0.64 i mitt nettverk. (dette vil selvsagt variere utifra hvilket nett enheten kobles opp i)

Nytt nettleservindu i Chrome og skriver inn 10.0.0.64. Da kommer jeg til følgende nettside:

Jet gikk inn i "System Setup" og verifiserte at DAC'en var gjenkjent

Jeg har tenkt å bruke denne sammen med Roon i første omgang, så jeg velger Roon-ikonet, trykker på start (trekant, pil), og denne starter Roon endpoint.

Over til Roon og Settings i menyvalget. Under Audio så er SOtM sMS-200 funnet og jeg kan enable denne.

Setter Max Sample Rate, Bits Per Sample og DSD Sample Rate, Save Settings.

Og det var det. Lyd i alle formater.

En siste ting.

Jeg har ikke kablet nett inn til anlegget i stua. Jeg har satt inn en Netgear EX6120 AC-WiFi-repeater som står ved anlegget og har en nettverkskontakt som jeg kobler SOtM sMS-200 til. sMS-200 tror den er på kablet nett, men den er egentlig på en 5GHz wifi-link.

DSD streaming fungerer dog utmerket.

Du er forresten ikke den eneste som har erfart at Maja Ratkje ikke låter helt som hun ser ut :)
    *blush*

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.682
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    nydelige bilder (som vanlig)..

Dette er en kilde - dac kombo som jeg faktisk har myst litt på. Fordi jeg føler at "konsumer" kilder som sonos, bluesound og heos ikke når helt opp. Har prøvd å lest meg opp på microRendu, som er nært beslektet med sMS 200. Har kikket litt på linken til batteri psu'n til sMS 200 og syns SOtM godt kunne ha matchet kabinettene til komponent & (batteri)psu. Men ja, den macher flere andre SOtM produkter...

Gleder meg til å lese dine erfaringer etterhvert som du kommer under huden på disse komponentene...

mvh Kai

Kanutus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Antall liker
    781
    Sted
    Nesodden
    Meget pent og ryddig ser det ut, men; hvordan _lyder_ den? Hører gjerne mer om det, altså ... :) Har også bedt om en prøve-lytt fra Moiz ... så får vi se (høre) hva det blir til ... :)

skorob

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Antall liker
    2.024
    Sted
    Brumunddal
    Torget vurderinger
    9
    Fantastiske bilder, og fin "unbox" review!! :D.

Spennende boks, men jeg sliter litt med å forstå forskjellen på den og min SB touch... enda jeg vil så gjerne at det har en lydmessig gjevinst :(. Jeg er jo kabeltroer, så hvorfor ikke på det der og ;).

Følger spent med på videre erfaringer :).

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Tok en liten svingtur innom platekompaniet etter jobb i går. Noen ting må man bare ha på vinyl. "Vil du ha med en plakat også? helt greit :)". Det blir nok garasjepynt av den...

Bruker eksisterende RIAA, Boozhound labs Deluxe Phono Preamplifier / FiveFish Audio PSU, linjeinngang på DAC. Dette fungerer over all forventning. Får ta en test etter hvert hvordan RIAA delen i DAC'en er.

Plata er også en solid opptur, her er det "back to the roots".

Metallica ”Hardwired... to self-destruct” by Morten Teinum, on Flickr

Meget pent og ryddig ser det ut, men; hvordan _lyder_ den? Hører gjerne mer om det, altså ... :)
    Brukte Musical Fidelity V-DAC som vente-dac noen uker før brooklyn kom i hus. Merket stor forskjell på det å gå fra Stereo 192 DSD DAC til V-DAC, da mtp. pondus, lydbilde og "naturlighet" om man kan kalle det det.

Over til Brooklyn så har denne mange av kvalitetene til sin forgjenger, musikken triller svært pent ut av den :) Fokuset blir mer på musikken enn å høre etter unoter i elektronikken, førsteinntrykket er altså godt.

nydelige bilder (som vanlig)..

Dette er en kilde - dac kombo som jeg faktisk har myst litt på. Fordi jeg føler at "konsumer" kilder som sonos, bluesound og heos ikke når helt opp. Har prøvd å lest meg opp på microRendu, som er nært beslektet med sMS 200. Har kikket litt på linken til batteri psu'n til sMS 200 og syns SOtM godt kunne ha matchet kabinettene til komponent & (batteri)psu. Men ja, den macher flere andre SOtM produkter...

Gleder meg til å lese dine erfaringer etterhvert som du kommer under huden på disse komponentene...

mvh Kai
    Takk, takk :)

Før Mytek så hadde jeg lenge Benchmark DAC1 og har likt godt disse produsentene som er i grenselandet pro/hifi. Mitt inntrykk er at de lager gode musikkformidlere til en fornuftig pris. Byttet til Mytek grunnet tidlig DSD støtte.

Nettverksstreamere har kommet på ett nivå som gjør at man plassere PC/NAS inn i en bod, langt unna anlegget og dette ser jeg på som en kjempegevinst. Med ett så er hensynet til viftestøy, harddisk, eliminert og jeg tror mange kommer til å få en a-ha opplevelse på dette området.

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Fantastiske bilder, og fin "unbox" review!! :D.

Spennende boks, men jeg sliter litt med å forstå forskjellen på den og min SB touch... enda jeg vil så gjerne at det har en lydmessig gjevinst :(. Jeg er jo kabeltroer, så hvorfor ikke på det der og ;).

Følger spent med på videre erfaringer :).
    sMS-200 og SB touch er på mange måter samme ting, men sMS-200 har ingen DAC, så du trenger en DAC for å få lyd. Dette er vel kanskje også normalen med SB touch å koble til en ekstern DAC. Forskjellen da vil være at sMS-200 har støtte for high-res ala DSD og PCM > 96kHz.

Bruker du Logitech Media Server og har en touch, squeezebox mm. så kan du koble sMS-200 til LMS og på denne måten utvide oppsettet.

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    15.730
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Lekkert oppsett, mteinum og som kaap skriver, veldig fine bilder!
    Ref det over, siden Squeezebox også spiller DSD og hirez opp til 192, så blir det lite forskjell mellom den og sMS-200 ;)

vidarje

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Antall liker
    3.781
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Henger meg på gratulasjonene med et superlekkert oppsett:) Vet du om feks ingusDSP plug in til SBT vil virke med sMs-200?

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Lekkert oppsett, mteinum og som kaap skriver, veldig fine bilder!
    Ref det over, siden Squeezebox også spiller DSD og hirez opp til 192, så blir det lite forskjell mellom den og sMS-200 ;)
    Cool! Mangel på dette tidligere var årsaken at jeg forlot Squeezebox og gikk for Mac mini/Mytek.

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Henger meg på gratulasjonene med et superlekkert oppsett:) Vet du om feks ingusDSP plug in til SBT vil virke med sMs-200?
    Det vil jeg nesten tro da Inguz er en plugin som kjører på Squeezebox Server. DSP er overordnet en funksjon ala f(x) = y, og om sMS-200 mottar orginalfila eller den modifiserte skal ikke ha noe å si mtp avspilling.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med ny, kjekk boks i benken. Alltid like smakfullt fra din side, Morten. En av mine favoritt-tråder. :D

Kanutus

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.11.2014
    Antall liker
    781
    Sted
    Nesodden
    Meget pent og ryddig ser det ut, men; hvordan _lyder_ den? Hører gjerne mer om det, altså ... :)
    mteinum skrev:
    Brukte Musical Fidelity V-DAC som vente-dac noen uker før brooklyn kom i hus. Merket stor forskjell på det å gå fra Stereo 192 DSD DAC til V-DAC, da mtp. pondus, lydbilde og "naturlighet" om man kan kalle det det.

Over til Brooklyn så har denne mange av kvalitetene til sin forgjenger, musikken triller svært pent ut av den :) Fokuset blir mer på musikken enn å høre etter unoter i elektronikken, førsteinntrykket er altså godt.
    Ikke meningen å mase om dette; men er det noen forskjell i lyden på streameren du brukte før (altså Mac mini), og SOtM-streameren? Jeg har nemlig tro på at det er en del å hente på gode streamere også ... :)

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    ...

Ikke meningen å mase om dette; men er det noen forskjell i lyden på streameren du brukte før (altså Mac mini), og SOtM-streameren? Jeg har nemlig tro på at det er en del å hente på gode streamere også ... :)
    :)

Vel, støynivået i rommet sank betraktelig. Jeg har hatt Mac & ekstern disk i skapet under platene, men selv en dør gjorde ikke denne løsningen støyfri. Vifte fra både mac og hdd var hørbar. Dette er nå ikke et problem da disse har blitt flyttet inn i boden.

Den leverer bits og bytes til dac'en utmerket, har ikke opplevd noen drop-outs. En streamer skal vel i utgangspunktet ikke gjøre så mye ut av seg, den skal levere en fast strøm med PCM-data via USB2 til DAC'en som igjen forteller streameren når den trenger mer data. I stor grad så er det å kopiere bytes fra ett buffer til et annet. https://github.com/lintweaker/mytekusb2/blob/master/pcm.c

Skal prøve batteridrift på denne og med +6.5 ~ 14Vdc som spenningsområde kan jeg jo bare sette sammen noen batterier i første omgang. Brukte dette på RIAA-trinnet helt i starten, men det var litt styr når en måtte bytte batteri i ett sett.

Forskjell i lyden, ja, det spiller svært uanstrengt her. Fin flyt og god timing. Men, igjen så er det nok dette med vifter og støy som man i første omgang merker best.

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Søndag morgen og relativt rolig i huset.

På tide å teste ut Brooklyn DAC som RIAA. Metallica før kirketid er kanskje litt for brutalt, så Madeleine Peyroux ‎– Bare Bones graves fram fra platehylla.

Madeleine Peyroux ‎– Bare Bones [MFSL 2-323] by Morten Teinum, on Flickr

Napper phonokablene til Rega'n ut av mitt Boozhound-trinn og inn i Brooklyn. Velger P-MM som inputsignal på linjeinngangen og bytter over til analog input.

Mytek Brooklyn DAC by Morten Teinum, on Flickr

Dette låt jo egentlig veldig bra! Må nok ta meg jobben med noe A/B-testing, men det låter "normalt", bra trøkk i mellomgulvet. Kanskje jeg må sende Boozhound til naboen på ferie, han har noe ræl av en RIAA :cool:

Og jeg begynner å bli veldig glad i fjernkontrollen. Det er en stor fordel å funne fintune volumet fra lytteposisjon.

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Den analoge inngangen trigger releet til den analoge volumkontrollen, så jeg er ganske sikker på at mm/mc er analogt.

• Liker
    Reaksjoner: tkr

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Vi tåler et bilde til av radarparet.

Det har blitt mye spilling denne helga, og jeg har kost meg værre. Det er rytme, driv, realisme, rom, og vi kan ramse opp :) At teknologien har utviklet seg siden forrige generasjon (Stereo 192 DSD-DAC) er åpenbart, og her er det mer av alt. Klassisk, opera, jazz, hardrock og R&B er festmat for denne kreasjonen. Nå kan vinteren bare komme, jeg er klar.

DAC in the night by Morten Teinum, on Flickr

Jaha :) du har snickrat ihop dem själv. Snygga!
    Takk, takk. Jeg er fortsatt gift - så jeg tar det som et godt tegn.

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    SOtM mBPS-d2s

Da kan julefreden bare senke seg, på lik måte som støynivået :)

Byttet noen kroner mot nok en eske, og da tror jeg vi er godt i mål med streaming-delen i denne omgang.

SOtM mBPS-d2s by Morten Teinum, on Flickr

Nå batteristrømforsyningen til SOtM. Solid og sikker innpakning i kjent SOtM stil. Pakkens innhold består av PSU, PSU og strømkabel :p

Boksen inneholder to batterier, lader og styringslogikk som fungerer nesten som en raid kontroller. Det ene batteriet forsyner SOtM sMS-200 med strøm mens det andre lader, og så bytter dette automatisk! LED-lamper i front som viser status på hvilket batteri som brukes, lades og evt. lavt strøm-nivå.

mBPS-d2s – SOtM – English

Med 6.5-8.5V, 1.5A ut, så er denne beregnet på mindre DAC'er og streamere. Det benyttes to Li-ion batterier og disse har en levetid på ca. 500 ladinger. Disse kan/skal da byttes ut med nye. SOtM forventer minst 1-2års bruk før batteribytte må utføres.

Her på plass sammen med sMS-200.

Nå skal jeg nyte min Mozart i ro og fred.

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.682
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Nydelig!....

så kommer det uunngåelige spm; Når får Brooklyn sin oppgraderings-psu? (har lest en del om dette de siste ukene... om det har kun vært masse *tomler opp*)

mvh Kai

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Nydelig!....

så kommer det uunngåelige spm; Når får Brooklyn sin oppgraderings-psu? (har lest en del om dette de siste ukene... om det har kun vært masse *tomler opp*)

mvh Kai
    Vel, det må nok på plass snart.

Jeg har jo en Kingrex SLAP! liggende som pt. ikke er i bruk.

KingRex Sealed Lead Acid Battery

Denne bør ha nok power til å drive Brooklyn med sitt 7A batteri. Skal testet dette ut litt senere i kveld. Muligens er det på tide å bytte batteri på denne enheten.

KingRex SLAP! - Back, again by Morten Teinum, on Flickr

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Da var kabel loddet som skal brukes mellom SLAP! og Brooklyn, men jeg tror at jeg venter litt med dette prosjektet til nytt batteri kommer i hus.

Min enhet er vel ca. 7 år nå, og Elfa oppgir levetid på 3-5. Lot den stå på lading 6 timer, åpnet opp og målte på polene, ca. 2.5V. Skrudde så "CHARGER OFF", "PSU ON", grønt lys, rødt lys, så dødt.

Nytt Blybatteri 12 V 7 Ah, NP7-12, Yuasa er på vei.

F0597835-01.jpg

https://www.elfadistrelec.no/no/blybatteri-12-ah-yuasa-np7-12/p/16947783

---

Snart er min digitale avspillingskjede 100% på batteridrift :)

Moiz Audio

Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.08.2007
    Antall liker
    941
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    125
    Nydelig!....

mvh Kai
    trur batteri er veien å gå

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Sendingen er ankommet terminal.

Som igjen betyr at jeg venter på at de skal få scannet dagens post på butikken. Batteribytte i kveld etter en liten tur på Star Wars.

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    15.730
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Kom bare en hvit drivrem til Rega i posten her, men må innrømme at jeg likte Star Wars historien på kino.
    3D har blitt så "tonet ned" at det ikke lengre er forstyrrende å se på i tillegg. Tommel opp :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.156
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Ny reim av den hvite typen kan nok gjøre endel for stabil drift, det ville jeg også prøvd hvis jeg hadde Rega.

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    Du har ikke vurdert alu subplatter også, Morten?
    I got it, I got it :D

Groovetracer Subplatter, Delrin platter, counterweight og record weight. Full pakke altså.

--

Det er ikke bare bare med disse juletider og ørten arrangement som skole og barnehage avholder. Men, nå rakk jeg postkontoret i dag, og her er en solid sak som skal inn i SLAP!

YUASA NP7-12 by Morten Teinum, on Flickr

2.65kg veier denne. Brooklyn DAC - 2kg :)

mteinum

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2007
    Antall liker
    4.002
    Sted
    Øya
    Torget vurderinger
    1
    SOtM sMS-200 og JRiver

Jeg fikk et spørsmål fra en på forumet om hvordan bruke JRiver sammen med SOtM sMS-200.

Følgende prosedyre fungerte her:

Startet med en installasjon av JRiver 22.0.22 (Mac), da jeg ikke hadde denne inne fra før.

https://www.jriver.com/download.html

1. sMS-200: Stopp alle tjenester

Jeg hadde Roon aktiv, men stoppet denne.

0 - sotm - all stopped.jpg

2. JRiver - Velg Media Network

Planen er å bruke SOtM som DLNA Renderer, og da må DLNA aktiveres i JRiver.

Trykk på options.

1 - jriver - media network.jpg

3. JRiver - Aktiver DLNA

Trykk på sjekkboksen til venstre for "Use Media Network to share ..."

2 - jriver - use media network.jpg

3. JRiver - Configure Media Network

Etter å ha trykket neste noen ganger, kommer du til følgende skjermbilde:

3 - jriver - generic.jpg

Generic DLNA fungerte fint her. Trykk Finish.

4. sMS-200: Start DLNA

Trykk på startknappen (trekant, pil)

4 - sotm - start.png

Og DLNA vil nå stå som aktiv

5 - sotm - active.jpg

5. JRiver - Playing Now

I JRiver så skal sMS-200 dukke opp under Playing Now på venstre side i brukergrensesnittet.

6 - jriver - playing now.png

6. JRiver - spill musikk

Ved å trykke på sMS-200 i menyen kommer spillelisten opp for denne nettverks-spilleren.

Velg en sang eller album i library og send denne/dette til sMS-200

7 - jriver - send to.jpg

Musikk!

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn